Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling i foråret/første kamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det med Troels' scouting evner er jeg ikke enig med dig i. Som jeg før har nævnt tillægger jeg PH hele "æren" for CNK af flere forskellige grunde, ikke mindst at det var Erik Larsen der scoutede ham. Löffe kendte Troels fra sin tid i SIF og hans i Mjällby hvor han vel havde sin bedste tid som spiller. Jeg tror Troels håbede på at han kunne bringes tilbage til det niveau hvor der både var tempo, fysik og god acceleration i hans spil. Han har efter sigende også været stort set gratis at have gående, de tgør ham til en kalkuleret risiko på måde som Dusan er det, det er så vurderet at han ikke kunne bringes tilbage til storformen, så er konsekvensen taget af det og han er sendt hjem som en parentes i klubben
    Det var da egentlig meget rart at høre m tiden i SIF; så Løffe kom ikke ud den blå luft? Det kunne vel også forklare, hvorfor Løffe selv lød OK tilfreds med sit ophold, på trods af nær ved 0 spilletid. En kalkuleret risiko er jo nødvendig i fodbold; især når økonomien er som den er. Det er nok ikke sidste gang, vi prøver noget i den dur. Og dybest ser aner jeg ikke en flyvende fis om Bechs scoutingevner - jeg var måske bare begyndt at se en mønster i Darko, Løffe, N'Koum - teknisk begavede typer med mentale eller fysiske issues, der måske aldrig kan realisere deres potentiale.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
      Også mere enig med nixcha, bare det ikke bliver med for stor bekostning. Jeg tænker her på at vi skal ligge rundt nede ved 8-12 pladsen sæson efter sæson, og vi ikke kan komme op og kæmpe omkring europæiske pladser, medaljer og duksepladsen. :)
      Det ene udelukker ikke det andet. FCM og AAB ligger lige nu nr. ét og to, med trupper fortrinsvis bygget op om unge spillere og egne talenter.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        de minutter kan jeg så ikke huske
        Barrett fik en lille halv time i nederlaget til FCV og 10 min hjemme mod AGF.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment

        Working...
        X