Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantasy Football 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fantasy Football 2016

    Hey.

    Vi havde en liga sidste år - hvem er friske (igen) i år?

    Sidste år var vi 14, som nok er tæt på maks. Derfor synes jeg, at alle der var med sidste år, har fortrinsret.

    Find ligaen her - og skriv i tråden om I er klar: http://www.fleaflicker.com/nfl/leagues/109337

    For nye/interesserede, så er det et relativt simpelt, men yderst underholdende spil. Det handler om at vælge de bedste spillere til NFL, som man så tjener point på. Forskellen fra alm. manager er, at kun ét hold kan have Rodgers, kun ét have Brady osv. Man finder sine spillere gennem en draft, hvor vi skiftes til at vælge spillere. Gennem sæsonen handler det om at trade indbyrdes eller hente spillere på free agency (spillere, ingen andre hold har). Det kræver ikke specielt megen indsigt i NFL at være med, for det er kun de største stjerne og up-coming stars, der bliver aktuelle. Men det kræver, at man følger med og sørger for at skifte ud på sit hold hver uge.
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    #2
    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Hey.

    Vi havde en liga sidste år - hvem er friske (igen) i år?

    Sidste år var vi 14, som nok er tæt på maks. Derfor synes jeg, at alle der var med sidste år, har fortrinsret.

    Find ligaen her - og skriv i tråden om I er klar: http://www.fleaflicker.com/nfl/leagues/109337

    For nye/interesserede, så er det et relativt simpelt, men yderst underholdende spil. Det handler om at vælge de bedste spillere til NFL, som man så tjener point på. Forskellen fra alm. manager er, at kun ét hold kan have Rodgers, kun ét have Brady osv. Man finder sine spillere gennem en draft, hvor vi skiftes til at vælge spillere. Gennem sæsonen handler det om at trade indbyrdes eller hente spillere på free agency (spillere, ingen andre hold har). Det kræver ikke specielt megen indsigt i NFL at være med, for det er kun de største stjerne og up-coming stars, der bliver aktuelle. Men det kræver, at man følger med og sørger for at skifte ud på sit hold hver uge.
    Klar!
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      #3
      Vandt jeg ikke endnu engang sidste år? ;)
      Må jo hellere forsvare den titel!

      Comment


        #4
        Jeg er klar

        Comment


          #5
          Nogen, der ved hvem AndersGL er? Eller kan få fat i Bayliss?

          Det er nemlig de to moderatorer i gruppen. Så det er dem, der styrer alt.
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Nogen, der ved hvem AndersGL er? Eller kan få fat i Bayliss?

            Det er nemlig de to moderatorer i gruppen. Så det er dem, der styrer alt.
            Det er mig og jeg er klar igen :-) Kigger lige på opsætning/aktivering når jeg kommer i nærheden af en computer igen.

            Comment


              #7
              Jeg er også klar :-)


              Comment


                #8
                Har oprettet en afstemning ift drafttidspunkt.

                Er der nogen herinde der kender t_larsen?


                Comment


                  #9
                  Vi laver en liga i fantasy igen i år. Jeg håber, I alle vil være med igen. Hvis du ikke har været med før, men gerne vil joine, så skriv her i tråden, så kommer du på ventelisten.

                  Udfyld gerne doodle her ift draft: https://doodle.com/poll/ymqvp65nk2piinck
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Lige nu ser det ud til, at der i hvert fald er en ledig plads hvis nogen har lyst. Det er ganske underholdende hvis man går lidt op i NFL.

                    Comment


                      #11
                      Jeg har desværre aldrig fået sat mig ind i Fantasy.

                      Comment


                        #12
                        Der er en, der hedder Gülvan Bilal, der har deltaget i doodlen. Er det en herinde fra? Og har vedkommende lyst til at være med i den kommende sæson - lige pt mangler vi nemlig én spiller.

                        Andre interesserede må også hjertens gerne byde ind på den ledige plads. Bare skriv her i tråden.
                        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          Der er en, der hedder Gülvan Bilal, der har deltaget i doodlen. Er det en herinde fra? Og har vedkommende lyst til at være med i den kommende sæson - lige pt mangler vi nemlig én spiller.

                          Andre interesserede må også hjertens gerne byde ind på den ledige plads. Bare skriv her i tråden.
                          Er denne stadig åben? :)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af kmb Se indlæg
                            Er denne stadig åben? :)
                            Desværre. Rækken er fyldt op.


                            Comment

                            Working...
                            X