Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling i foråret/første kamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Gætter på lidt overraskelser med fokus på defensiven og plan B imod et stærkt opsat FCM-hold

    JC
    Ruud AMC Høegh Diarra

    Schoop O'Brien Ari Falk
    Spelmann

    Skoubo

    Reelt en 3-mands midtbane m fokus på hårdt defensivt arbejde; kanter der trækker ind i banen, fokus på kontra-spil. Jeg går ud fra, at hverken Emil eller Bashkim bliver klar; ellers ser det anderledes ud; ligesom jeg tror, at TB foretrækker Diarra pga af mere defensiv stabilitet. Plan B ligger i at bruge Skoubo som targetman, der skal lægge af til især Falk og Spelmann - mere direkte spil.

    Uanset opstilling, så kan det godt gå hen og blive lidt af en tjubang-kamp, i hvert fald i starten: tror FCM er voldsomt opsatte på at bevise, at de guldkandidater; desuden har de måske læst på lektien og vil forsøge at overmande os fra start med hurtigt, direkte spil. De tænker måske også, at et højt tempo generelt i starten vil være til deres fordel; det har de vundet en del på.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Gætter på lidt overraskelser med fokus på defensiven og plan B imod et stærkt opsat FCM-hold

      JC
      Ruud AMC Høegh Diarra

      Schoop O'Brien Ari Falk
      Spelmann

      Skoubo

      Reelt en 3-mands midtbane m fokus på hårdt defensivt arbejde; kanter der trækker ind i banen, fokus på kontra-spil. Jeg går ud fra, at hverken Emil eller Bashkim bliver klar; ellers ser det anderledes ud; ligesom jeg tror, at TB foretrækker Diarra pga af mere defensiv stabilitet. Plan B ligger i at bruge Skoubo som targetman, der skal lægge af til især Falk og Spelmann - mere direkte spil.

      Uanset opstilling, så kan det godt gå hen og blive lidt af en tjubang-kamp, i hvert fald i starten: tror FCM er voldsomt opsatte på at bevise, at de guldkandidater; desuden har de måske læst på lektien og vil forsøge at overmande os fra start med hurtigt, direkte spil. De tænker måske også, at et højt tempo generelt i starten vil være til deres fordel; det har de vundet en del på.
      det bliver helt sikkert meget nemmere at gætte på en start11'er mod FCM efter testen mod Slovan på fredag. Jeg tror også det bliver mere direkte spil hvor der satses på det sikre forsvarsspil og jeg er enig i at JC får æren i kassen, men det er en hårfin afgørelse hvor MT vil føle sig dybt skuffet, men jeg tror JC er bedre til at kommunikere med forsvaret og det gør måske en forskel.

      JC
      Ruud KL AMC Diarra

      Azer Co'B Ari Falk
      Spelmann
      Mos
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det bliver helt sikkert meget nemmere at gætte på en start11'er mod FCM efter testen mod Slovan på fredag. Jeg tror også det bliver mere direkte spil hvor der satses på det sikre forsvarsspil og jeg er enig i at JC får æren i kassen, men det er en hårfin afgørelse hvor MT vil føle sig dybt skuffet, men jeg tror JC er bedre til at kommunikere med forsvaret og det gør måske en forskel.

        JC
        Ruud KL AMC Diarra

        Azer Co'B Ari Falk
        Spelmann
        Mos
        Fucking joke hvis JC starter mod FCM med mindre at Toppel er skadet

        Comment


          #19
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...andsdom-fredag

          Comment


            #20
            Her er "Stiftens" bud på opstillingen fredag - Toppel på mål, efter deres vurdering.
            Mads Toppel - Espen Ruud, Anders Møller Christensen, Kasper Larsen, Mohammed Diarra - Azer Busuladzic, Martin Spelmann, Ari Skúlason, Rasmus Falk - Morten Skoubo, Darko Bodul.

            Spørgsmålet er så hvad der sker mod FCM, når MOS er klar - tager han så Budul's plads - det tror jeg.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
              Her er "Stiftens" bud på opstillingen fredag - Toppel på mål, efter deres vurdering.
              Mads Toppel - Espen Ruud, Anders Møller Christensen, Kasper Larsen, Mohammed Diarra - Azer Busuladzic, Martin Spelmann, Ari Skúlason, Rasmus Falk - Morten Skoubo, Darko Bodul.

              Spørgsmålet er så hvad der sker mod FCM, når MOS er klar - tager han så Budul's plads - det tror jeg.
              Tror jeg også.

              Synes dog de sparsomme meldinger, der har været om Bodul er positive, så måske han nærmer sig Skoubo.

              Comment


                #22
                http://www.fyens.dk/article/2455896:...er-foerst-stik

                Comment


                  #23
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erstevalg-i-ob
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Tror jeg også.

                    Synes dog de sparsomme meldinger, der har været om Bodul er positive, så måske han nærmer sig Skoubo.
                    jeg håber virkelig også at Bodul er skarpere end det hans viste i efteråret, for det var mildt sagt jammerligt. Jeg er dog rimelig sikker på at kommer Bodul til at spille, bliver det helt i front i stedet for Mos. Bodul har slet ikke blik nok for sine medspillere til at spille pladsen bag den forreste angriber. Her er Skoubo meget bedre til at tage boldene til sig og se de løb, der kommer omkring ham fra de midtbanespillere der skyder op.

                    Nu er jeg ikke helt sikker på hvem af Azer og Spelmann der spiller på højrekanten, men alt andet lige må Schoop også være i betragtning til at starte mod FCM, selvom det er Azer der ser ud til at være foran pt.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Tror jeg også.

                      Synes dog de sparsomme meldinger, der har været om Bodul er positive, så måske han nærmer sig Skoubo.
                      Han er da i hvert fald vores træningskampstopscorer med to basser..

                      Comment


                        #26
                        så er målmandsgeden barberet

                        http://www.fyens.dk/article/2455896:...er-foerst-stik
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Startopstilling i sidste test

                          http://www.ob.dk/artikel/ob-tvstarto...dste-test.aspx

                          Comment


                            #28
                            Mos bliver ikke klar til i dag.. Håber han er 100% i næste uge..

                            http://www.ob.dk/artikel/sidste-test-i-belek.aspx

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mos bliver ikke klar til i dag.. Håber han er 100% i næste uge..

                              http://www.ob.dk/artikel/sidste-test-i-belek.aspx
                              Det håber jeg godt nok også.
                              Ikke fordi jeg er så vild med Mos, men mere fordi jeg mener Bodul er alt for svag. Det vil da være rigtig fedt hvis han rent faktisk har forbedret sig, men synes simpelthen han har været så sløj indtil nu, at jeg slet ikke tror på han for alvor kan bidrage med noget. Især ikke mod et toptændt og aggressivt FCM-hold i forårets første kamp.

                              Hvis Mos ikke bliver klar vil jeg langt hellere stille med Jeppe end Bodul. Eller endnu bedre f.eks. rykke Falk ind centralt og lade JBL tage venstre kanten.

                              Comment


                                #30
                                Det ser desværre ud til at vi stadig skal køre uden en holdbar løsning på venstre back. Den farce overstiger efterhånden tiden det tog at finde en sportsdirektør.

                                Posetivt og super godt nyt med Emil og Kadrii.
                                Last edited by Slambert; 14-02-2014, 13:04.

                                Comment

                                Working...
                                X