Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Helenius er heller ikke spilberettiget, jeg har som sagt hverken kendskab til de navne som der spundet en historie ud af på Fyens, da jeg ikke engang havde læst historien første gang jeg kommenterede. Jeg bemærkede blot tidligere i debatten i denne tråd, hvis jeg erindrer rigtigt, at Fyens blev kritiseret fordi der var stille som i graven. Og så når de åbner munden hagler det ned med kritik..
    Fyens skal jo ikke have ros "bare" for at trykke noget, det er jo fuldstændigt åbenlyst. Havde de så bare i det mindste leveret en nogenlunde nøgtern vurdering af vinduet, og måske holdt sig til at kommentere på det der allerede er kendsgerninger, så havde det være tilforladeligt, men i stedet vælger de at skrive noget der dårligt kan kategoriseres som en halv vind, samt noget som er ren og skær nonsens.

    Fyens er, desværre, leverandør af OB-nyheder til rigtigt mange fynboer, som ikke er ligeså bredt funderede og oplyste om, hvad der sker, som de fleste er herinde. I den funktion har de et stort ansvar, som et postuleret sagligt organ. Når de så vælger at oplyse folk decideret vrøvl, så har de ganske enkelt anbragt røven i regulær klaskehøjde. Det burde de skamme sig over!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det er selvfølgelig en fejl af mig, men det er heldigvis ikke mig der sidder til en høj løn på en avis og skriver ren og skær nonsens ud til tusindvis af mennesker.

      Det ville samtidig også klæde dig at forholde dig til den faktiske kritik, i stedet for bare at gå direkte på personangreb...
      ok, så Kasper Kusk var et seriøst rygte fordi at...???

      mens whatever Fyens nu ellers har skabt af rygter ikke er fordi at er yderst spekulative.. Rygter, og ikke mindst transferrygter har det med at være af den skuffe. Argumentationen i diverse tabloidaviser verden over plejer sjældent at være af mere håndfast karakter..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det er selvfølgelig en fejl af mig, men det er heldigvis ikke mig der sidder til en høj løn på en avis og skriver ren og skær nonsens ud til tusindvis af mennesker.

        Det ville samtidig også klæde dig at forholde dig til den faktiske kritik, i stedet for bare at gå direkte på personangreb...

        Så "fyr Leif Rasmussen" er ikke er personangreb?

        og når det kommer til løse rygter om, hvem der er set hvor, så tror jeg der er brugere herinde, der har stærkere tendenser end Leif og Niels.

        Det virker bare som om, at frustrationerne over de mangle indkøb skal gå ud over andre, fordi man efterhånden er blevet trætte af at skælde ud på Jh. Så vil man have rygter for at tilfredsstille sin trang til nyheder, og når er medie ikke gider komme med dem, så er de nederen. Når de kommer med dem, så er det latterligt.

        Alt imens det hele nok skyldes, at der ikke sker det store eller at OB er gode til at holde kæft.

        Slap nu af - i morgen ved vi ting med vished, det er det, vi alle skal først og fremmest skal forholde os til

        Comment


          men ok Sheed, havde ikke lige fået med at du anså Fyens som en seriøs sportsavis, ja.. det sætter se tingene i et andet perspektiv..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Helenius er heller ikke spilberettiget, jeg har som sagt hverken kendskab til de navne som der spundet en historie ud af på Fyens, da jeg ikke engang havde læst historien første gang jeg kommenterede. Jeg bemærkede blot tidligere i debatten i denne tråd, hvis jeg erindrer rigtigt, at Fyens blev kritiseret fordi der var stille som i graven. Og så når de åbner munden hagler det ned med kritik..
            Pointen er jo at artiklen handler om hvad der skulle ske nu for at det kunne hjælpe os i foråret, så nytter det jo ikke at nævne en mulighed som så slet ikke kan bruges i foråret. Det kan der da ikke være to meninger om. Helenius og den situation kan ikke sammenlignes med dette. Det kunne det hvis artiklen havde handlet om transferemner til sommer.
            Fordi de åbnede munden uden egentlig at sige noget, og det der så kom, ja det hang ikke sammen, og derfor ændre kritikken sig jo ikke, det siger sig selv...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
              Så "fyr Leif Rasmussen" er ikke er personangreb?

              og når det kommer til løse rygter om, hvem der er set hvor, så tror jeg der er brugere herinde, der har stærkere tendenser end Leif og Niels.

              Det virker bare som om, at frustrationerne over de mangle indkøb skal gå ud over andre, fordi man efterhånden er blevet trætte af at skælde ud på Jh. Så vil man have rygter for at tilfredsstille sin trang til nyheder, og når er medie ikke gider komme med dem, så er de nederen. Når de kommer med dem, så er det latterligt.

              Alt imens det hele nok skyldes, at der ikke sker det store eller at OB er gode til at holde kæft.

              Slap nu af - i morgen ved vi ting med vished, det er det, vi alle skal først og fremmest skal forholde os til
              Lad være med at snakke udenom, og drej det her over på noget jeg tydeligvis har skrevet forkert ved en fejl.

              Forhold dig til min kritik! Hvad fanden rager det mig, hvad en eller anden tilfældig person skriver herinde? Der er mig bekendt ikke nogle herinde der får en antageligvis ganske god løn for at skrive rygter. Det gør de derimod på Fyens Stiftstidende, og når de så skriver noget der beviseligt ikke kan være i trit med virkeligheden, så har de sateme også gjort sig fortjent til kritik!

              Det her har INTET med frustrationer over transfervinduet at gøre. Det har for mig noget at gøre med frustrationer over en nærmest uduelig lokal sportspresse der ikke er i trit med virkeligheden.

