Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slut med fanshop på nettet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Mon det skal bruges så vores nye gamer har et træningslokale? ;-)

    Lige som man prøver på at remse alle de ting op, man synes er helt forkert ved OB i øjeblikket, så bliver man lige mindet om, at vi ikke engang har en rigtig fanshop. Det er ren tegneserieklub det her efterhånden.

    Få en rigtig fanshop. Det er jo galamatias det her.

    MvH ChrisOB
    Haha

    Jeg kunne altså sagtens leve med en superduper netshop og så en tidsværende fysisk butik eller lign ude på stadion..
    Hvis omgivelserne er pæne, der er plads og udvalget er stort vil omsætningen også være der.. Det har knebet lidt

    Comment


      #32
      Jeg tænker at OB nok har lavet en forretningsanalyse om hvorvidt det er rentabelt og have en forretning med tilhørende kæmpe varelager. I disse år hvor resultaterne ikke har være prangende er det vel fornuftigt, at se på om udbud og efterspørgsel. Personligt er jeg da fuldstændig græsk/katolsk om jeg kan få en butterflies, Kop, klaphat toaster eller alt muligt udelige ting. Det vigtigste er i min optik at de har trøjerne, for det er den måde man som fan bedst kan vise sit tilhørsforhold og dem kan man få på internettet. Jeg syntes de andre ligegyldige ting bliver kikset og ligemeget.

      Comment


        #33
        Har Horsens fået denne http://www.achorsens.dk/shop/produkter efter JH smuttede? :-)

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
          Jeg tænker at OB nok har lavet en forretningsanalyse om hvorvidt det er rentabelt og have en forretning med tilhørende kæmpe varelager. I disse år hvor resultaterne ikke har være prangende er det vel fornuftigt, at se på om udbud og efterspørgsel. Personligt er jeg da fuldstændig græsk/katolsk om jeg kan få en butterflies, Kop, klaphat toaster eller alt muligt udelige ting. Det vigtigste er i min optik at de har trøjerne, for det er den måde man som fan bedst kan vise sit tilhørsforhold og dem kan man få på internettet. Jeg syntes de andre ligegyldige ting bliver kikset og ligemeget.
          Her er jeg så uenig. Uden at vide det har jeg en mistanke om at OB ikke har taget i betragtning i den goodwill og samhørigheds kraft en rigtig fanshop fysisk og på nettet vil have.

          Har selv brugt den flittigt, og er sikker på mine børn har fået et større tilhørsforhold til OB, hvilket udmønter sig i solgte billeter m.m gennem mange mange år, positivtet omkring OB der smitter.

          Hvad der skal være er smag og behag. Halstørklæder huer træningsdragte osv.

          Af personlige erfaringer omkring webshop og fysisk butik. Kan man godt kører med et mindre underskud i den fysiske butik, da det er en reklamesøjle for virksomheden, og giver mersalg på nettet.

          I fanbutikken i Ådalen kunne man her og nu får trykt trøjer med nummer og navn. Det vil sige at varelageret ikke behøves at være kæmpe stort men blot en hvis mænge rene trøjer, ogs enkelte fortrykte af de mest populære.

          Men OK det nemmeste er at have intersport til at have et lille udvalg. Tror bare at det er snæversynet og koster på den lange bane,

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er fuldstændig enig her..

            Hvad bruger man egentlig de tidligere lokaler til i Ådalen? Nogen der ved det?
            Som lager for vores ambitioner...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
              Jeg tænker at OB nok har lavet en forretningsanalyse om hvorvidt det er rentabelt og have en forretning med tilhørende kæmpe varelager. I disse år hvor resultaterne ikke har være prangende er det vel fornuftigt, at se på om udbud og efterspørgsel. Personligt er jeg da fuldstændig græsk/katolsk om jeg kan få en butterflies, Kop, klaphat toaster eller alt muligt udelige ting. Det vigtigste er i min optik at de har trøjerne, for det er den måde man som fan bedst kan vise sit tilhørsforhold og dem kan man få på internettet. Jeg syntes de andre ligegyldige ting bliver kikset og ligemeget.
              Ja, og jeg er totalt ligeglad med, om man kan få sengesæt, sutter, hagesmække, pennalhuse osv... men det tror jeg faktisk, der er mange, der ikke er... det er ikke længe siden, jeg blev spurgt om, hvor man fandt OB-merchandise henne... jeg måtte svare: Medmindre du vil købe trøjer i Intersport, så ingen steder på nettet...så skal du på stadion på en kampdag. De droppede dén gave, og fandt på noget andet
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Som lager for vores ambitioner...
                Altså gabende tomme
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg er fuldstændig enig her..

                  Hvad bruger man egentlig de tidligere lokaler til i Ådalen? Nogen der ved det?
                  Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål. Er der ikke nogen herinde der ved hvad de lokaler bruges til nu ?.

                  Comment


                    #39
                    Bliver bare så gal når jeg tænker på alt det lort der foregår! Jeg ville gerne vide hvad OB's holdning er til den uproffesionelle måde de vedligeholder deres fans (Kunder) på??? Synes det skriger til himlen at vi i 2016 ikke har den fjerneste ide om hvor og hvordan vi skal få fat i ting med OB logo på!

                    Comment


                      #40
                      http://intersport.dk/produkter/fodbo...oldklub/g/7470

                      Bare så folk lige kan se det vanvittige udvalg vi har mulighed at købe online!!! Tænker at julehandlen bliver god for Odense Boldklub i år. Falliterklæring ud over alle grænser.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                        http://intersport.dk/produkter/fodbo...oldklub/g/7470

                        Bare så folk lige kan se det vanvittige udvalg vi har mulighed at købe online!!! Tænker at julehandlen bliver god for Odense Boldklub i år. Falliterklæring ud over alle grænser.
                        Det er helt crazy, der der..
                        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                        Comment


                          #42
                          Er der nogle der kan forklare mig hvad 'Indgår i pakke' indebærer? Hvad er det for en pakke, der menes? Hvad overser jeg?

                          http://intersport.dk/produkter/fodbo...oldklub/g/7470

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #43
                            Det er kun nummer og navn, altså er pakken, at du skal købe trøjen med 👍

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af MartinBrandt Se indlæg
                              Det er kun nummer og navn, altså er pakken, at du skal købe trøjen med 
                              Tak for svar, mester. Det var da en umanerlig besværlig og forvirrende måde at gøre det på. Nøj, hvor den fanshop dog bare ringe og pinlig. Øv.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #45
                                OB's fanshop "udvider"

                                http://www.fyens.dk/faaborg-midtfyn/...rtikel/3165172

                                Comment

                                Working...
                                X