Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Året der gik - Division Gallo og AK47

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Året der gik - Division Gallo og AK47

    Da året snart er én måned gammel, vil vi fra Division Gallo og AK47 fejre det med en gennemgang af året der gik. Til vores årlige julefrokost, fik vi givet nogle priser. Jeg kan ikke huske alle sammen, men dem jeg kan, resumerer meget godt året 2013 i Division Gallo og AK47-regi.
    D. 20 december holdt vi julefrokost. Som altid er der mange om buddet til denne begivenhed, men det er desværre kun et udvalgt få, der kan og må deltage. Der var dejlig mad - både frikadeller, flæskesteg, medister, sild og rødkål, samt lidt lækkert til dessert. Desserten var i år, ligesom alle andre år, ekstrem populær. Omvendt andre, så jeg mig dog for god til at deltage i de festligheder, som desserten nu en gang er. Dette leder mig hen til aftenens første kåring. Denne fik Bovtrup, som vel snart må siges at have suget sin del. Desserten gav humøret et ekstra 'boost', derfor fik vi hurtigt delt resten af kåringerne ud - bla. årets hooligan, årets måge og årets mr. Fitness - og gik videre til pakkespilet. Pakkespilet var sidste år en kæmpe succes, hvilket det også blev i år. Alle var rigtig glade for deres pakker, og de blev brugt flittigt da vi senere tog i byen. Det blev dog ikke så voldsomt som sidste år, hvor en mand måtte lade livet på Thomas B. Thriges Gade, da Knudsen vandt en grøn pistol.
    Selvom byturene i år 2013 var langt færre end de var i 2012, så fik vi alligevel plantet vores del af mågeæggene. Vi har en gang for alle slået vores navn fast på Ab, og er begyndt at lave infil andre steder. Ab er dog stadig vores main-location. Dette er ekstremt vigtigt for os at pointere.
    I 2013 gik vi international. Medlemmer af DG og AK47 har altid været internationale, men 2013 var første år vi var afsted som gruppe. Vi fik derfor lagt et smut forbi Prag, hvor Concylius fik sat tjekkerne fint på plads. Danmark vandt både på og udenfor banen. Men vigtigst af alt - Division Gallo gik international. Senere på året, da årets Roskilde festival fandt sted, blev undergrupperingen AK47 - Altid Klar Division Gallo - døbt. Det er stadig meget uklart hvor mange medlemmer undergruppen indeholder, men adgangskravene er ekstremt strikse. Bla. skulle årets mågeæg, Mr. Qvick, dick-slappe Tower i hovedet, hvilket han formåede på fornemeste vis, på en tur til Aalborg.
    Når man tænker tilbage (tba) på 2013, så er det altså et år hvor DG rigtig fik ekspanderet sig selv. Selve DG er stadig på et få-tal af hårde medlemmer, men antallet omkring DG er steget markant. Vi står derfor stærkere end nogensinde før - hvilket 2014 også vil bære præg af. Jeg vil derfor afslutte indlægget med at hylde Prinsgemalen, samt alle der har gjort 2013 til et år i Divisionens tegn. Tak!

    Mvh Division Gallo og AK47
    Last edited by Boysen; 10-02-2014, 19:54.
Working...
X