              Det er jo også beviseligt noget vrøvl, at der ikke slipper noget ud fra OB om handler. Det er pinligt, at du overhovedet påstår det. Samtlige 5 handler i dette vinduet har været bragt i et medie, før de blev officielle. Her snakker vi om henholdsvis: TV3 Sport, Midtjyllands Avis, Sorgenfri hos NordicBet og samt en skotsk avis.

              Det har Fyens ikke opfanget. Til gengæld har de forpestet rygtestrømmen ved at bringe folk som Deblé, Kusk, K. Larsen og Guira i spil, som jeg ikke har set nogle medier eller journalister verificere, tværtimod har jeg set noget blive undsagt, og et af dem er jo ganske åbenlyst ikke noget der kan lade sig gøre.

              Lad være med at prøve at tale min kritik ind i en frustreret transferdiskurs. Forhold dig til, hvad jeg skriver og argumenter for det modsatte, ellers så undlad at udtale dig om det synspunkt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Pointen er jo at artiklen handler om hvad der skulle ske nu for at det kunne hjælpe os i foråret, så nytter det jo ikke at nævne en mulighed som så slet ikke kan bruges i foråret. Det kan der da ikke være to meninger om. Helenius og den situation kan ikke sammenlignes med dette. Det kunne det hvis artiklen havde handlet om transferemner til sommer.
                Fordi de åbnede munden uden egentlig at sige noget, og det der så kom, ja det hang ikke sammen, og derfor ændre kritikken sig jo ikke, det siger sig selv...
                http://www.fyens.dk/sport/OB-i-inten...rtikel/3119244 denne artikel du refererer til, ikke så? Som sagt havde jeg ikke læst den første gang jeg kommenterede. Jeg kommenterede på kritikken af Fyens og hvor aktive de var på transfermarkedet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  men ok Sheed, havde ikke lige fået med at du anså Fyens som en seriøs sportsavis, ja.. det sætter se tingene i et andet perspektiv..
                  Læs at jeg skrev: "postuleret sagligt organ". Det er absolut ikke et udtryk for min egen holdning, men desværre det som de bliver anset som af mange mere eller mindre uoplyste mennesker.

                  Hvorfor sidder du og forsvarer Fyens, hvis du ikke synes, at det er et seriøst sportsmedie? Skal jeg forstå det sådan, at du synes det er fedt, at de lukker gylde ud?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    http://www.fyens.dk/sport/OB-i-inten...rtikel/3119244 denne artikel du refererer til, ikke så? Som sagt havde jeg ikke læst den første gang jeg kommenterede. Jeg kommenterede på kritikken af Fyens og hvor aktive de var på transfermarkedet
                    Jo det er den artikel der, som de lige kunne mande sig op til at lave, i mangel på bedre...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Jeg tror sgu der er lukket for sæsonens til- og afgange. Vi må se hvordan holdet præsterer om tre uger - Det kan umuligt bliver værre end set i efteråret.

                      Godnat

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg tror sgu der er lukket for sæsonens til- og afgange. Vi må se hvordan holdet præsterer om tre uger - Det kan umuligt bliver værre end set i efteråret.

                        Godnat
                        1. jeg tror stadig på der sker noget.
                        2. det kan godt blive værre end set i efteråret
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          De forskellige journalister bliver ved med at sige der er gang i noget... men det kan selvfølgelig være sangen om igen, som sommervinduets sidste dag...
                          Det skal i hvert fald snart være... 6 timer igen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            De forskellige journalister bliver ved med at sige der er gang i noget... men det kan selvfølgelig være sangen om igen, som sommervinduets sidste dag...
                            Det skal i hvert fald snart være... 6 timer igen...
                            JH har da ikke lukket vinduet endnu....så mon ikke de forsøger at lande noget.

                            Spørgsmålet er så.....af hvor god kvalitet? Hvor realistisk? Og har de lagt alle deres æg i en kurv eller har et par åbne muligheder?

                            Håber til det sidste.....for det vi har nu er ikke godt nok

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Læs at jeg skrev: "postuleret sagligt organ". Det er absolut ikke et udtryk for min egen holdning, men desværre det som de bliver anset som af mange mere eller mindre uoplyste mennesker.

                              Hvorfor sidder du og forsvarer Fyens, hvis du ikke synes, at det er et seriøst sportsmedie? Skal jeg forstå det sådan, at du synes det er fedt, at de lukker gylde ud?
                              det tror jeg du har misforstået.., eller det var i hvertfald ikke min hensigt! I et transfervindue, så hungrer de fleste vel efter nyheder om deres egen klub, saftige nyheder gerne..(ikke hvor TM skal og ikke skal..) Man kan som medie stille sig konservativt an i en sådan periode, og kun bringe verificerbare "nyheder", eller roll with the flow... Der er nok ingen tvivl om hvad sælger mest aviser! Men du har da ret i at spekulationerne i Fyens, kunne være bedre pointerede som hvad de er, ..ja - spekulative... Der er således stor forskel på følgende to udsagn: "Kusk på vej til OB" og så "Kusk på vej til OB?". Men click-bait artikler skal man jo nok regne en del med frem til midnat, hvorefter kildekritik og andre gængse jounalistiske værktøjer igen tages i brug efter tømmermændene har lagt sig.. Men mens "festen" foregår vil de fleste gerne læse noget om OB også.. Også selv om det er spekulativt sludder fra en ende til anden.

                              Comment


                                Så har Jesper Hansen lukket vinduet ifølge lasse vøge på twitter

                                Comment

                                Working...
                                X