Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Hvis han ikke er tilfreds med materialet, så skulle han nok vende tomlen ned.
    Hvis jeg tog dig med på en natklub fyldt med kællinger der kun var 1-6 på hotness skalaen kunne du nok finde et par stykker du kunne vende tomlen op på..
    Men du ville hele tiden ønske at jeg havde slæbt dig med ind på nabo baren fyldt med 7-10...

    Du kan kun tage stilling til de muligheder du får præsenteret.. Og det er Jesper Hansens opgave at finde nogle bedre muligheder for træneren at vælge imellem

    Comment


      #32
      Så mangler vi ihvertfald stadig en god angriber der kan presse ak og fester så de ikke kan vide sig sikrre på et startplads. For selvom de 2 ikke score er fe jo sikre i stsrteren pga vi ingen angriber har der kan gå ind og erstatte en af dem

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
        Velkommen til Nana.

        Glæder mig til at se hvad han kan bidrage med.
        Kan ikke forstå dem der er efter JH her, det må da vil være Kent der har sagt at han gerne vil have ham til sin trup efter en rimelig lang prøvetræning. Og de må tror på ham da han er købt fri af sin klub.
        En spiller der af sin klub har fået lov til at tage på en 2 ugers prøvetræning i sæson opstarten er nok købt for peanuts. Men det lyder jo altid godt udad til at vi har "købt" nogen fri. Specielt i et vindue hvor der er brugt 0 transfer kroner

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Før lukketid? Vinduet lukker jo først om en lille måned.

          Men spændende med en central midtbane, som kan presse de tre andre - Makrini, Izunna og JJT.
          Det er ok, jeg håber beskrivelsen passer. 2 stk. 6'ere og 2 stk. 8'ere 😊 May the best men play
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Så mangler vi ihvertfald stadig en god angriber der kan presse ak og fester så de ikke kan vide sig sikrre på et startplads. For selvom de 2 ikke score er fe jo sikre i stsrteren pga vi ingen angriber har der kan gå ind og erstatte en af dem
            Tror stadig på Jönsson som central angriber.. Så hvis der hentes en venstre kant der er god kunne jeg godt se ham der oppe som 3. Valg..
            Men vil da aldrig sige nej til en ny angriber med kvalitet :) syntes bare at netop nu ville en kreativ venstrekant være højere på prioriterings listen

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis jeg tog dig med på en natklub fyldt med kællinger der kun var 1-6 på hotness skalaen kunne du nok finde et par stykker du kunne vende tomlen op på..
              Men du ville hele tiden ønske at jeg havde slæbt dig med ind på nabo baren fyldt med 7-10...

              Du kan kun tage stilling til de muligheder du får præsenteret.. Og det er Jesper Hansens opgave at finde nogle bedre muligheder for træneren at vælge imellem
              Havde jeg kunne scoret en 7-10'er, så var jeg nok gået på den pågældende bar.
              Men nu rækker min charme, selvtillid, økonomi etc altså kun til 1-6'er baren :)

              Comment


                #37
                Lidt om Nana og hans karriere

                http://www.ob.dk/artikel/nana-en-stor-mulighed.aspx

                Comment


                  #38
                  Virker spændende, selv om det ikke har været prangende på reserveholdet.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Havde jeg kunne scoret en 7-10'er, så var jeg nok gået på den pågældende bar.
                    Men nu rækker min charme, selvtillid, økonomi etc altså kun til 1-6'er baren :)
                    Men du ville jo netop kun have adgang hvis din sportschef fandt et adgangskort et sted
                    Så nu måtte du nøjes med at være tilfreds for et sted hvor der er fri adgang ..

                    Nåh. Nok om det

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lyder ikke til at være en spiller der passer som fod i hose i systemet fra dag 1.

                      - Samtidig er jeg rigtig glad for udsigten til at spille det system, som OB gør, for det har jeg aldrig prøvet før. Jeg skal lære en del, men jeg ser virkelig frem til at spille med stor boldbesiddelse og at prioritere at spille bolden fremad banen fra egen bagkæde.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Lyder ikke til at være en spiller der passer som fod i hose i systemet fra dag 1.

                        - Samtidig er jeg rigtig glad for udsigten til at spille det system, som OB gør, for det har jeg aldrig prøvet før. Jeg skal lære en del, men jeg ser virkelig frem til at spille med stor boldbesiddelse og at prioritere at spille bolden fremad banen fra egen bagkæde.
                        Nej det bed jeg også mærke i. Men fedt hvis han er hurtig i pres og fremad rettet i spillet.. Lyder som en der får brug for tilvending

                        Comment


                          #42
                          Kender jo intet til ham, så tvivlen skal komme ham til gode.

                          Havde dog som så mange andre håbet på noget mere "færdigt". Han stiller sig i den efterhånden velvoksne kø af spillere, der (formentligt) har potentiale men stadig ukendt eller uforløst niveau

                          Comment


                            #43
                            Enig i betragtningerne om, at den centrale midtbane er lukket nu. Vi henter ikke flere der, for antallet er på plads. Angrebet tror jeg heller ikke på. Så skal AK nærmest gå helt i stykker. Ellers vil de sige, at de har AK, Fester, Mikkelsen, Jönsson samt Greve, Yao og Joan, som også kan smides derop, hvis det kniber.

                            Til gengæld er jeg sikker på, at vi leder efter en kantspiller mere. Det ville give mening i forhold til truppens sammenhæng og vores behov for mere kreativitet.
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                            Comment


                              #44
                              Velkommen til welbeck. Spændende hvad han kan bedrive og bare fordi han er et ubeskrevet blad for os, kan han jo godt være en stjerne i svøb. Men lyder som om Kent er tilfreds.
                              En ting er sikker, hvis han bliver en succes er det mega godt set af Kent og hvis han er en fiasko er det JH der tåger rundt igen 😃

                              Comment


                                #45
                                I er godt nok lige negative nok vil jeg sige. Jeg har set ham i en reserve kamp og til en enkelt træning, det er et tyndt grundlag (I know) men jeg mener altså han er bedre end Izunna og bedre end JJT. Han er meget lille, men han er hurtig på føderene og teknisk også okay. Og så fyldte han faktisk rimelig meget på midten i mod Marienlyst, en væsentligt ringe kopi af en Kante vil jeg mene.

                                Han er 21 år, han skal nok blive bedre end han er nu. Har en god fornemmelse, tror godt han kan blive et lille scoop.
                                Men der er bare noget over små mørke midtbane mænd, som f.eks. Djemba-Djemba, Makelele og Kante.

                                Velkommen til Nana Welbeck!

                                Og enig i mange andre betragtninger, nu mangler vi altså en rigtig god kreativ kantspiller. I angrebet håber jeg lidt på TM og Yao kan gøre sig. De har i hvert fald været imponerende i reserve kampene.

                                Comment

                                Working...
                                X