Annoncering

Collapse
No announcement yet.

E-sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Og hvorfor har FIFA så intet med eSport at gøre ? ;)

    Comment


      #92
      Tror han hentyder til de tilfældigheder der er i spillet. Ellers kan jeg ikke se argumenter hvorfor det ikke sku være eSport.

      Comment


        #93
        Computerspil (hvad de ellers finder på af sjove navne at kalde dem) hører ikke hjemme på et fodboldforum! Det har ,som skak, intet med sport at gøre!

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Og hvorfor har FIFA så intet med eSport at gøre ? ;)
          Fordi man spiller én mod én. Det er et sjovt spil når man drikker bajere med gutterne, men det har ingen fremtid som et publikumsbaseret holdspil. Et ældgammelt spil som CS er et meget godt bevis herpå. Ingen fancy grafik og meget få competetive baner, til gengæld spiller man hold mod hold og heri ligger styrken. Holddynamik og ideen med at man vinder og taber og rejser sammen gør det til et fantastisk publikum spil. OB er allerede lysår bagud i forhold til at satse på esport og derfor må man nøjes med noget FIFA halløj, som også kun koster peanuts ift et fuldtidshold. Trist men typisk.
          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

          Comment


            #95
            Lasse har lige ramt 30-0 i anden uge af FUT champions i FIFA 19.

            En kæmpe præstation, og viser han kan byde de bedste op til dans.

            https://clips.twitch.tv/DaintyGenerousAmazonNotATK

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Fordi man spiller én mod én. Det er et sjovt spil når man drikker bajere med gutterne, men det har ingen fremtid som et publikumsbaseret holdspil. Et ældgammelt spil som CS er et meget godt bevis herpå. Ingen fancy grafik og meget få competetive baner, til gengæld spiller man hold mod hold og heri ligger styrken. Holddynamik og ideen med at man vinder og taber og rejser sammen gør det til et fantastisk publikum spil. OB er allerede lysår bagud i forhold til at satse på esport og derfor må man nøjes med noget FIFA halløj, som også kun koster peanuts ift et fuldtidshold. Trist men typisk.
              Helt enig! FIFA er simpelthen for kedelig at overvære. Der er ingen aktion sammenlignet med alle de andre spil. Selv om FIFA-superligaen måske vil ha' lidt seere i begyndelsen, tror jeg simpelthen ikke på, at det kan overleve.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
                Lasse har lige ramt 30-0 i anden uge af FUT champions i FIFA 19.

                En kæmpe præstation, og viser han kan byde de bedste op til dans.

                https://clips.twitch.tv/DaintyGenerousAmazonNotATK
                Det sgu stærkt gået

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Indover Se indlæg
                  Helt enig! FIFA er simpelthen for kedelig at overvære. Der er ingen aktion sammenlignet med alle de andre spil. Selv om FIFA-superligaen måske vil ha' lidt seere i begyndelsen, tror jeg simpelthen ikke på, at det kan overleve.
                  hehe - here we go again. Gammelt trick på ny flaske :D

                  Læs: troll alert...

                  Comment


                    #99
                    Kan vi dog ikke snart få fjernet denne tråd fra boldforummet.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Kan vi dog ikke snart få fjernet denne tråd fra boldforummet.
                      Hvor skulle tråden så placeres? For det er jo heller ikke OFF-TOPIC?
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Hvor skulle tråden så placeres? For det er jo heller ikke OFF-TOPIC?
                        Det er i hvert fald ikke fodbold ... så det er vel egentlig off-topic.
                        For mig at se er underligt med fodbold og computer på samme fodboldforum :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det er i hvert fald ikke fodbold ... så det er vel egentlig off-topic.
                          For mig at se er underligt med fodbold og computer på samme fodboldforum :D.
                          Det er et fodboldspil, som bliver spillet af fodboldspillere og fodboldfans. Vores FIFA hold hører ind under Odense Boldklub (om folk vil det eller ej), og drengene der spiller det er stolte over at repræsentere OB.

                          I mine øjne hører det ingen steder hjemme i Off-Topics. Man kunne til gengæld ønske sig en subkategori der hedder "OB - Esport" eller lign.
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            Med alle næsten alle trupper fuldent og kun en enkelte spillere manglende på nogle af holdende. Vil jeg forsøge at lave en mere fuldent forudsigelse af eSuperligaen. Som sagt skal man slutte i top 8 for at komme til knockoutfasen og pengepræmierne.

