Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Ryan er selvsagt en klasse back, når han er fit og i form. Det er han desværre meget meget sjældent. Hvilke argumenter har du, for at sige at Nico ikke kan slås af ? Vi har ikke siden Ryans velmagtsdage haft en back som kommer til baglinjen, kan lægge indlæg, og klarer sine returløb også.
    Jeg ser altså stort set aldrig Nico ryge til baglinjen og slå indlæg? Han har hurtige bevægelser og er udfordrende, hvilket er fedt at se på, men det er sjældent han reelt får noget ud af det. Også når han har snydt den første. Han har til gengæld rimeligt gode indlæg, hvor Ryans har haltet. I defensiven er jeg omvendt ikke enig. Han dækker konsekvent bagud, hvilket giver alt for mange hjørnespark i hans side.

    Nico er en fin aggressiv back med hurtige fødder, der kan slå et skarpt indlæg. På distancen er han ikke specielt hurtig, han giver for meget væk og kommer for sjældent til baglinjen. Jeg synes dog heller ikke han bliver sat op, men sådan er det vist bare at spille bag Sabbi :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

      Jeg ser altså stort set aldrig Nico ryge til baglinjen og slå indlæg? Han har hurtige bevægelser og er udfordrende, hvilket er fedt at se på, men det er sjældent han reelt får noget ud af det. Også når han har snydt den første. Han har til gengæld rimeligt gode indlæg, hvor Ryans har haltet. I defensiven er jeg omvendt ikke enig. Han dækker konsekvent bagud, hvilket giver alt for mange hjørnespark i hans side.

      Nico er en fin aggressiv back med hurtige fødder, der kan slå et skarpt indlæg. På distancen er han ikke specielt hurtig, han giver for meget væk og kommer for sjældent til baglinjen. Jeg synes dog heller ikke han bliver sat op, men sådan er det vist bare at spille bag Sabbi :)
      Barrett kom hellere aldrig til baglinjen under Kent. Er der en mulighed for at Nico har fået af vide at han ikke skal søge til baglinjen?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Barrett kom hellere aldrig til baglinjen under Kent. Er der en mulighed for at Nico har fået af vide at han ikke skal søge til baglinjen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Barrett kom hellere aldrig til baglinjen under Kent. Er der en mulighed for at Nico har fået af vide at han ikke skal søge til baglinjen?
          Helt sikkert. Jeg svarede dog blot på et indlæg der angav netop den facet af hans spil som en styrke. :)

          Comment


            https://www.bt.dk/superligaen/transf...or-sagde-i-det
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Så fik han lige mulighed for at gøre opmærksom i medierne at han er klar og har været det længe

              Comment


                En journalist der lige skal lave lidt drama, RJL er glad for at have været i OB og har også godt vidst at hans kontrakt ikke vil blive forlænget, så skal han lige ud og finde en ny. Jeg håber for manden at han kan holde til det og få et par gode år.

                Comment

                Working...
                X