Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fcn

    FCN sælger deres 1. Målmand

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...n-til-utrecht/

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er et meget åbent spørgsmål, om det er en svækkelse, eller om det styrker dem. David Jensen startede stærkt i FCN, men hans udvikling gik godt nok hurtigt i stå. Deres nye keeper ligner et stort talent, og har allerede imponeret mig en del.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det er et meget åbent spørgsmål, om det er en svækkelse, eller om det styrker dem. David Jensen startede stærkt i FCN, men hans udvikling gik godt nok hurtigt i stå. Deres nye keeper ligner et stort talent, og har allerede imponeret mig en del.
      De kommer åbenbart som perler på en snor der ovre. Men vi ikke slutter over dem i år fatter jeg bare ingenting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        De kommer åbenbart som perler på en snor der ovre. Men vi ikke slutter over dem i år fatter jeg bare ingenting
        Deres hold er fløjet en smule under radaren, men det er faktisk ok stærkt, og de har en god træner. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis de slutter i top-seks. Jeg håber bare ikke, at det er på vores bekostning.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Deres hold er fløjet en smule under radaren, men det er faktisk ok stærkt, og de har en god træner. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis de slutter i top-seks. Jeg håber bare ikke, at det er på vores bekostning.
          Jeg vil blive meget overrasket. Men igen. Vi spiller i en liga hvor nr 3-12 nok vil slå hinanden på kryds og tværs så hvem ved.. Hvis vi signer 2 stk kvalitetsspillere til offensiven(Makrini klasse) burde vi være gode nok til top 6

          Comment


            #6
            1900 tilskuere i Farum idag. Hvis de fortsætter den dårlige stime kommer der vel snart kun 1200-1500... Godt for dem at de kan sælge spillere

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Deres hold er fløjet en smule under radaren, men det er faktisk ok stærkt, og de har en god træner. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis de slutter i top-seks. Jeg håber bare ikke, at det er på vores bekostning.
              Jeg tror godt jeg vil æde den her forudsigelse i mig igen

              Deres topniveau er højt, men de har alt, alt for mange unge spillere, der skal trække læsset. Men mon ikke de henter én eller flere lidt ældre spillere inden vinduet lukker. De har i hvert fald brug for én.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Hvor ville det dog glæde mig at læse en lignende historie om en OB-spiller.

                Fatter simpelthen ikke, at der ikke er flere spillere, der har samme ambitionsniveau som Marcus Ingvartsen - og fatter i endnu mindre grad, at den hverdag Ingvartsen beskriver ikke bare er hverdagen for alle superligaspillere.

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rkoman/6383924

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Hvor ville det dog glæde mig at læse en lignende historie om en OB-spiller.

                  Fatter simpelthen ikke, at der ikke er flere spillere, der har samme ambitionsniveau som Marcus Ingvartsen - og fatter i endnu mindre grad, at den hverdag Ingvartsen beskriver ikke bare er hverdagen for alle superligaspillere.

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rkoman/6383924
                  Ja, han vil det der. Det er dejligt, at den type findes - hvis man vil frem i livet, så må man til tider arbejde hårdt for det, og det gør han. Det var der en del, der kunne lære noget af.

                  Hvilket fremkalder et spørgsmål hos mig (mest af alt fordi jeg ingen forstand har på fysisk træning):
                  Hvad ville der være til hinder for, at OB'erne fx. trænede to gange dagligt? Fx. en lidt fysik betonet træning formiddag, noget hvile og middagsmad, og så noget teknisk træning en time eller halvanden over middag?
                  Jeg mener - der er jo masser af topsportsudøvere, der træner langt, langt mere end fodboldspillere gør det. Op til 6-8 timer dagligt - men de er så nok heller ikke i konkurrence hver weekend. Ville det dræne spillerne totalt for energi/overbelaste dem? I BIF har de så vidt jeg har hørt intensiveret træningen en del - og træner en del mere end i andre klubber. De ser da i hvert fald ikke ud til at lide nogen nød.

                  Den unge mand der, lyder i hvert fald ikke til at lide på dén konto, med den indsats han ligger for dagen.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Jeg er heller ikke 100 % inde over hvordan og hvorledes det er i klubber.

                    Men jeg ved at der i en del klubber trænes mindre når man er igang med sæsonen.
                    En del af dem har en del video-seen i 1-1,5 timer hver anden dag eller sådan, i stedet for styrketræning de dage. Men der hver dag er et træningspas.

                    I Pauserne (læs landskamp og sommer og vinteropstart) der er træningsniveauet sat rigtigt højt for at få banket en god grundform ind.
                    Derfor regner træneren også med at de kommer tilbage i nogenlunde god form, så man kan få en bedre kondi og ikke kun træne den tilbage til ok form.

                    Det var så ikke helt hvad der skete med f.eks. R Festersen i sommers, samt andre, var KN i hvert fald ude at sige kort efter opstart.

                    Og det er så lidt det vi har set med manglende skarphed.

                    Comment


                      #11
                      Er der nogen der gider at læse denne artikel og kan fortælle mig hvordan i hule helvede det er lykkedes at få en transfer ud af Marcondes plus klausuler???

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/6753877

                      Comment


                        #12
                        FCK er stærkt utilfredse med kunstgræsset i Farum. Og man må jo give dem ret, at det må være en fordel for FCN at de spiller på den bane uge efter uge.

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...endsel/7548808
                        This is what you have been trained for, makes us proud!

                        Comment

                        Working...
                        X