Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo jo.. Men nu er midtbanen jo besat.. Og vi skulle jo kun hente 1-2 mere sagde JH for et stykke tid siden..
    Der kommer nok noget mere jo. Men er dette hylden????? Var han hentet ind som udviklingsspiller så fair nok..
    Men han er hentet til start 11
    Kent udtaler at han banker på til start 11'eren:
    "Vi er glade for, at det er lykkedes for os at hente ham til OB, og samtidig med at vi ser ham som en stærk kandidat til startpladserne allerede nu, så ser vi også et spændende udviklingspotentiale i ham."
    Hvis der ikke kommer flere, så må det være fordi Kent har tiltro til Nana og de andre midtbanespillere.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Problemet er vel jo at han netop er hentet ind som vores nye offensive midt og der nok ikke kommer flere forstærkninger der til vores "i forvejen stærkt besatte midtbane" som der bliver nævnt i artiklen...
      Virkelig skuffende umiddelbart men er klar med åbne arme til at blive overbevist om andet
      Vi jinxer den så meget med negative vibes at han laver en Utaka

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Ja jeg er sgu heller ikke vanvittigt imponeret...
        Jeg så 8'er positionen som den vigtigste plads på holdet der skulle forstærkes.. Her kunne man virkelig hente nogle % til holdet hurtigt..
        Og så pisser man det af på en ukendt prøvespiller. JH strikes again..

        Jeg lyder negativ i know. Og det er sikkert ikke særligt vellidt når man lige har hentet en der selvfølgelig skal have chancen og ikke dømmes på forhånd..
        Så jeg vi sige at min vrede/frustrationer er rettet på JH og ikke Welbeck...

        Er dette virkelig hvad du kan mønstre Jesper Hansen?

        Comment


          #19
          Velkommen til.

          Transfermarkt har ham som central midtbane med defensiv midtbane som alternativ position. Kan godt se OB formulerer det en kende mere offensivt.

          Jeg tror dog (stadig), at enten Izu el El Mak er væk, når vi når vinduets lukning og så er Nana gardering for den tilbageværende.

          Med den trup vi har generelt, så er der for mange kroner bundet i to profiler på 6Žeren. Ved ikke hvad El Mak får nu, men ved en forlængelse skal han have kassen og det får Izu garanteret allerede.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Kent udtaler at han banker på til start 11'eren:
            "Vi er glade for, at det er lykkedes for os at hente ham til OB, og samtidig med at vi ser ham som en stærk kandidat til startpladserne allerede nu, så ser vi også et spændende udviklingspotentiale i ham."
            Hvis der ikke kommer flere, så må det være fordi Kent har tiltro til Nana og de andre midtbanespillere.
            Skal han jo sige som træner. Han tager jo stilling til det materiale at Jesper Hansen præsenterer for ham..

            Der kommer jo ikke flere centrale midtbanespillere. Det er ikke kun noget med tiltro.. Antallet er bare på plads. Det samme kan man nok desværre ikke sige om kvaliteten

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg så 8'er positionen som den vigtigste plads på holdet der skulle forstærkes.. Her kunne man virkelig hente nogle % til holdet hurtigt..
              Og så pisser man det af på en ukendt prøvespiller. JH strikes again..

              Jeg lyder negativ i know. Og det er sikkert ikke særligt vellidt når man lige har hentet en der selvfølgelig skal have chancen og ikke dømmes på forhånd..
              Så jeg vi sige at min vrede/frustrationer er rettet på JH og ikke Welbeck...

              Er dette virkelig hvad du kan mønstre Jesper Hansen?
              Er det ikke Kent du skal rette din vrede imod?
              Det er vel ham og træner teamet der siger god for den handel. Han må jo mene Nana (og resten af midtbanen) er gode nok.
              Hvis Kent krævede en endnu bedre midtbanespiller, så er jeg sikker på at JH nok skulle kigge efter en.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Vi jinxer den så meget med negative vibes at han laver en Utaka
                Jeg skal gøre mit til det

                Comment


                  #23
                  Inden vi slagter JH, så har Kent og John haft rigelige muligheder for vende tomlen ned.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Skal han jo sige som træner. Han tager jo stilling til det materiale at Jesper Hansen præsenterer for ham..
                    Hvis han ikke er tilfreds med materialet, så skulle han nok vende tomlen ned.

                    Comment


                      #25
                      Velkommen til Nana.

                      Glæder mig til at se hvad han kan bidrage med.
                      Kan ikke forstå dem der er efter JH her, det må da vil være Kent der har sagt at han gerne vil have ham til sin trup efter en rimelig lang prøvetræning. Og de må tror på ham da han er købt fri af sin klub.

                      Comment


                        #26
                        Velkommen til Nana.

                        Glæder mig til at følge dig.

                        Er sikker på det bliver godt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                          Velkommen til Nana.

                          Glæder mig til at se hvad han kan bidrage med.
                          Kan ikke forstå dem der er efter JH her, det må da vil være Kent der har sagt at han gerne vil have ham til sin trup efter en rimelig lang prøvetræning. Og de må tror på ham da han er købt fri af sin klub.
                          Præcis. Man må godt nok have ringe tiltro til Kent.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Vi må muligvis også affinde os med, at Welbeck er et vidnesbyrd, om hvilken økonomi vi er i markedet med ift. forstærkninger. En spiller der ikke er mere ombejlet, end at han kan rende rundt og træne i en klub i to uger for at få en kontrakt. Næppe en type der glider ind i toppen af lønhierakiet.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Er det ikke Kent du skal rette din vrede imod?
                              Det er vel ham og træner teamet der siger god for den handel. Han må jo mene Nana (og resten af midtbanen) er gode nok.
                              Hvis Kent krævede en endnu bedre midtbanespiller, så er jeg sikker på at JH nok skulle kigge efter en.
                              Det mener jeg ikke umiddelbart. Selvfølgelig har Kent sagt ok men det er jo JH der finder de muligheder at Kent skal sige ja til..
                              Og det var umiddelbart en ukendt prøvespiller som bedste løsning.. Og igen.
                              Der er som udgangspunkt ingen problemer i at hente en 21 årig ghaneser med udviklingspotentiale.. Fedt nok... Men vi har et kæmpe problem på midtbanen der skal løses NU. Og her knækker filmen for mig i en sæson hvor vi skal top 6..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det mener jeg ikke umiddelbart. Selvfølgelig har Kent sagt ok men det er jo JH der finder de muligheder at Kent skal sige ja til..
                                Og det var umiddelbart en ukendt prøvespiller som bedste løsning.. Og igen.
                                Der er som udgangspunkt ingen problemer i at hente en 21 årig ghaneser med udviklingspotentiale.. Fedt nok... Men vi har et kæmpe problem på midtbanen der skal løses NU. Og her knækker filmen for mig i en sæson hvor vi skal top 6..
                                Jeg tror Kent er tilfreds med at have Nana og resten af den nuværende midtbane (ift det økonomiske råderum vi har).
                                Ellers havde han bedt om en bedre spiller.

                                Comment

                                Working...
                                X