Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slut med fanshop på nettet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Sjov gimmick men de fatter det nok ikke! Skyklapperne er forlængst blevet monteret permanent på deres hoveder, når det handler om simpel fanpleje!

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Jeg kender godt debatten osv., men tænkte bare der måske var nogen som vidste lidt mere om udvalget pt.
      Intersports udvalg er de mest gængse trøjer i barn og voksen, samt lige akkurat nok til et komplet kit, som man jo trods alt ved bliver brugt af klubbens medlemmer.

      Min fætter i Lille Sverige, som oprindeligt er fra Aaaaaarhus, skal være far, og leder med lys og lygte efter det rette indoktrinerings-udstyr, men kan INTET støve op :-(

      Jeg tænker sutter, sparkedragter etc.
      Jeg kom i tanke om, at fanklubben vidst have overtaget det gamle merch-lager fra Ådalen, og har lagt en forespørgsel ind der også, i håb om de har lidt babystuff liggende i bunken i kælderen :-*
      Jep, det er de stribede, der har eventuelle rester, så det er dem, du skal håbe på kan grave noget frem

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Skal vi lave en protest hvor alle mand møder op på stiften i AGF, BIF,FCK, FCM eller hvilken trøje man nu kan låne sig til for at vise at vi er utilfredse med merchandise udvalget ?
        Tror i hensigt af trøjer ligger der stor del af ansvaret vel ved Hummel. Talte med en ven som sælger Hummel her i Tyskland som fortalte mig at Hummel producerer klubtrøjer kun i ret begrænset antal og når alt er solgt så bruger det meget tid før de lægger op den næste produktionslinje.
        Den mangel af andre merchandise går vel til OB's ansvar og er bare pinligt.
        Og i FCK-trøje på Stiften? Gør meget men det lyder for hårdt selv med en fælles aktion derefter hvor vi brænder de.... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Jeg kender godt debatten osv., men tænkte bare der måske var nogen som vidste lidt mere om udvalget pt.
          Intersports udvalg er de mest gængse trøjer i barn og voksen, samt lige akkurat nok til et komplet kit, som man jo trods alt ved bliver brugt af klubbens medlemmer.

          Min fætter i Lille Sverige, som oprindeligt er fra Aaaaaarhus, skal være far, og leder med lys og lygte efter det rette indoktrinerings-udstyr, men kan INTET støve op :-(

          Jeg tænker sutter, sparkedragter etc.
          Jeg kom i tanke om, at fanklubben vidst have overtaget det gamle merch-lager fra Ådalen, og har lagt en forespørgsel ind der også, i håb om de har lidt babystuff liggende i bunken i kælderen :-*
          Faktisk lykkedes det mig at købe hue, halsedisse og handsker til min søn på 1år som han passede. Men det er det eneste jeg kunne finde.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tror i hensigt af trøjer ligger der stor del af ansvaret vel ved Hummel. Talte med en ven som sælger Hummel her i Tyskland som fortalte mig at Hummel producerer klubtrøjer kun i ret begrænset antal og når alt er solgt så bruger det meget tid før de lægger op den næste produktionslinje.
            Den mangel af andre merchandise går vel til OB's ansvar og er bare pinligt.
            Og i FCK-trøje på Stiften? Gør meget men det lyder for hårdt selv med en fælles aktion derefter hvor vi brænder de.... ;-)
            OB styrer helt selv hvordan de vil have deres merchandise og trøjesalg, det har de valgt at nedpreioitere og overladt resterne til Intersport som ikke har den fjerneste interesse i OB. At de ikke magter at få Hummel til at tilpasse produktion med efterspørgelsen er vel også et pinligt tegn på at OB er pisse ligeglade med hvad vi fans ønsker. Jeg har forespurgt på en OB trøje i Intersport i Herning og det gad de ikke bestille hjem.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Sjov gimmick men de fatter det nok ikke! Skyklapperne er forlængst blevet monteret permanent på deres hoveder, når det handler om simpel fanpleje!

              Skulle følges op med et banner hvor vi påpeger meningen med protesten. Tror faktisk det vil skabe noget opmærksomhed hvis vi kunne få en masse folk med.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Det er pinligt at OB ikke har en fanshop på nettet. Hvor svært kan det være?

                Comment


                  #98
                  Der er vel ikke nok omsætning i at have sådan en shop...

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                    Der er vel ikke nok omsætning i at have sådan en shop...
                    De seneste år med elendige resultater, manglende profiler, trøjer uden striber og fanfjendsk ledelse har selvfølgelig ikke skabt kø ved fanshoppen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      OB styrer helt selv hvordan de vil have deres merchandise og trøjesalg, det har de valgt at nedpreioitere og overladt resterne til Intersport som ikke har den fjerneste interesse i OB. At de ikke magter at få Hummel til at tilpasse produktion med efterspørgelsen er vel også et pinligt tegn på at OB er pisse ligeglade med hvad vi fans ønsker. Jeg har forespurgt på en OB trøje i Intersport i Herning og det gad de ikke bestille hjem.
                      Hmm. Da jeg spurgte i Esbjerg skulle jeg bare ringe til en Intersport på fyn så kunne man godt få den sendt til Esbjerg. De var så en tand sødere og sendte den direkte til min hjemmeadresse. Virkelig god service og julegaver hjemme i god tid :D.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det tætteste du kommer er en spilletrøje i str 6 år, den er så også hele 30 kr billigere end en voksen trøje.
                        Endnu mere tragi-komisk 😱

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Faktisk lykkedes det mig at købe hue, halsedisse og handsker til min søn på 1år som han passede. Men det er det eneste jeg kunne finde.
                          Hvor fandt du det??

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Hvor fandt du det??
                            Det var i fanshoppen i den gamle vogn i starten af sidste sæson. De havde også sådan nogle Victor hjemmesko.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Det var i fanshoppen i den gamle vogn i starten af sidste sæson. De havde også sådan nogle Victor hjemmesko.
                              Ok, den eksisterer ikke mere, da Fanshoppen på stadion, er lavet til fanklubbens nye klubhus ��

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Ok, den eksisterer ikke mere, da Fanshoppen på stadion, er lavet til fanklubbens nye klubhus ��
                                Så der er ingen fanshop på stadion?!?! Det er jo forrykt.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X