Annoncering

Collapse
No announcement yet.

E-sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    5-3 sejr. Og 3 point mere.

    OB vinder “must win” kampene ihvertfald. Bliver sjovt at se når de møder de bedre hold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
      5-3 sejr. Og 3 point mere.

      OB vinder “must win” kampene ihvertfald. Bliver sjovt at se når de møder de bedre hold.
      Tror nok de møder Brøndby i morgen..
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
        5-3 sejr. Og 3 point mere.

        OB vinder “must win” kampene ihvertfald. Bliver sjovt at se når de møder de bedre hold.
        Keglekongen igen det svageste led - heldigvis er Bække bare en Gud til Fifa, og han afgjorde det nemt som jeg havde forudsagt!
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
          Keglekongen igen det svageste led - heldigvis er Bække bare en Gud til Fifa, og han afgjorde det nemt som jeg havde forudsagt!
          Har du overhovedet set med ? I første runde var det keglekongens fortjeneste at ob vandt :)

          Comment


            Vi er da næsten pinlige i det FIFA pt. Har fulgt med på de klip der ligger på OB.dk

            Har de set for mange kampe under Kent Nielsen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Har du overhovedet set med ? I første runde var det keglekongens fortjeneste at ob vandt :)
              Trolden udtalte også at "OB" ville vinde den her turnering relativt nemt, husk på at det han skriver er designet til at blive kommenteret på, ikke til at give mening :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi er da næsten pinlige i det FIFA pt. Har fulgt med på de klip der ligger på OB.dk

                Har de set for mange kampe under Kent Nielsen?
                Haha :D ja det skulle man tro. Ja det har ikke været godt. Alt for svingende desværre. Ved ihvertfald at Bækkelund har et sygt højt topniveau men hans bundniveau når det ikke kører for ham er desværre lavt

                Comment


                  Hvis folk er interesseret, så spiller jeg en omgang ludo med min datter om et par timer. Jeg livestreamer gerne, og åbner op for odds på både globus, stjerneslag og sejr. Der spilles efter internationale standard ludo regler, hvor der spilles bedst af 3 spil.
                  Der anvendes til eventet original spilleplade og regler. Med mindre hun er ved at tabe, så indføres der 2-3 globus slag afhængig af om det ændre kampbilledet.
                  Ville være fedt, hvis folk lige skrev hvem der vil se med. Kampen starter omkring 18.30 - 19.00 afhængig af hvor langtid aftensmaden tager.
                  Eventet er en pay per view, så vil du se afslutningen af hver match skal du tegne abonnement, det koster 99 om måneden. Du kan self følge gratis med frem til sidste del af 3 match. Der er naturligvis mulighed for live odds for alle ikke medlemmer.
                  Stikker det af, vil jeg forsøge at booke Forum til sæsonfinalen i Juli måned, det ville være fedt, hvis du har interesse i sådan et finale event, at du lige smider et heads up, bare så vi har et estimat til Forum om forventet tilskuertal.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                    Hvis folk er interesseret, så spiller jeg en omgang ludo med min datter om et par timer. Jeg livestreamer gerne, og åbner op for odds på både globus, stjerneslag og sejr. Der spilles efter internationale standard ludo regler, hvor der spilles bedst af 3 spil.
                    Der anvendes til eventet original spilleplade og regler. Med mindre hun er ved at tabe, så indføres der 2-3 globus slag afhængig af om det ændre kampbilledet.
                    Ville være fedt, hvis folk lige skrev hvem der vil se med. Kampen starter omkring 18.30 - 19.00 afhængig af hvor langtid aftensmaden tager.
                    Eventet er en pay per view, så vil du se afslutningen af hver match skal du tegne abonnement, det koster 99 om måneden. Du kan self følge gratis med frem til sidste del af 3 match. Der er naturligvis mulighed for live odds for alle ikke medlemmer.
                    Stikker det af, vil jeg forsøge at booke Forum til sæsonfinalen i Juli måned, det ville være fedt, hvis du har interesse i sådan et finale event, at du lige smider et heads up, bare så vi har et estimat til Forum om forventet tilskuertal.
                    Har du et link?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har du et link?
                      Beklager der var tekniske udfordringer med streaming tjenesten. Men shit en kamp. Jeg lover du gik glip af det store drama. Det hele bølgede frem og tilbage. Der var blod, sved og tårer. Og som om det ikke var nok, så kom det ned til sidste slag hvor jeg blot skulle rulle en 2er eller bedre for at slæbe sidste manden i hus. Men datteren tog sejren da terningen i det der føltes som en uendelighed trillede og på kanten mellem 1 og 4 nærmest stod stille inden den i slowmotion tippede over på 1eren. Men du er frisk på streaming i næste uge fornemmer jeg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                        Beklager der var tekniske udfordringer med streaming tjenesten. Men shit en kamp. Jeg lover du gik glip af det store drama. Det hele bølgede frem og tilbage. Der var blod, sved og tårer. Og som om det ikke var nok, så kom det ned til sidste slag hvor jeg blot skulle rulle en 2er eller bedre for at slæbe sidste manden i hus. Men datteren tog sejren da terningen i det der føltes som en uendelighed trillede og på kanten mellem 1 og 4 nærmest stod stille inden den i slowmotion tippede over på 1eren. Men du er frisk på streaming i næste uge fornemmer jeg.
                        Hvis du kunne klippe det ned til 5-10 minutter med highlights kunne det også accepteres hvis livestreamingen går i ged

