Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny Livescore app

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny Livescore app

    Jeg har et lidt "specielt" spørgsmål, som jeg håber en af jer kan give mig gode råd omkring

    Sagen er den, at jeg ser TV gennem youseeplay-appen. Når man streamer herfra, er signalet cirka 3 minutter forsinket, sammenlignet med signalet som kommer igennem et antennekabel.

    Mit problem ligger i, at jeg godt kan lide at følge med i stillingen i andre fodbold kampe, mens jeg ser en kamp på mit TV. Men når jeg tjekker andre resultater mens min egen kamp er igang, kommer jeg ofte til at se den direkte stillingen i kampen jeg ser (som jo så er 3 minutter foran den kamp jeg ser - hvis I kan følge mig )

    Så - kender I til livescore apps, hvor jeg kan fravælge enkelte kampe, for at undgå at se resultatet af den kamp jeg ser?

    Håber I kan hjælpe

    #2
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Jeg har et lidt "specielt" spørgsmål, som jeg håber en af jer kan give mig gode råd omkring

    Sagen er den, at jeg ser TV gennem youseeplay-appen. Når man streamer herfra, er signalet cirka 3 minutter forsinket, sammenlignet med signalet som kommer igennem et antennekabel.

    Mit problem ligger i, at jeg godt kan lide at følge med i stillingen i andre fodbold kampe, mens jeg ser en kamp på mit TV. Men når jeg tjekker andre resultater mens min egen kamp er igang, kommer jeg ofte til at se den direkte stillingen i kampen jeg ser (som jo så er 3 minutter foran den kamp jeg ser - hvis I kan følge mig )

    Så - kender I til livescore apps, hvor jeg kan fravælge enkelte kampe, for at undgå at se resultatet af den kamp jeg ser?

    Håber I kan hjælpe
    På bold.dk ( http://www.bold.dk/livescore/ ) kan man selv til- og fravælge hvilke kampe man vil se. Om det også gælder i deres app, skal jeg ikke kunne sige, men du kan da kigge på det.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Jeg har et lidt "specielt" spørgsmål, som jeg håber en af jer kan give mig gode råd omkring

      Sagen er den, at jeg ser TV gennem youseeplay-appen. Når man streamer herfra, er signalet cirka 3 minutter forsinket, sammenlignet med signalet som kommer igennem et antennekabel.

      Mit problem ligger i, at jeg godt kan lide at følge med i stillingen i andre fodbold kampe, mens jeg ser en kamp på mit TV. Men når jeg tjekker andre resultater mens min egen kamp er igang, kommer jeg ofte til at se den direkte stillingen i kampen jeg ser (som jo så er 3 minutter foran den kamp jeg ser - hvis I kan følge mig )

      Så - kender I til livescore apps, hvor jeg kan fravælge enkelte kampe, for at undgå at se resultatet af den kamp jeg ser?

      Håber I kan hjælpe
      På resultat.dk's app kan du markere dine kampe ved at trykke på en stjerne til de kampe du vil følge, på den måde kan du så ved ikke at stjernemarkere den kamp du ser, undgå at modtage opdateringer fra den kamp.

      Comment


        #4
        Tak for begge svar. Altid dejligt med noget hjælp fra vores forum!

        Comment

        Working...
        X