                            Spiller og holdliste
                            F.C. København – August ‘Agge’ Rosenmeier
                            Brøndby IF – Frederik Fredberg & Daniel ‘Dingo’ Kristensen
                            Randers FC – Hassan ‘HassanPlayer’ Al-Saraf & Mohamad ‘Bacha’ Al-Bacha
                            AGF – Lars ‘PrimeTurbo’ Korreborg & Niklas ‘N1ller’ Jakobsen
                            Odense Boldklub – Lasse ‘Kongen’ Bækkelund, Claes ‘KegleKongen’ Hansen & Andreas Storr
                            Esbjerg fB – Daniel Chrøis og Christian ‘Qack’ Lillebæk
                            Vejle Boldklub – Mikkel ‘LordHjorth’ Bach, Jacob Kragelund & Jacob ‘Esser’ Esholm
                            Lyngby Boldklub – Andreas Kaalby, Mohammed ‘Mudi’ Hamze & Aldin Ismajlovic
                            FC Helsingør – Wali ‘Kaz’ Kazmi
                            AaB – Daniel ‘Shoppen’ Mogensen, Asger Aagaard & Anders ‘Hansi’ Hansen
                            Vendsyssel FF – Christian Aaby Nielsen, Andreas Keller, Simon ‘Indisk Magi’ Møller & Andreas Kjær Hedegaard
                            Hobro IK – Joakim Lynge & Mathias Bech Andersen
                            SønderjyskE – Jamal Ahmad Al-Badry & Magnus Rabeck
                            Silkeborg IF – Jesper ‘Pilm’ Prang og Adel ‘Adellovic’ Daher
                            FC Midtjylland – Nicklas ‘Niller’ Stensgaard og Wahed ‘The-Kid’ Obayd


                            Top 1-4
                            FCK
                            Brøndby IF
                            Vejle BK
                            Randers FC
                            Top 5-8
                            AGF
                            Silkeborg IF
                            OB
                            Esbjerg
                            9-12
                            FCM
                            Vendsyssel
                            Aab
                            Lyngby
                            13-15
                            Hobro
                            FC Helsingør
                            Sønderjyske

                            Er mest usikker på Sønderjyske da jeg ingen kendskab har til de to lokale drenge de har hentet ind, så det kan blive fugl eller fisk.

                            Ligaen starter den 5. November og kan ses på Canal 9 og Dplay. Jeg glæder mig sku :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
                              Med alle næsten alle trupper fuldent og kun en enkelte spillere manglende på nogle af holdende. Vil jeg forsøge at lave en mere fuldent forudsigelse af eSuperligaen. Som sagt skal man slutte i top 8 for at komme til knockoutfasen og pengepræmierne.

                              Spiller og holdliste
                              F.C. København – August ‘Agge’ Rosenmeier
                              Brøndby IF – Frederik Fredberg & Daniel ‘Dingo’ Kristensen
                              Randers FC – Hassan ‘HassanPlayer’ Al-Saraf & Mohamad ‘Bacha’ Al-Bacha
                              AGF – Lars ‘PrimeTurbo’ Korreborg & Niklas ‘N1ller’ Jakobsen
                              Odense Boldklub – Lasse ‘Kongen’ Bækkelund, Claes ‘KegleKongen’ Hansen & Andreas Storr
                              Esbjerg fB – Daniel Chrøis og Christian ‘Qack’ Lillebæk
                              Vejle Boldklub – Mikkel ‘LordHjorth’ Bach, Jacob Kragelund & Jacob ‘Esser’ Esholm
                              Lyngby Boldklub – Andreas Kaalby, Mohammed ‘Mudi’ Hamze & Aldin Ismajlovic
                              FC Helsingør – Wali ‘Kaz’ Kazmi
                              AaB – Daniel ‘Shoppen’ Mogensen, Asger Aagaard & Anders ‘Hansi’ Hansen
                              Vendsyssel FF – Christian Aaby Nielsen, Andreas Keller, Simon ‘Indisk Magi’ Møller & Andreas Kjær Hedegaard
                              Hobro IK – Joakim Lynge & Mathias Bech Andersen
                              SønderjyskE – Jamal Ahmad Al-Badry & Magnus Rabeck
                              Silkeborg IF – Jesper ‘Pilm’ Prang og Adel ‘Adellovic’ Daher
                              FC Midtjylland – Nicklas ‘Niller’ Stensgaard og Wahed ‘The-Kid’ Obayd


                              Top 1-4
                              FCK
                              Brøndby IF
                              Vejle BK
                              Randers FC
                              Top 5-8
                              AGF
                              Silkeborg IF
                              OB
                              Esbjerg
                              9-12
                              FCM
                              Vendsyssel
                              Aab
                              Lyngby
                              13-15
                              Hobro
                              FC Helsingør
                              Sønderjyske

                              Er mest usikker på Sønderjyske da jeg ingen kendskab har til de to lokale drenge de har hentet ind, så det kan blive fugl eller fisk.

                              Ligaen starter den 5. November og kan ses på Canal 9 og Dplay. Jeg glæder mig sku :-)
                              Stærkt arbejde

                              Comment


                                Blev til en samlet 3-2 sejr til OB over Lyngby.
                                Bækkelund 1-1 Kaalby
                                Keglekongen 2-1 Aldin
                                Last edited by NyrnZ; 05-11-2018, 20:50.

                                Comment

                                Working...
                                X