Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Manchester United

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Manchester United

    Det her er fandeme sjovt. Kommunikation er en svær ting. Michael Carrick svarer på fan-spørgsmål på Man U's officielle twitter-profil. Han får nogle lidt sværere spørgsmål end han havde regnet med

    Mit yndlingsspørgsmål er nok "If you had to choose between having Cleverley as a midfield partner or being stabbed in the leg, how many stabs would you take?"

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2209715.ece
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Jeg kan især godt lide: If you had a penalty to win the game, who would you pass it to?

    Twitter bashing kan være ret sjovt. :)

    Comment


      #3
      godt nok utroligt så hurtigt det er faldet fra hinanden derovre. Og viser hvor lidt der skal til - før det kan gå grueligt galt - en halvdårlig sæson -> ingen chl kval (må vi formode) - > gør det endnu sværere at tiltrække de stjerner de skal bruge for at kvalle til chl....kan sgu hurtigt blive en dårlig cirkel han kommer ind i ham moyes

      Comment


        #4
        Jeg er ikke i tvivl om at United nok skal kvalificere sig til CL, nok ikke som medalje tager, men den skal nok komme...

        6 dårlige måneder, på 15 år, det klarer vi nok...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg er ikke i tvivl om at United nok skal kvalificere sig til CL, nok ikke som medalje tager, men den skal nok komme...

          6 dårlige måneder, på 15 år, det klarer vi nok...
          jeg tror sgu det bliver svært...med rooney, van persie og mata alle fit tror jeg nok de skal overhale everton og tottenham...men så mangler de også lige liverpool....bliver vanskeligt.
          arsenal, chelsea og city kommer de ikke i nærheden af

          Comment


            #6
            Så stopper vidic efter denne sæson

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Så stopper vidic efter denne sæson
              ja de får travlt derovre til sommer....vidic stopper, det gør ferdinand vel også giggs synger vel også på sidste vers. Hvis der oven i det så er noget om at både van persie og rooney vil væk. Læg dertil at der bare skal skiftes ud i truppen - da den ikke er nær god nok - det kombineret med en mulig misset chl......avavav

              har læst de snakker om 5 tilgange til sommer....det kan da vidst ikke gøre det

              Comment


                #8
                Synes altså den der krise-snak i Man Utd. er vildt overdrevet. Godt nok mange der hyler, fordi man ikke lige ligger nr. 1. Der er kun 7 point til ChL, hele klubben skal lige vænne sig til, at SAF er trådt af og DM skal sætte sit eget præg. Desuden får man snart kampe hvor Rooney, Mata og RvP kan starte inde sammen - det skal nok blive giftigt.

                Meldingerne går på at DM har masser af knaster at handle for til sommer og så er der nok en ny defensiv og et mere stabilt Man Utd.

                MvT

                Når det så er sagt, så håber jeg inderligt, at det hele ramler sammen og Man Utd. får mange, mange år uden trofæer.
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Synes altså den der krise-snak i Man Utd. er vildt overdrevet. Godt nok mange der hyler, fordi man ikke lige ligger nr. 1. Der er kun 7 point til ChL, hele klubben skal lige vænne sig til, at SAF er trådt af og DM skal sætte sit eget præg. Desuden får man snart kampe hvor Rooney, Mata og RvP kan starte inde sammen - det skal nok blive giftigt.

                  Meldingerne går på at DM har masser af knaster at handle for til sommer og så er der nok en ny defensiv og et mere stabilt Man Utd.

                  MvT

                  Når det så er sagt, så håber jeg inderligt, at det hele ramler sammen og Man Utd. får mange, mange år uden trofæer.
                  Det der for alvor bygger en klub op er kontinuitet. Og den ryger til sommer. De skal have spillet et nyt forsvar ind. Der skal nok hentes en eller to midtbanespillere, og mindst én angriber ind. Vidic smutter med sikkerhed, Evra meldes på vej væk, Ferdinand stopper, Rooney meldes på vej væk, Van Persie er ved at finde tilbage til sit gamle niveau som halvvejs fodboldinvalid, osv.

