Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ....lyden af spillere der forlader den (snart) sunkne skude.

    Godt arbejde Jesper og Kent. Virkelig...

    Kudos.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Søndag afskibede SønderjyskE en VB og en midtbane. Mandag hentede SønderjyskE en VB og en midtbane.
      Ser du med JH?

      MvT
      Det har været på plads et stykke tid, at Dal Hende og Drachmann ville skifte til FCM senest til sommer, så de har jo trods alt også vidst, at der skulle kigges efter noget nyt der. De har samtidig solgt deres mest kreative spiller i Kroon, så selvom SønderjyskE har reageret, så ville jeg nu ikke juble som Sønderjysk fan, selvom det self er betryggende, at der bliver reageret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
        Nu er det ikke fordi jeg er glad for JH, men hvad ville du sige til en erstatning for en af vores bedste spiller der kom fra 1 div?
        Med Hans Jørgen Haysen og hans forgængers imponerende succesrate og grundighed i scouting, så ville jeg være ret positiv. Dal Hende, Drachmann, Nicolaj Madsen, Troels Kløve, Pierre Kanstrup og man kunne blive ved. Hvis vedkommende blev hentet af JH, vil jeg blankt indrømme at jeg ville være mere forbeholden. Iflg. HJH har man fulgt Eggert Jonsson siden han forlod FCV og Marfelt virker det også til at de har haft i kikkerten længe. Jeg er sikker på, at SE nok skal få gjort Marfelt til en god suppeback lynhurtigt.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det har været på plads et stykke tid, at Dal Hende og Drachmann ville skifte til FCM senest til sommer, så de har jo trods alt også vidst, at der skulle kigges efter noget nyt der. De har samtidig solgt deres mest kreative spiller i Kroon, så selvom SønderjyskE har reageret, så ville jeg nu ikke juble som Sønderjysk fan, selvom det self er betryggende, at der bliver reageret
          Alt hvad du skriver, at det svært af være uenig i. Specielt de to ord jeg har fremhævet gør at en SE-fan ikke behøver at juble, men har en god, TRYG og rolig fornemmelse i maven, når der bliver REAGERET.

          EDIT: Ydermere ... Selvom man ved ting i et stykke tid i OB, så er det bestemt ikke ensbetydende, at man handler med dygtighed. Jeg er ikke ude med riven efter dig - men JH.

          MvT
          Last edited by Marco van Tasten; 30-01-2017, 12:46.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Hvad nu hvis JH er ved at hente Høegh, for at sætte Tverskov op på 6eren... så mangler vi bare Kusk og Zohore..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
              Hvad nu hvis JH er ved at hente Høegh, for at sætte Tverskov op på 6eren... så mangler vi bare Kusk og Zohore..
              Ej, det der må du ikke sige. Høegh <3 <3 <3

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                Hvad nu hvis JH er ved at hente Høegh, for at sætte Tverskov op på 6eren... så mangler vi bare Kusk og Zohore..
                Jo, hvis nu virkeligheden var ligesom i Football Manager, og månen var en grøn ost, så kunne det måske godt være... ;-)

                Men selv hvis det sker, så er JHs OB "cursed" så de spillere ville helt sikkert bare agere som de fleste andre indkøb: Ligne nogen, der hverken tror på eller kan score mål, end sige være i stand til at genkende en fodbold, om den så ramte dem i hovedet. Billedeligt talt...

                ;-)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Hvis vi mister Makrini, Så omskoler KN nok AK til DM når han nu ikke kan score mål.

                  Comment


                    Så blev makrini officiel
                    😕

                    Comment


                      Jeg kan sgu ikke lade være med at småmore mig over, at Fyens absolut intet bringer i sådan et transfervindue. Samtlige handler er røget hen over hovedet på dem, og er kun nogle de har kunne referere til fra andre medier. Den eneste omgang "rygter" de har bragt, virker til gengæld til at være langt langt fra at have været realiteter, og nok snarere noget de er blevet enige om gav mening, henover en snaps ved frokosten.

                      Hvad fanden kan de overhovedet finde ud af på den sportsredaktion?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Jamen han har vel bare afventet og holdt døren åben hvis der ikke skulle komme andet fornuftigt nok af ham . Samtidig har han udtalt at han ville vente og se hvordan situationen i OB ville se ud , og så siger det sig selv at han derfor nu gerne vil væk . Det er ikke første gang og heller ikke sidste gang manglende ambitioner og elendige handler skræmmer vores bedre spillere væk . Vil gætte på Gryte er den næste , senest til sommer .
                        Makrini har kraftigt indikeret at han ville væk, han har bare sagt det på en pæn måde ... ved ikke at ville forhandle nu, p.g.a. klubbens position.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Søndag afskibede SønderjyskE en VB og en midtbane. Mandag hentede SønderjyskE en VB og en midtbane.
                          Ser du med JH?

                          MvT
                          Joo, men kvaliteten ... en makker fra League Two, den fjerdebedste række i England :D og Eggert Jonsson som jeg husker som TUNG i FCV.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                            Hvad nu hvis JH er ved at hente Høegh, for at sætte Tverskov op på 6eren... så mangler vi bare Kusk og Zohore..
                            Haha, og Messi ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              +1, hold kæft, hvor er de dygtige og velforberedte
                              Tjek nu lige kvaliteten først ... vi havde været dybt skuffede hvis vi havde hentet de spillere.
                              Selv til Sønderjydske med deres budget, synes jeg det virker lettere håbløst.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                tilgangen til transfers virker lidt som et spil Rummy, hvor JH konsekvent tager hele bunken op, fordi han med pokerfjæset på og ud af øjenkrogen har set en ♣️3 og en ♣️5, og så er der jo en spirende serie under opsejling..

                                Comment

                                Working...
                                X