Annoncering

Collapse
No announcement yet.

E-sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Syntes timingen med kontrakten med Bækkelund var komisk. Efter et transfervindue uden nye spillere får vi så en e-sport spiller.

    Men det har givet OB billig positiv omtale i medierne, blandt andet var der et fint indslag med Bækkelund i TV fyn.

    Så det er sikkert fint for OB.

    E-sport siger mig ikke en noget, har svært ved at se som en sportsgren, mere som noget ala skak.

    Men det er jo ligemeget alt der er positivt for OB er fint, og hvis det er en ny vej til mere opmærksomhed for klubben og vores rigtige fodboldhold er det helt fint.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Syntes timingen med kontrakten med Bækkelund var komisk. Efter et transfervindue uden nye spillere får vi så en e-sport spiller.

      Men det har givet OB billig positiv omtale i medierne, blandt andet var der et fint indslag med Bækkelund i TV fyn.

      Så det er sikkert fint for OB.

      E-sport siger mig ikke en noget, har svært ved at se som en sportsgren, mere som noget ala skak.

      Men det er jo ligemeget alt der er positivt for OB er fint, og hvis det er en ny vej til mere opmærksomhed for klubben og vores rigtige fodboldhold er det helt fint.
      Fuldstændig enig i alt

      Comment


        #48
        At se folk spille computer er blevet gigantisk, og vil blive endnu større... Jeg vil sige det sådan, det er et community man melder sig ind i, mere end at det bare er at sidde og kigge på...

        Jeg har selv en bruger på Twich, dog ikke en hvor jeg streamer mine egne spil, men selvfølgelig kan se med hos andre, og min klare vurdering er at det handler om at være med hvor det sker... Det handler om at hygge sig med andre, grine af de mange sjove øjeblikke, få fifs om spillet, og så ellers bare at lave gak og løjer med de andre og den person som spiller...(der er en række muligheder på Twich for at lave forskellige ting, bla. kan seerne vælge musik, donere, få læst beskeder højt for et hav af seere, få tilbud, gratis koder til spil, osv) der er rigtig mange ting som trækker, ud over det bare at kigge med... Og så er der jo også det helt enkle ved det at folk nu har muligheden for at se spillet live inden de køber det...

        For mit eget vedkommende skyldes det nu bare jeg kender et par briter som streamer, og så kan jeg lige så godt slå et smut forbi der fremfor at sidde og chatte på twitter over flere dage... Jeg har også ad den vej mødt et par danskere, men nu gamer jeg ikke selv det vilde, så jeg bruger det ikke som gamer community i den forstand, men som en måde at komme ind og hilse på folk...

        Klikkede lige ind på forsiden af Twich nu, og der kører et stream af folk man ser sidde i en stue og kigge på den ene af dem spiller... 2.6 millioner har klikket forbi det stream i løbet af de timer de har spillet...

        Streamere/Youtubere, som har en fed humor, en god fortælle stemme og som kan lave gode historier(ikke sportsspil)... de kan blive stjerner på nettet...

        Et eksempel på en gut jeg følger, han spiller open world spil(hvilket vil sige du kan gå hen hvor du vil, og gøre hvad du vil) og han laver "film" om det, og han er virkelig dygtig til det, improvisere, lave stemmer, accenter, er sjov, osv... Han gør det oftest fra en rollespil server(som ikke skal forveksles med Ringenes Herre og løbe rundt ude i skoven med horn i panden) hvilket som nævnt vil sige at det er improviseret, og det kan være ganske underholdene... men for mit vedkommende skal det nu også være sådan noget, hvis jeg skal gide se det... Fifa og klassiske skydespil og den slags, er ikke lige mig... men det handler jo sådan set kun om hvad "genre" man nu måtte interessere sig for, så det overrasker mig ikke det mindste at E-sport også er ved at blive stort...
        Last edited by Kaspernon; 15-11-2016, 11:50.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Enig. Jeg kommer nok aldrig til at bruge et sekund på at se nogen spille computer... men det gør jeg heller ikke på at se kvindefodbold, og det får mig da ikke til at argumentere for at OB ikke bør have en kvindeafdeling...

          Mvh

          MaxHH
          Det var da ikke sådan ment, mere sådan at jeg synes der skal mere fokus på andet og at jeg heller ikke regner med at overvære det nogensinde. Men man skal da aldrig sige aldrig.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Ralph og de andre drenge har lavet kassen, da de selv lagde Quake på hylden, og i stedet byggede Schroet Kommando op til SK Gaming, og siden købte den europæiske CPL-franchise, lærte list af det, skrottede den og sidenhen byggede ESL op.

            Måske jeg skulle have takket ja til et job, da jeg blev tilbudt det 😳

            Årgang 1998 er skillelinien i e-Sport, i og med de er første generation, som aldrig har oplevet en verden uden e-Sport 😨

            Er i øvrigt selv tidligere e-sportsudøver, professionel og verdensmester.
            I 2004 lavede vi vel ca 500.000kr i præmiepenge, rejste jorden rundt 3-4 gange, med alt betalt.

            Det er så bare peanuts ift hvad de store drenge render rundt og tjener i dag!

            Comment


              #51
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...j-ind-i-esport

              Kunne kobles med en elite-linie på uddannelse, lige som flere skoler er begyndt at have esport på programmet.

              Odense har et stort potentiale ift. undervisere etc., da der for 10-20 år siden var en kæmpe årgang af odenseanske topspillere, som siden har videreuddannet sig, og flere af den er stadig i branchen i dag.

              Comment


                #52
                http://m-esport.dk/?p=471

                Marienlyst har også esport.

                Comment


                  #53
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...j-ind-i-esport

                  http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/26733383

                  http://www.mx.dk/sport/sportsnyheder/story/15215404
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #54
                    http://ekstrabladet.dk/sport/anden_s...-penge/6463559

                    det er jo fedt nok at OB er med fra start og kommer ind før at detbliver for dyrt men det er nu ikke fordi jeg har lagt mærke til at man har gjort meget ved det siden offentliggørelsen ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #55
                      https://www.dr.dk/sporten/oevrig/fc-...l-fylde-parken

                      http://www.pixel.tv/nyhed/nyt-dansk-esportshold/

                      OB var first movers, som professionel fodboldklub, men FCK satser størst.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        http://ekstrabladet.dk/sport/anden_s...-penge/6463559

                        det er jo fedt nok at OB er med fra start og kommer ind før at detbliver for dyrt men det er nu ikke fordi jeg har lagt mærke til at man har gjort meget ved det siden offentliggørelsen ..
                        Næ man ved jo knap nok om satsningen består i andet end at give den unge mand en OB trøje at spille i ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          http://www.ob.dk/artikel/jeg-vil-vinde-det-hele.aspx
                          siden 1887

                          Comment


                            #58
                            Hvor er det irreterene at 90% på OB's facebook i går var om Esport, og 10% var om fodbold...

                            I DRÆBER VORES SPORT!
                            siden 1887

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Hvor er det irreterene at 90% på OB's facebook i går var om Esport, og 10% var om fodbold...

                              I DRÆBER VORES SPORT!
                              I E-sport er vi lil mindst Top-6....
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Hvor er det irreterene at 90% på OB's facebook i går var om Esport, og 10% var om fodbold...

                                I DRÆBER VORES SPORT!
                                Ja, det burde være helt adskilt ... det er utroligt ligegyldigt!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X