Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er OB gearet til fremtiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Men det kræver evner, eller netværk at finde guld før andre. JH har ingen af delene.
    Du læser ikke rigtigt med i, hvad vi diskuterer vel?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Mange gode anskuelser.
      Som jeg så tit har slået på tromme for herinde, så er en mental coach en vigtig spiller i moderne fodbold, han skal kunne coachet spillere individuelt, og arbejde med den mentale præstation. Vi har tidligere haft en mentaltræner ansat, men han er nok sparet væk. Jeg er desuden også bange for at da Kent jo er af den gamle skole, så ser han ikke en interesse i mange af de nye moderne hjælpemidler, og træningsmetoder som kan hjælpe et fodboldhold i krise, og slet ikke en mentaltræner, han har selv udtalt at det mentale bare skal trænes væk på fodboldbanen, men det har jo ikke hjulpet synderligt hidtil.
      http://mobil.bold.dk/video/22225/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Jeg forstår godt problematikken efter vores efterår. Men de andre gange at vi har prøvet en mentaltræner har det ikke, udefra set, virket som om at det har hjulpet, og hvorfor så have en? Jeg synes også at man kan høre på Kent at han tror på det han gør og kan tilbyde. Det skal vi ikke underkende i det sammenhæng fordi det er jo troen der skal flytte bjerget.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jeg forstår godt problematikken efter vores efterår. Men de andre gange at vi har prøvet en mentaltræner har det ikke, udefra set, virket som om at det har hjulpet, og hvorfor så have en? Jeg synes også at man kan høre på Kent at han tror på det han gør og kan tilbyde. Det skal vi ikke underkende i det sammenhæng fordi det er jo troen der skal flytte bjerget.
          Der er gode og dårlige mentaltrænere. De skal supplere træneren, hvis han ikke selv kan løse det. Kent ser ud til at være bedre end dem vi tidligere har haft (i nyere tid), men der kan være enkelte spillere, han ikke kan "nå".
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Der er gode og dårlige mentaltrænere. De skal supplere træneren, hvis han ikke selv kan løse det. Kent ser ud til at være bedre end dem vi tidligere har haft (i nyere tid), men der kan være enkelte spillere, han ikke kan "nå".
            Der er helt sikkert spillere hvor det graver dybere og der skal mere til end træneren. Jeg forstår det sådan at man har mulighed for at få hjælp udefra til disse. Så jeg tænker ikke at det er på det område at vi halter specielt meget. Men det er jo kun min mave fornemmelse der siger det og den er jo ikke mere værd end alle andres :)
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment

            Working...
            X