Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferemner - Angribere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ham tror jeg mere på end hr Fall, som jeg faktisk slet ikke ønsker.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Djiby Fall er kontraktfri pr. 1. januar. Giv ham et halvt år, med option på et års forlængelse. Han vil være en fremragende plan b, hvis han ikke skal have for mange dollars.
      Statistikken siger at vi kun er gode når vi har en afrikaner i front! HENT HAM OMGÅENDE

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Ham tror jeg mere på end hr Fall, som jeg faktisk slet ikke ønsker.
        Har vist spillet helt godt i kina og vil væk derfra👍

        Comment


          #19
          Nu er det sjovt nok længe siden jeg har set Ken Ilsø spille, men de 30 år afskrækker mig ikke. Han virker som typen der præsterer godt i de (for ham) rette omgivelser. Det kunne vel godt være her O´ense. Han kan de ting Kent ligger vægt på og ifølge transfermarkt er der da stadig mål i støvlerne.

          http://www.transfermarkt.de/ken-ilso.../spieler/34783

          Comment


            #20
            Men han er forholdsvis ens med dem vi har. Sandsynligvis lidt bedre, men er det ikke en anden type vi skal have. Ved godt at vores kommende 1. Angriber næppe bliver en fysisk stor type hvis KN skal vælge.

            Comment


              #21
              Jeg opfatter mere Ilsø som offensiv midt, fremfor rendyrket angriber. Jeg tror mest af alt at der kikkes på typer dom Ilsø, Nùnez og Hoesen-typer.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Ilsø sandsynligvis bliver i østen, har jeg ladet mig fortælle. Han nyder vidst livet derovre. :-)

                Comment


                  #23
                  Ariel Nunez opsagt i brøndby. Ville han være et tema? han dækker begge kanter, samt angreb.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Ariel Nunez opsagt i brøndby. Ville han være et tema? han dækker begge kanter, samt angreb.
                    Nonononono

                    Comment


                      #25
                      Ellers fint scoringssnit

                      Comment


                        #26
                        http://www.transfermarkt.co.uk/tom-b...spieler/124863

                        http://www.transfermarkt.co.uk/piotr...spieler/155202
                        Last edited by Plum; 16-12-2016, 19:27.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Nikolaj Jørgensen, var en dygtig spiller og superligaprofil i FCK, ingen tvivl om det. Men ligerfrem målræv? Var han nogensinde topscorerbejler i Superligaen? PT. er han suveræn topscorer i Æresdivisionen. Naturligvis er Æresdivisionen langt højere niveau end Superligaen, og dog.. Det forekommer mig at der er lidt de samme tilstande som spanien, hvor bundholdene taber med tenniscifre rask væk. Så er spørgsmålet, hvor meget man skal lægge i de her scoringstats?

                          Comment


                            #28
                            Sheed, du skal sgu nok ned i 1. division og lave dine analyser, hvis du skal finde nogle spillere Jesper H. kender og kan hente...

                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              Nikolaj Jørgensen, var en dygtig spiller og superligaprofil i FCK, ingen tvivl om det. Men ligerfrem målræv? Var han nogensinde topscorerbejler i Superligaen? PT. er han suveræn topscorer i Æresdivisionen. Naturligvis er Æresdivisionen langt højere niveau end Superligaen, og dog.. Det forekommer mig at der er lidt de samme tilstande som spanien, hvor bundholdene taber med tenniscifre rask væk. Så er spørgsmålet, hvor meget man skal lægge i de her scoringstats?
                              Han blev primært brugt på kanten i FCK. Det var kun i sin sidste sæson, at han for alvor spillede fast som angriber.

                              Og ja, der er større forskel mellem top og bund i Æresdivisionen end i Superligaen, men det er stadig overordnet en langt bedre række, med flere penge og bedre spillere end DK. Makrini blev hentet fra et af Hollands absolutte bundhold, Cambuur (der da også spiller i den næstbedste række pt.), og har været én af vores bedste de sidste par år. Hvis en spiller kan score i Æresdivisionen, er det et rimeligt sikkert bud, at han kan levere på mindst samme niveau i Superligaen.

                              Og selv hvis han kun scorede mod Viborg, Esbjerg, Silkeborg, osv., ville han stadig være bedre end det vi har.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                Nikolaj Jørgensen, var en dygtig spiller og superligaprofil i FCK, ingen tvivl om det. Men ligerfrem målræv? Var han nogensinde topscorerbejler i Superligaen? PT. er han suveræn topscorer i Æresdivisionen. Naturligvis er Æresdivisionen langt højere niveau end Superligaen, og dog.. Det forekommer mig at der er lidt de samme tilstande som spanien, hvor bundholdene taber med tenniscifre rask væk. Så er spørgsmålet, hvor meget man skal lægge i de her scoringstats?
                                Det var sådan at jeg fandt Utaka i sin tid .... og reelt vil jeg hellere have en der er kold foran målet og skal op i tempo end at have en der kan tempoet men ikke kan lave kasser ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X