Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slut med fanshop på nettet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Så der er ingen fanshop på stadion?!?! Det er jo forrykt.
    Der er en lille pop-up store i fanzonen
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Så der er ingen fanshop på stadion?!?! Det er jo forrykt.
      Nej, der står en vogn i fanområde. Men kun med et lille udvalg.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Der er en lille pop-up store i fanzonen
        “Vildt nok” ;-)

        Comment


          Jeg forstår simpelthen ikke, at man som klub ikke prioriterer merchandise højere? Er det fordi, at man i ledelsen er imod moderne fodbold? Det tænker jeg næppe er tilfældet.

          Comment


            Mener at have læst om en klub fornylig der gav alle nyfødte i byen en klubtrøje. Ville fandme være lækkert hvis vi kunne komme derhen.

            Comment


              Det er skammeligt, at vi OB, en af de største klubber i landet ikke kan drive en fucking webshop. Om den giver minus 100.000 kroner om året på driften er da fuldkommen ligegyldigt i det store billede. Det er halvdelen af én (1!!) månedsløn til AK.

              Altså come on, selv i Fremad Amager kan de finde ud af at drive en webshop.
              http://www.amarsport.dk/pl/Lokale-kl...ger_67399.aspx

              Det kan fandme ikke være så svært.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                det er skammeligt, at vi ob, en af de største klubber i landet ikke kan drive en fucking webshop. Om den giver minus 100.000 kroner om året på driften er da fuldkommen ligegyldigt i det store billede. Det er halvdelen af én (1!!) månedsløn til ak.

                Altså come on, selv i fremad amager kan de finde ud af at drive en webshop.
                http://www.amarsport.dk/pl/lokale-kl...ger_67399.aspx

                det kan fandme ikke være så svært.
                hørt!!
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Det er skammeligt, at vi OB, en af de største klubber i landet ikke kan drive en fucking webshop. Om den giver minus 100.000 kroner om året på driften er da fuldkommen ligegyldigt i det store billede. Det er halvdelen af én (1!!) månedsløn til AK.

                  Altså come on, selv i Fremad Amager kan de finde ud af at drive en webshop.
                  http://www.amarsport.dk/pl/Lokale-kl...ger_67399.aspx

                  Det kan fandme ikke være så svært.
                  +1. Det er pinligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Det er skammeligt, at vi OB, en af de største klubber i landet ikke kan drive en fucking webshop. Om den giver minus 100.000 kroner om året på driften er da fuldkommen ligegyldigt i det store billede. Det er halvdelen af én (1!!) månedsløn til AK.

                    Altså come on, selv i Fremad Amager kan de finde ud af at drive en webshop.
                    http://www.amarsport.dk/pl/Lokale-kl...ger_67399.aspx

                    Det kan fandme ikke være så svært.
                    Men udvalget der, for Fremad Amager, inkluderer jo heller ikke kopper, sengetøj, babytøj etc ��

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Men udvalget der, for Fremad Amager, inkluderer jo heller ikke kopper, sengetøj, babytøj etc ��
                      Har ikke lige tjekket produktporteføljen, må jeg indrømme.

                      Comment


                        Jeg melder mig gerne til en frivillig tjans - hvis det er det, der skal til? Jeg nægter simpelthen at tro på, at det ikke er profitabelt at drive en fanshop, hvis man skærer nogen af leddene fra i processen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                          Jeg melder mig gerne til en frivillig tjans - hvis det er det, der skal til? Jeg nægter simpelthen at tro på, at det ikke er profitabelt at drive en fanshop, hvis man skærer nogen af leddene fra i processen.
                          Måske det er mere spiseligt for ledelsen hbis vi kalder det en Kundeshop fremfor en Fanshop
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Ham fankoordinatoren skal vel også lave et eller andet, så han kan vel passende drive den shop? Pinligt at vi som klub tilbyder så lidt til os “kunder” af klubben!

                            Comment


                              Fungerer fankoordinatoren også som frivillig koordinator? For ellers har han da ikke ret meget at lave. Som sagt, så står jeg gerne til rådighed med et antal timer om ugen, hvis det virkelig er det, der skal til. Det virker helt gak-gak, at vi ikke har noget, som selv Fremad Amager kan finde ud af.

                              Comment

                              Working...
                              X