Side 8 af 13 FørsteFørste ... 678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 124

Emne: E-sport

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fair nok. I øvrigt super kommunikeret: så er vi alle sammen klar på, at Esport er nyt for klubben og de lige skal undersøge, hvordan og om man skal gå ind i det. Og at en talentfuld spiller ryger til en større klub; well - det kender vi godt.

Administrator
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Fruens Bøge
    Fedt nok for udøverne, at de kommer under mere ordnede forhold.
    Alle fremskridt i eksport fryder mit gamle gamer-hjerte. Åh hvor ville man godt have været 15-20 år yngre 😳

Nuværende liste af offentliggjorte spillere.
    F.C. København – August ‘Agge’ Rosenmeier
    Brøndby IF – Frederik Fredberg & Daniel ‘Dingo’ Kristensen
    Randers FC – Hassan ‘HassanPlayer’ Al-Saraf & Mohamad ‘Bacha’ Al-Bacha
    AGF – Lars ‘PrimeTurbo’ Korreborg & Niklas ‘N1ller’ Jakobsen
    Odense Boldklub – Lasse ‘Kongen’ Bækkelund og (Forventet) Claes “KegleKongen” Hansen
    Esbjerg fB – Daniel Chrøis og Christian ‘Qack’ Lillebæk
    Vejle Boldklub – Mikkel ‘LordHjorth’ Bach, Jacob Kragelund & Jacob ‘Esser’ Esholm
    Lyngby Boldklub – Andreas Kaalby, Mohammed ‘Mudi’ Hamze & Aldin Ismajlovic
    FC Helsingør – Wali ‘Kaz’ Kazmi

Udfra nuværende spillerliste (kan godt forstå hvis der max er 1-2 navne der siger nogle noget herinde)

Så vil jeg mene at FCK og Brøndby er de helt store favoritter.

I subtoppen vil jeg mene Vejle, Randers og AGF vil befinde sig.

OB kommer nok lige efter.

Og de tre nederste Lyngby, Esbjerg og Helsingør.

FCM, SIF, Hobro, Sønderjyske, Vendsyssel har endnu ikke offentliggjort deres spillere. (Hver klub skal have 2)

Citer Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
    Nuværende liste af offentliggjorte spillere.
    F.C. København – August ‘Agge’ Rosenmeier
    Brøndby IF – Frederik Fredberg & Daniel ‘Dingo’ Kristensen
    Randers FC – Hassan ‘HassanPlayer’ Al-Saraf & Mohamad ‘Bacha’ Al-Bacha
    AGF – Lars ‘PrimeTurbo’ Korreborg & Niklas ‘N1ller’ Jakobsen
    Odense Boldklub – Lasse ‘Kongen’ Bækkelund og (Forventet) Claes “KegleKongen” Hansen
    Esbjerg fB – Daniel Chrøis og Christian ‘Qack’ Lillebæk
    Vejle Boldklub – Mikkel ‘LordHjorth’ Bach, Jacob Kragelund & Jacob ‘Esser’ Esholm
    Lyngby Boldklub – Andreas Kaalby, Mohammed ‘Mudi’ Hamze & Aldin Ismajlovic
    FC Helsingør – Wali ‘Kaz’ Kazmi

Udfra nuværende spillerliste (kan godt forstå hvis der max er 1-2 navne der siger nogle noget herinde)

Så vil jeg mene at FCK og Brøndby er de helt store favoritter.

I subtoppen vil jeg mene Vejle, Randers og AGF vil befinde sig.

OB kommer nok lige efter.

Og de tre nederste Lyngby, Esbjerg og Helsingør.

FCM, SIF, Hobro, Sønderjyske, Vendsyssel har endnu ikke offentliggjort deres spillere. (Hver klub skal have 2)
    så umidlbart ligner det at vi også der vil være de grå mus i en betydningsløs position i midten af rækken ?
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    så umidlbart ligner det at vi også der vil være de grå mus i en betydningsløs position i midten af rækken ?
    Hellere en grå mus end et pisgult vestegnsvæsel

Men altså, hvis man i virkeligheden skal vælge en e-Sport, hvor der rent faktisk er penge på spil - burde man så ikke kigge efter nogle af de større spil som eksempelvis LoL, Dota2 eller CS:GO.

Fodboldklubber som Schalke 04 og PSG har jo været med i EU LCS i LoL. Jeg ved godt, at der er forskel på økonomien, men FIFA? Man kunne være frontrunner fra Danmark.

Ligesom FCK har gjort indenfor CS:GO med North

Citer Oprindeligt indsendt af McSnack Se indlæg
    Men altså, hvis man i virkeligheden skal vælge en e-Sport, hvor der rent faktisk er penge på spil - burde man så ikke kigge efter nogle af de større spil som eksempelvis LoL, Dota2 eller CS:GO.

Fodboldklubber som Schalke 04 og PSG har jo været med i EU LCS i LoL. Jeg ved godt, at der er forskel på økonomien, men FIFA? Man kunne være frontrunner fra Danmark.

Ligesom FCK har gjort indenfor CS:GO med North
    Jo, det har du en pointe i. Jeg er selvsagt fodboldnørd, men jeg synes det er røvkedeligt at se nogle spille FIFA, og sådan tror jeg ærligt talt de fleste har det. På Twitch er FIFA ikke engang i top 20 over mest sete spil i 2018, det siger lidt om hvor få der rent faktisk gider at se på det. De andre spil du nævner har hele det der hold element, hvor man er en gruppe spillere der skal udføre nogle taktikker og spille bedst muligt sammen, i FIFA er det bare to dudes der sidder overfor hinanden, og prøver at udnytte de ting der er overpowered i den her udgave af spillet. Det bliver meget hurtigt bare det samme.

Jeg har svært ved at tro på, at der er det store marked for folk der gerne vil se det her i Danmark.

Regler for indlæg