                  Jeg tror meget står og falder med, hvorvidt de kommer i Champions League. Vil Rooney (der notorisk kun spiller for sig selv) og Van Persie (der nærmer sig karrierens efterår) finde sig i ikke at skulle spille CL? Jeg tvivler.

                  Jeg tror ikke United skal gøre sig nogle forhåbninger om trofæer i denne sæson, eller mesterskabet i næste. Spørgsmålet er, om fans og spillere kan give Moyes den fornødne tid.

                  En joker kan være den notorisk upopulære ejerkreds omkring Glazer-familien. De har indtil nu kunne holde kritikerne fra døren med trofæer og succes. Har de råd til at åbne en flanke ved ikke at vinde noget nævneværdigt i to-tre år? Jeg tvivler. Rygterne vil vide, at de ikke er specielt godt kørende økonomisk, og selv med Uniteds enorme indkomstgrundlag, er der stadig et stykke vej op til Citys og Chelseas købekraft. Og begge de klubber er gennem deres fundamentsopbygning. Jeg tvivler på, at Glazerne beholder Moyes, hvis der ikke som minimum bliver CL-deltagelse. Og det kan åbne op for mere kaos og flere dårlige beslutninger, hvilket hurtigt kan blive en grim spiral nedad.

                  Hvis de fyrer Moyes, så kommer valget af hans efterfølger i hvert fald til at være enormt afgørende for Uniteds umiddelbare fremtid.

                  Jeg har købt ekstra popcorn...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    jeg tror "Manure" har skippet denne sæson og allerede nu ser fremad mod næste sæson, alene købet af Mata viser at de tænker lidt længere frem. Jeg tror ikke DM bliver fyret, han blev trods alt udstyret med en 6 års kontrakt og det viser også noget om at de godt ved at "ting tager tid" og der skal være en rimelig tid til sætte sit aftryk på spillermateriale og stilen.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg tror "Manure" har skippet denne sæson og allerede nu ser fremad mod næste sæson, alene købet af Mata viser at de tænker lidt længere frem. Jeg tror ikke DM bliver fyret, han blev trods alt udstyret med en 6 års kontrakt og det viser også noget om at de godt ved at "ting tager tid" og der skal være en rimelig tid til sætte sit aftryk på spillermateriale og stilen.
                      Jeg tror ikke at en sæson uden CL vil være acceptabelt for ledelsen i United, tålmodighed eller ej.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg tror ikke at en sæson uden CL vil være acceptabelt for ledelsen i United, tålmodighed eller ej.
                        Synes ikke umiddelbart der er noget der taler for at du skulle have/få ret... Det er jo trods alt heller ikke en utålmodig russer, eller gal mand fra Malaysia, der sidder på toppen...

                        Noget andet er, at holdet er spækket med ung klasse, prøv bare at se hvad de har på 23 år og yngre, og fra 23 til 26... Det lover godt, selv HVIS både Rooney, RvP, Nani, Evra, Carrick, Giggs, osv. ALLE skulle ryge...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Synes ikke umiddelbart der er noget der taler for at du skulle have/få ret... Det er jo trods alt heller ikke en utålmodig russer, eller gal mand fra Malaysia, der sidder på toppen...

                          Noget andet er, at holdet er spækket med ung klasse, prøv bare at se hvad de har på 23 år og yngre, og fra 23 til 26... Det lover godt, selv HVIS både Rooney, RvP, Nani, Evra, Carrick, Giggs, osv. ALLE skulle ryge...
                          er problemet netop ikke at rigtigt mange af de unge folk de har rendende ikke har klasse nok?

