Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kunne dette være os?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...od-superligaen

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Han ligner en venstre kant / angriber. Der findes ikke meget med ham så det er svært at vurdere. Men han ser hurtig ud og teknisk fornuftig.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja, der fandt jeg lige på en lille joke ... :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Ja, der fandt jeg lige på en lille joke ... :D.
          Ja den var sjaaaaaaavv

          Comment


            #35
            Jeg hørte fra en ven der bor i Viborgegnen, at vi skulle være isterreneret i Serge Deble..
            Jeg tænker han ville være et ude mærket bud på en 3. angriber

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
              Jeg hørte fra en ven der bor i Viborgegnen, at vi skulle være isterreneret i Serge Deble..
              Jeg tænker han ville være et ude mærket bud på en 3. angriber
              Selvom han ikke er stor og ligner de to andre, så vil jeg sige at han vil være fantastisk, da han faktisk for alvor kan udfordre de to andre. Desuden kunne vi godt bruge hans fart, den mangler vi lidt synes jeg

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                Jeg hørte fra en ven der bor i Viborgegnen, at vi skulle være isterreneret i Serge Deble..
                Jeg tænker han ville være et ude mærket bud på en 3. angriber
                Ville virkelig være en spændende signing, hvis vi kunne få ham ind og kæmpe med om pladserne i front. Han fik ikke sit momentum fra 1. div. med ind i Superligaen, men mod slutningen af efteråret og i foråret, viste han hvilken spiller han kan være. Hans lavede ikke særligt mange mål (5), men er en meget bedre relationsspiller end han får kredit for, hvilket han også viste med 5 assists, og så har han nogle af de ting ift. fart og udfordringer, som vi mangler.

                Ham ville jeg absolut ikke klage over, hvis vi lander, men mon ikke han koster 3-5 mio. alene i transfersum, det er trods alt nok noget mere, end vi kan betale for en 3. angriber pt.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Ville virkelig være en spændende signing, hvis vi kunne få ham ind og kæmpe med om pladserne i front. Han fik ikke sit momentum fra 1. div. med ind i Superligaen, men mod slutningen af efteråret og i foråret, viste han hvilken spiller han kan være. Hans lavede ikke særligt mange mål (5), men er en meget bedre relationsspiller end han får kredit for, hvilket han også viste med 5 assists, og så har han nogle af de ting ift. fart og udfordringer, som vi mangler.

                  Ham ville jeg absolut ikke klage over, hvis vi lander, men mon ikke han koster 3-5 mio. alene i transfersum, det er trods alt nok noget mere, end vi kan betale for en 3. angriber pt.
                  Men leger vi med tanken om at vi faktisk henter ham - så vil det ikke umiddelbart være en signing der skriger "3 angriber" men mere en angriber mere....der kan være med til at presse de 2 vi har.
                  Men en spiller der skal købes fri er vidst ikke lige jhs foretrukne valg....når det så ovenikøbet er en profil hos en direkte konkurrent - så bliver det næppe heller billigere....

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                    Jeg hørte fra en ven der bor i Viborgegnen, at vi skulle være isterreneret i Serge Deble..
                    Jeg tænker han ville være et ude mærket bud på en 3. angriber
                    Syntes SD er en god spiller vi godt kunne bruge. Men han kommer ikke som 3. Angriber. Han kommer på lige fod med de andre..
                    Ville dog hellere have George fra Hobro hvis vi alligevel skal bruge lidt millioner. Han skiller sig lidt ud

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Men en spiller der skal købes fri er vidst ikke lige jhs foretrukne valg....når det så ovenikøbet er en profil hos en direkte konkurrent - så bliver det næppe heller billigere....
                      Nej, det lyder ikke realistisk.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Men leger vi med tanken om at vi faktisk henter ham - så vil det ikke umiddelbart være en signing der skriger "3 angriber" men mere en angriber mere....der kan være med til at presse de 2 vi har.
                        Men en spiller der skal købes fri er vidst ikke lige jhs foretrukne valg....når det så ovenikøbet er en profil hos en direkte konkurrent - så bliver det næppe heller billigere....
                        Arghh. Ikke fordi at jeg bruger alt min tid på at forsvare JH men han køber da spillere i ny og næ. Izunna,Festersen og Joan er købt for million beløb. Men kan da sagtens forstå at man hellere vil hente "gratis" spillere når man kan finde dem i samme kvalitet. Jeg håber og tror på at hvis den rigtige spiller mangler og vi ikke kan finde ham på gratis markedet så er JH klar på at købe ham hvis det er inden for rammerne

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Nej, det lyder ikke realistisk.
                          Lige denne her syntes jeg er realistisk. Den er mulig at eksekvere hvis man mener det skal til..
                          Om der så er hold i rygtet og om vi overhovedet er interesseret er det største tvivlsspørgsmål

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Syntes SD er en god spiller vi godt kunne bruge. Men han kommer ikke som 3. Angriber. Han kommer på lige fod med de andre..
                            Ville dog hellere have George fra Hobro hvis vi alligevel skal bruge lidt millioner. Han skiller sig lidt ud
                            Enig. Deblé er en god og spændende spiller, der samtidigt har fremtidsudsigter. Han vil konkurrere på lige fod med Fester og AK. Men havde håbet en lidt anden type ala stort brød (en bedre version af T.Mikkelsen), der kan bruges på de dage hvor vores plan A ikke fungerer.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Enig. Deblé er en god og spændende spiller, der samtidigt har fremtidsudsigter. Han vil konkurrere på lige fod med Fester og AK. Men havde håbet en lidt anden type ala stort brød (en bedre version af T.Mikkelsen), der kan bruges på de dage hvor vores plan A ikke fungerer.
                              Spørgsmålet er dog, om Kent N er klar til at fravige plan A - også de dage, hvor det ikke kører. Jeg tvivler. Derfor kunne jeg faktisk godt forestille mig, at man henter en, der minder, om de typer vi allerede har. Ved ikke lige om jeg tror, at det bliver Deblé dog.

                              Comment


                                #45
                                Deble kan vel også spille på venstre Kanten, og skubbe Rasmus Jønsson frem som 3.angriber.

                                Comment

                                Working...
                                X