Side 1 af 8 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 78
    Senior Member Onkel Riffel's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh

Slut med fanshop på nettet?

Jeg var inde på "fanshoppen" på OB.dk, fordi jeg ville kigge på noget OB-gejl til noget fødselsdag, og fandt ud af, at den er lukket!

Man bliver ledt til Intersports hjemmeside, hvor man kan købe et meget, meget begrænset udvalg af OB-merchandise. Stort set kun hjemmebanetrøjen, og så noget blandet Hummel-træningstøj, som man så kan få trykt et OB-mærke på. Ingen away-shirt (måske de venter på den nye?) og ingen målmandstrøje (ikke med sponsortryk, i hvert fald.)

Jeg synes sgu det er lidt sørgeligt, det må jeg indrømme. Der er klubber der er væsentligt mindre end os, med noget mere imponerende udvalg på nettet.

Er der nogen der ved, om det er sådan det bliver fremover? Og om der kommer et bare lidt større udvalg på sigt?

jeg vil have en OB-kaffekop, dammit!
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Ja kommunikation er ikke ligefrem
    OBs stærke side, vi er godt nok fattige på det område... men tænker om der ikke bare er ferielukket, og så henvises der til Intersport og deres udvalg imens...

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Er der åbent på stadion på kampdage?

Ellers donerer jeg gerne min sorte kop med OB logo ... Og har vist et par neopren dåse kølere ..

Det er virkelig dårligt nyt og ret pinligt.

MvT

Jeg synes også det er ærgerligt, at det overdrages til Inter Sport. En anelse pinligt at vi ikke engang kan have det kørende. - Men der er en grund for alt, og det har åbenbart kunne betale sig at lade Inter Sport overtage den opgave.

Ifølge OB.dk så vil sortimentet blive udvidet senere, hvor de lige nu kun fokuserer på en del af spillertøjet. Vi må se hvad det bliver til - Jeg håber det bliver godt.

http://www.ob.dk/artikel/intersport-...s-fanshop.aspx

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Den havde jeg totalt misset... beklager at jeg fik beskyldt dem for manglende kommunikation... jeg må lære at følge bedre med...

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh
    Citer Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Den havde jeg totalt misset... beklager at jeg fik beskyldt dem for manglende kommunikation... jeg må lære at følge bedre med...
    Det er først blevet skrevet i dag. Og det var i går, at jeg var inde og kigge.

Det lyder som en spare øvelse - Jeg har svært ved at se at en daglig åbent fanshop i Ådalen kan have givet overskud eller hvad tænker I?

Jeg bruger den virkelig sjældent, men hvis jeg boede længere væk ville behovet for at flashe mit tilhørsforhold nok stige - Nu jeg tænker over det så vil jeg også have en OB kop! Jeg tænker det er en ok løsning at bruge en ekstern forhandler, men det skal selvfølgelig ikke kun være spilletrøjer og sportstøj fra trøjesponsoren.

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh
    Citer Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Det lyder som en spare øvelse - Jeg har svært ved at se at en daglig åbent fanshop i Ådalen kan have givet overskud eller hvad tænker I?

Jeg bruger den virkelig sjældent, men hvis jeg boede længere væk ville behovet for at flashe mit tilhørsforhold nok stige - Nu jeg tænker over det så vil jeg også have en OB kop! Jeg tænker det er en ok løsning at bruge en ekstern forhandler, men det skal selvfølgelig ikke kun være spilletrøjer og sportstøj fra trøjesponsoren.
    De lukkede shoppen i Ådalen for et par år siden, og har kun haft onlinesalg siden. Det har de så ikke engang længere. Jeg købte ind der en tre-fire gange om året, plus på Stadion. Men det er sgu lidt pauvert, synes jeg.

EDIT: Her er et par netshops fra klubber vi kan sammenligne os med. Professionelt, og med langt større (og federe) udvalg end der var i OBs shop INDEN den lukkede. Især i tøj.

http://shop.agf.dk/merchandise
    http://shop.aabsport.dk/
    http://shop.fcm.dk/
    Sidst redigeret af Onkel Riffel : 11-07-2016 kl. 16:48

Citer Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det er først blevet skrevet i dag. Og det var i går, at jeg var inde og kigge.
    Ser ud til at nogen læser med herinde. Den er skrevet 4 timer efter dit indlæg..

Nåh. Til den/dem der nu læser med herinde kunne de så ikke spørge om JH kunne give en midtvejsstatus på transfervinduet??

Regler for indlæg