                          ang. manageren - så tror jeg som udgangspunkt man var indstillet på at give ham tid - hvilket kontrakt længden også indikere, og man havde nok ikke regnet med mesterskab den første sæson. Men det er en ting - noget helt andet er at ligge og rode rundt på en 7. plads. Og sikre de sig ikke chl i denne sæson risikere de jo ligesom liverpool flere sæsonner udenfor det fineste selskab - da det vil blive vanskeligere at tiltrække folk fra den aller øverste hylde.

                          Jeg mener DM begik fejlen i sit første vindue - kun at bringe fellani ind....det var simpelthen ikke nok, især ikke når manden så på ingen måde slår til.
                          Og så gentager mand "kunststykket" nu her ved kun at hente mata (ganske vidst en rigtig god signing men alligevel)
                          Jeg tror Man U ender som nr 5. og ryger i euro league næste sæson.....og tvivler på det er nok til at sikre DM en ny sæson

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Synes ikke umiddelbart der er noget der taler for at du skulle have/få ret... Det er jo trods alt heller ikke en utålmodig russer, eller gal mand fra Malaysia, der sidder på toppen...

                            Noget andet er, at holdet er spækket med ung klasse, prøv bare at se hvad de har på 23 år og yngre, og fra 23 til 26... Det lover godt, selv HVIS både Rooney, RvP, Nani, Evra, Carrick, Giggs, osv. ALLE skulle ryge...
                            Hvem har de da på 23 og yngre??

                            Smalling og Cleverly synes jeg på ingen måde har mesterskabspotentiale. Büttner og Zaha har ikke kunnet spille sig på et ellers ret svingende hold (og har ikke imponeret i de kampe jeg har set). Rafael er hæderlig uden at være prangende. Kagawa har været en mindre katastrofe. Wellbeck er god, men svingende, og for uskarp.

                            Det efterlader De Gea, Januzaj og Jones som virkelige klassespillere under 24. Det er tre, hvoraf den ene er målmand...
                            Last edited by Onkel Riffel; 08-02-2014, 19:25.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              er problemet netop ikke at rigtigt mange af de unge folk de har rendende ikke har klasse nok?

                              ang. manageren - så tror jeg som udgangspunkt man var indstillet på at give ham tid - hvilket kontrakt længden også indikere, og man havde nok ikke regnet med mesterskab den første sæson. Men det er en ting - noget helt andet er at ligge og rode rundt på en 7. plads. Og sikre de sig ikke chl i denne sæson risikere de jo ligesom liverpool flere sæsonner udenfor det fineste selskab - da det vil blive vanskeligere at tiltrække folk fra den aller øverste hylde.

                              Jeg mener DM begik fejlen i sit første vindue - kun at bringe fellani ind....det var simpelthen ikke nok, især ikke når manden så på ingen måde slår til.
                              Og så gentager mand "kunststykket" nu her ved kun at hente mata (ganske vidst en rigtig god signing men alligevel)
                              Jeg tror Man U ender som nr 5. og ryger i euro league næste sæson.....og tvivler på det er nok til at sikre DM en ny sæson
                              Det er nok at overdrive lidt at sige rigtigt mange... eller, det kommer selvfølgelig også an på hvad vi tæller med, jeg tænkte kun ud fra de faste ansigter på 1. holdet, men ellers enig jo, der er lejet en del ud dette vindue, af unge folk i periferien af holdet som ikke kan bide sig fast...

                              Ser man så på de faste ansigter på 1. holdet, så mener jeg ikke der er så stor tvivl om hvad de kan, vi har jo set det, men selvfølgelig er det jo også klasse at skal kunne holde niveauet, og det kniber for nogen, som er for svingende, og der er da også folk der ikke er gode nok, sådan skal det heller ikke lyde... Og kan da også kun være enig omkring Fellaini, det har bestemt ikke været et god start han har fået her, det kan næsten kun blive bedre...

                              5. pladsen er vel CL kval, eller hvordan er det..? men det kan selvfølgelig også godt ende med EU-League, men må formode at der kan være gode muligheder der...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X