Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfer deadline day

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Brøndby og FCK gør nok en del officielt i aften
    Det går ellers ikke FcK´s vej... Cocu meddeler nu at Zanka bliver i PSV, og Cornelius handlen trækker stadig ud...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det går ellers ikke FcK´s vej... Cocu meddeler nu at Zanka bliver i PSV, og Cornelius handlen trækker stadig ud...
      Zanka er ærgerligt; han er overvurderet, og det ville da være fedt, hvis de skulle betale for en spiller, der gik gratis fra dem. Cornelius... det er sindssygt. Hvis handlen går igennem, så får han op imod 50 mio og måske mere for at sidde på bænken i ½ år. FCK scorer også min. 50 mio. Vanvid.

      Comment


        #18
        Til dem der alligevel har planlagt en fredag aften på sofaen, så har Ekstrabladet et live-studie de sidste fire timer af vinduet fra kl 20.00..

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2207208.ece

        Comment


          #19
          Mussis officiel i FCK fra sommer.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det går ellers ikke FcK´s vej... Cocu meddeler nu at Zanka bliver i PSV, og Cornelius handlen trækker stadig ud...
            mussis er officiel nu

            Comment


              #21
              Ikke en transfer, men alligevel: Ove C stopper i Viborg på ubestemt tid. Fodboldinvalid!
              http://www.vff.dk/sportsnyheder/69-n...5-ubestemt-tid

              I øvrigt synes jeg også at det er værd at bemærke at FCM siger nej til 12 mio for Igboun. Ved ikke hvor meget de ville have fået efter at rettighedshaverne havde fået deres, men det er da interessant for dem, at de ikke er i en situation, hvor de SKAL sælge.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                Ikke en transfer, men alligevel: Ove C stopper i Viborg på ubestemt tid. Fodboldinvalid!
                http://www.vff.dk/sportsnyheder/69-n...5-ubestemt-tid

                I øvrigt synes jeg også at det er værd at bemærke at FCM siger nej til 12 mio for Igboun. Ved ikke hvor meget de ville have fået efter at rettighedshaverne havde fået deres, men det er da interessant for dem, at de ikke er i en situation, hvor de SKAL sælge.
                Synd for Ove C. og nok også for Viborg. I min lille firkantede fodboldforståelse, så var han lige præcis deres nøgle til overlevelse.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Synd for Ove C. og nok også for Viborg. I min lille firkantede fodboldforståelse, så var han lige præcis deres nøgle til overlevelse.
                  virkeligt synd for Ove - men jeg giver dig fuldt ud ret....deres overlevelses chancer var større med ham ved roret (nu må vi selvf. lige se hvem de finder som ny chef) kan være vi lige fik det lidt lettere i bunden der

                  sønderjydske og viborg må være "favoritter" til nedrykning nu

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    virkeligt synd for Ove - men jeg giver dig fuldt ud ret....deres overlevelses chancer var større med ham ved roret (nu må vi selvf. lige se hvem de finder som ny chef) kan være vi lige fik det lidt lettere i bunden der

                    sønderjydske og viborg må være "favoritter" til nedrykning nu
                    Enig. Det giver også mig en forhåbning/tro på at det er SDJ og Viborg der rykker ned

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      virkeligt synd for Ove - men jeg giver dig fuldt ud ret....deres overlevelses chancer var større med ham ved roret (nu må vi selvf. lige se hvem de finder som ny chef) kan være vi lige fik det lidt lettere i bunden der

                      sønderjydske og viborg må være "favoritter" til nedrykning nu
                      Har lige set at Bo Henriksen rygtes til VFF.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                        Har lige set at Bo Henriksen rygtes til VFF.
                        Det ville give god mening. Han er sikkert en god træner men burde ikke kunne redde dem fra nedrykning. Dalgaard kommer nok ikke til at score det samme antal mål i foråret. Og så er de fucked

                        Comment


                          #27
                          Spørgsmål(måske dumt):
                          Burde trænere ikke også være underlagt vindue transfer reglerne?

                          Eller hva?

                          Comment


                            #28
                            16:32
                            Ekstra Bladet:
                            Der sker ikke noget i OB. Der er seriøse bestræbelser på at finde noget til Vadocz og N'koum. Vemmelund har lige været ude og prøve sig af. Men det bliver i den dur.

                            Ser ud til at kassen er så slunken, så vi skal betragte det som en succes. Hvis vi kan afhænde Vadoch og N`Koum, og ellers holde på resten. Det bliver en svær sæson.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              16:32
                              Ekstra Bladet:
                              Der sker ikke noget i OB. Der er seriøse bestræbelser på at finde noget til Vadocz og N'koum. Vemmelund har lige været ude og prøve sig af. Men det bliver i den dur.

                              Ser ud til at kassen er så slunken, så vi skal betragte det som en succes. Hvis vi kan afhænde Vadoch og N`Koum, og ellers holde på resten. Det bliver en svær sæson.

                              Comment


                                #30
                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2207853.ece

                                BH om Viborg

                                Comment

                                Working...
                                X