Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Havde Haderslev tabt i sidste rundt, ville jeg have frygtet at vi satte dem i gang, som vi plejer med hold der er i krise... men nu vandt de, så vi bliver da i det mindste ikke ramt af DEN forbandelse. Jeg skyder på et forsigtigt, knebent 2-1 nedsabling af de lyseblå... Men smider ikke penge på det...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #17
      Vi skal fandme igang nu. Silkeborg er begyndt at hive point hjem. Det kan blive rigtig grimt, rigtig hurtigt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ny kamp i morgen hvor sønderjydske .

        Af de seneste 10 indbyrdes opgør har vi vundet 1 , 3 uafgjorte og tabt 6 .

        Svær opgave mod SDJ som fik et ordenligt skud selvtillid i seneste kamp .

        Mit gæt er 2-0 til SDJ .
        En lille træningsopdatering.

        Anders K. trænede ikke.
        Oliver Lund trænede tilsyneladende kun med i helt i starten, om noget overhovedet.
        Prøvespilleren til midterforsvaret er der endnu.
        Jens Jakob osv. trænede selvfølgelig ikke.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          En lille træningsopdatering.

          Anders K. trænede ikke.
          Oliver Lund trænede tilsyneladende kun med i helt i starten, om noget overhovedet.
          Prøvespilleren til midterforsvaret er der endnu.
          Jens Jakob osv. trænede selvfølgelig ikke.
          Hvad med JBL?

          Comment


            #20
            Er der nogle der ved om vores supersigning Bækkelund er med i startopstillingen i morgen.


            Jeg tror på mulighed for en sejr, forventer truppen er topmotiveret i morgen, om det er nok må vi jo se.

            Det bliver sikkert en tæt kamp, så håber vi trækker det længste strå

            Comment


              #21
              Bækkelund? Hørte et rygte om en forstuvning af sin højre tommelfinger. Ude for til mindst 4 uger. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Vi sejre i morgen med 3:0. Det bliver tæt i starten, men når vi først får scoret ruller det. Fester, Joan og Jönne score målene. Jeg tror på det :)
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvad med JBL?
                  Han gik ind under Thomasen osv :D.

                  "Oliver Lund, Anders K. Jacobsen, Jens Jakob Thomasen, Joao Pereira og Jacob Barrett er alle skadet, og dermed udgøres truppen af følgende:".
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    Så Lund er også ude.... Nu ringer de vel ikke snart til mig, og spørger om jeg kan stå den venstre back?

                    Comment


                      #25
                      Har vi overhovedet nogen som kan spille venstreback nu? Det må vel betyde at vi får en af de nye talenter i truppen på banen?

                      Den her kamp er allerede tabt. Jeg kan slet ikke se vi skulle få point.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Har vi overhovedet nogen som kan spille venstreback nu? Det må vel betyde at vi får en af de nye talenter i truppen på banen?

                        Den her kamp er allerede tabt. Jeg kan slet ikke se vi skulle få point.
                        Det bliver nok 3-5-2 igen ... men ja, en af de helt uprøvede må komme ind.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det bliver nok 3-5-2 igen ... men ja, en af de helt uprøvede må komme ind.
                          Fedt... altid super spændende at se de nye talenter vise sig frem...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #28
                            Kampen mod SønderjyskE bliver en ægte nervekamp. Jeg er ærligt talt hamrende spændt på, hvordan holdet tackler den kamp. Den bliver nemlig meget mere sigende om holdets situation end kampene mod FCK, FCM og den kommende mod Brøndby. Jeg forventer intet af OB i sin nuværende forfatning mod disse tre tophold, men SønderjyskE BØR man kunne spille lige op mod og udfordre.

                            Derfor er det så spændende. Falder holdet sammen en torsdag aften på Haderslev Stadion? Eller slås de? SønderjyskE kommer ikke til at stå tilbage på banen. De kommer offensivt ud. Kan vi gøre noget ved det? Kampene mod FCK og FCM viste jo tydeligt, at OB ikke nødvendigvis er meget bedre mod et hold, som vil spille fodbold.

                            Jeg har faktisk ikke været så spændt på en kamp længe. Ikke fordi den betyder så meget pointmæssigt (jeg anser som løbet for kørt i denne sæson allerede nu), men fordi den bliver et godt pejlemærke for, hvor holdet befinder sig i niveau og selvtillid.

                            Personligt sælger jeg den gerne for fx 2-2 på forhånd. Jeg er naturligvis bange for, at vi falder fuldstændig igennem, men jeg frygter ikke længere en snitter (som seneste efterår), fordi vi har et forholdsvis godt centerforsvar og målmand.

                            Kan holdet holde sig oppe: 2-2
                            Går det som jeg frygter: 2-0
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Så Lund er også ude.... Nu ringer de vel ikke snart til mig, og spørger om jeg kan stå den venstre back?
                              Hvis du scorer så køber jeg en trøje med dit navn.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                "Vi skal spille med stor kvalitet" ..
                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-afgoerende/
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X