Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slut med fanshop på nettet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Den kommer lige med her. Har fødselsdag i morgen(sejr, tak) og søster kom lige med dagens overraskelse :-)

    Efter hvad jeg forstod, kan kageopsatsen findes på nettet, og genbruges.


    FUUUUUUUUUUCKKKKKKKKK

    Comment


      #77
      Hvis det kan løbe rundt i Aalborg, burde det vil også kunne i Odense...
      https://aabsport.dk/webshop/

      Syntes især deres julesweater er god lir😊

      Comment


        #78
        Mere af den slags - også i fanshoppen. Fantasi og originalitet. Og sikkert god smag.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #79
          Blot et lille heads up, hvis nogen skulle tænke i julegave til sig selv eller andre... Eller bare mangler den nye OB trøje.

          Intersport har 30% rabat på alt i butikken her fra torsdag til søndag. Jeg har selv lige været ude og investere i den nye udebanetrøje :)
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Blot et lille heads up, hvis nogen skulle tænke i julegave til sig selv eller andre... Eller bare mangler den nye OB trøje.

            Intersport har 30% rabat på alt i butikken her fra torsdag til søndag. Jeg har selv lige været ude og investere i den nye udebanetrøje :)
            uhhhhhh. Så må vi hellere starte automobilen op
            Last edited by fmprOB; 22-11-2018, 13:50.

            Comment


              #81
              Satme irriterende at den altid er udsolgt i Large! Jeg er i tvivl om en medium blir for lille. Jeg bor i Kbh, så har ingen mulighed for at prøve den.

              Comment


                #82
                Nej, men du kan prøve en anden Hummel trøje i de fleste butikker for at se størrelsen...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                  Nej, men du kan prøve en anden Hummel trøje i de fleste butikker for at se størrelsen...
                  Mon ikke striber gør det slankere... ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Er det muligt at finde OB-baby-ting et sted?

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Er det muligt at finde OB-baby-ting et sted?
                      Det er ikke lykkedes mig endnu. Der var vidst en smule da de stribede holdt det der udsalg. Desværre. Ville elske OB bodystocking og små trøjer.

                      Comment


                        #86
                        Som så mange gange før skrevet, så er OB’s tilgang til dette emne en komplet katastrofe! Hvordan man kan som flagskib på Fyn, øens hold og ønsket om at nå ud til så mange som muligt, have så sølle et udvalg! Lysten til at smøre sig ind i OB merch eksistere simpelthen ikke, alene ud fra det faktum at muligheden ikke er tilstede... kom nu i gang Jack Jørgensen!!! Få dog åbnet en shop og få en masse stribet lort ind i den så alle os med følelser for klubben, kan bruge vores hårdt tjente penge på at smøre os selv og vores børn i de skønne striber.. det kan vel for pokker ikke bære sp svært at se hvad den indsats kan give retur mange dobblet i fremtiden!! Hold op hvor er mange generationer snart sendt til tælling grundet denne mærkværdige strategi! Ingen uden for 100 meters afstand af stadion kan jo iklæde sig noget der minder om OB farver!

                        Comment


                          #87
                          Siden sidste sommer prøver at købe strømper for den nye udebabnetrøje. Prøvede det hos Intersport i Rosengårdcentret, i byen og på stadion hver gang jeg kom til Fyn - og det var ofte. Ved ikke om det går til OB eller til Hummel eller begge men det er faktisk skuffende og pinligt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Jeg kender godt debatten osv., men tænkte bare der måske var nogen som vidste lidt mere om udvalget pt.
                            Intersports udvalg er de mest gængse trøjer i barn og voksen, samt lige akkurat nok til et komplet kit, som man jo trods alt ved bliver brugt af klubbens medlemmer.

                            Min fætter i Lille Sverige, som oprindeligt er fra Aaaaaarhus, skal være far, og leder med lys og lygte efter det rette indoktrinerings-udstyr, men kan INTET støve op :-(

                            Jeg tænker sutter, sparkedragter etc.
                            Jeg kom i tanke om, at fanklubben vidst have overtaget det gamle merch-lager fra Ådalen, og har lagt en forespørgsel ind der også, i håb om de har lidt babystuff liggende i bunken i kælderen :-*

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Er det muligt at finde OB-baby-ting et sted?
                              Det tætteste du kommer er en spilletrøje i str 6 år, den er så også hele 30 kr billigere end en voksen trøje.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Siden sidste sommer prøver at købe strømper for den nye udebabnetrøje. Prøvede det hos Intersport i Rosengårdcentret, i byen og på stadion hver gang jeg kom til Fyn - og det var ofte. Ved ikke om det går til OB eller til Hummel eller begge men det er faktisk skuffende og pinligt.

                                Skal vi lave en protest hvor alle mand møder op på stiften i AGF, BIF,FCK, FCM eller hvilken trøje man nu kan låne sig til for at vise at vi er utilfredse med merchandise udvalget ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X