                        Comment


                          Bækkelund stopper åbenbart anden gang i OB og ansøger om interesserede klubber:
                          "Så er eSuperliga sæson 1 overstået og hvilken kæmpe fornøjelse det har været. Både at være med i grundspillet, men bestemt også at være der som tilskuer til det helt store Playoff event!

                          Men jeg begynder allerede at tænke frem mod næste sæson. Jeg kommer IKKE til at repræsentere OB i fremtiden. Efter en lang dialog som startede allerede mens sæsonen var igang, har vi besluttet at stoppe samarbejdet, da klubbens visioner ikke stemmer overens med hvor jeg er i min karriere lige nu.
                          Jeg laver en video allerede i morgen, hvor jeg uddyber og forklarer: https://www.youtube.com/user/L4lleB

                          Hvis der skulle være klubber derude som er interesserede, så kan jeg kontaktes på mail her:"
                          https://www.facebook.com/56726279007...6084659856836/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Argh, mon ikke han bliver signet igen om et halvt års tid, når OB skal til at være med i eRoyal League.

                            Forhåbentlig stopper de snart med det Esport. De har tydeligvis ikke en plan for hvad de vil med det og have ud af det, de er bare gået ind i det projekt, fordi at det er den her måneds tyggegummismag, og at de er bange for der er et eller andet tog der kører uden dem.

                            Hvis de partout skal bruge kræfter på Esport, så kig på det som en breddeidræt, hvor man kan skabe nogle rammer for, at børn og unge kan komme og få skabt nogle relationer og et sammenhold, ligesom med fodbold, i stedet for bare at sidde alene derhjemme foran computeren. AaB forsøger f.eks. noget lignende. https://www.aabesport.dk/ny-i-klubben/

                            Idéen om, at OB skal gå ind i FIFA på eliteniveau, og at der skulle ligge en eller anden positiv synergi eller sund forretningsmodel bag det, virker mildest talt som en tanke der ikke er tænkt til ende. Jeg har virkelig svært ved at se, hvad nogle skulle få ud af, at man er det tynde øl i eSuperligaen.

                            Comment


                              Nu der ikke blevet skrevet herinde længe. Men jeg vil gerne lige pointere, at OB blev nummer to i eSuperligaen i den netop nu overstået sæson 4 og 70.000 til deling på holdet. På det sportslige har der været fremgang de sidste to sæsoner. Stort tillykke herfra.

                              Comment

                              Working...
                              X