Annoncering

Collapse
No announcement yet.

E-sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
    Blev til en samlet 3-2 sejr til OB over Lyngby.
    Bækkelund 1-1 Kaalby
    Keglekongen 2-1 Aldin
    God start

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
      Blev til en samlet 3-2 sejr til OB over Lyngby.
      Bækkelund 1-1 Kaalby
      Keglekongen 2-1 Aldin
      Hvor man kan se resultater og kampreferater? Står intet på ob.dk og virker ikke til at esuperligaen har en officiel side. BT.dk har en artikel, men den omhandler kun FCKs kamp.

      Det er altså lidt underligt, at det er så svært at finde noget om det, når man nu havde gjort så meget ud af at markedsføre det ved lanceringen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Hvor man kan se resultater og kampreferater? Står intet på ob.dk og virker ikke til at esuperligaen har en officiel side. BT.dk har en artikel, men den omhandler kun FCKs kamp.

        Det er altså lidt underligt, at det er så svært at finde noget om det, når man nu havde gjort så meget ud af at markedsføre det ved lanceringen.
        esuperliga.dk deres officielle side
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          esuperliga.dk deres officielle side
          Tak - de har så åbenbart ikke fået den indekseret på Google, for den kommer ikke frem, når man søger på esuperliga.

          Comment


            Okay det er så faktisk meget sjovt at se, men jeg er også turneringsfreak!
            Synes dog stadig ikke det burde være i et fodboldforum.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Hmm, - hvad er det egentligt der i spil hos jer, der på flere sider i denne tråd har behov for at ytre jer om, at et sub brand til OB: eSport ikke må befinde sig i OB’s main forum.

              Hvad eksakt er det, der er jeres problem?

              Er det frygt for, at dét som er hovedattraktionen OB’s Superligahold forsvinder i nyhedsstrømmen om eSporten. Er det, “eSport har ikke noget med sport at gøre”, mavesurhed eller hvor er vi henne?

              Prøv nu at slap lidt af- der her er et fænomen der er kommet for at blive, og hvad skade gør det, at der popper et par tråde op i ny og næ. Er det virkeligt så provokerende for jer, at i ikke er i stand til at lade øjet glide hen over overskriften og lade fokus falde på en anden debat?

              Comment


                Kl 20.45 på kanal 9, viser de Sønderjyske-OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Kl 20.45 på kanal 9, viser de Sønderjyske-OB
                  Kan også ses her gratis: https://www.dplay.dk/programmer/esuperliga

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                    Hmm, - hvad er det egentligt der i spil hos jer, der på flere sider i denne tråd har behov for at ytre jer om, at et sub brand til OB: eSport ikke må befinde sig i OB’s main forum.

                    Hvad eksakt er det, der er jeres problem?

                    Er det frygt for, at dét som er hovedattraktionen OB’s Superligahold forsvinder i nyhedsstrømmen om eSporten. Er det, “eSport har ikke noget med sport at gøre”, mavesurhed eller hvor er vi henne?

                    Prøv nu at slap lidt af- der her er et fænomen der er kommet for at blive, og hvad skade gør det, at der popper et par tråde op i ny og næ. Er det virkeligt så provokerende for jer, at i ikke er i stand til at lade øjet glide hen over overskriften og lade fokus falde på en anden debat?
                    Helt enig.

                    Netbetjentene er blevet saa vant til at diktere det hele herinde, inden de skal hjem og have bank af konen. Men dem om det. Esport er kommet for at blive, og saa laenge Jesper Hansen ikke har en finger med i spillet, har OB faktisk en chance.
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      Blev til endnu en tæt kamp. Men stadig en sejr for OB. 2/2 sejr og 6 point i første uge. Dog mod modstandere der skulle slås hvis man vil med i slutspillet.

                      Comment


                        Bækkelund er undervurderet, og hvis keglekongen finder et bare nogenlunde niveau, vinder OB ligaen relativt nemt.
                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                          Bækkelund er undervurderet, og hvis keglekongen finder et bare nogenlunde niveau, vinder OB ligaen relativt nemt.
                          Nu er jeg ikke meget inde i det her, men det er ikke sådan jeg har forstået styrkeholdet :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Nu er jeg ikke meget inde i det her, men det er ikke sådan jeg har forstået styrkeholdet :D.
                            Ved ikke lige hva RMN tænker på. Ja baekkelund har et rigtig højt topniveau. Men at OB skulle kunne vinde ligaen ? Argh. De spillere Brøndby og FCK har er stadig bedre end obs i den liga

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Nu er jeg ikke meget inde i det her, men det er ikke sådan jeg har forstået styrkeholdet :D.
                              Jesus. Stop feeding.

                              Comment


                                OB spiller mod Vendsyssel kl. 18.15 - kan ses gratis på d-player/canal 9
                                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                                Comment

                                Working...
                                X