Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nu har vi også haft mange år med forskællige træner, ideer & spillestile...
    Men nu syntes jeg det tegner godt, & KN bliver nok i klubben i et par år endnu, han er en dygtigt træner og jeg tror han kan gøre en forskel!

    Comment


      #17
      Nogle der ved noget om Lionel Lago? Han har været til prøve træning men det tyder på det ikke blev til mere!

      https://www.youtube.com/watch?v=5nYbJxAdEGQ

      Comment


        #18
        Han var ikke god nok og er sendt hjem igen

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Med fare fare at gentage mig selv ...

          Syntes nu at vi er langt fra at være på plads og specielt hvis vi går efter top6.
          Vi har 4-5 gode spillere (Makrini, Grytebust, AK, Fester og Desler) og måske 4-5 acceptable/ubekendte i OB (JBL, KEP, Joao, Tverskov, Jonsson) og med mindre jeg/vi skal blive meget overraskede så er vi vist også langt fra at være et hold
          De 8-10 spillere fordeler sig rimeligt i en acceptabel start11:
          Grytebust
          Desler. KEP. Tverskov. Joao
          Greve. Makrini. Izu. Jonsson
          Festersen. AK

          Men det er et nyt forsvar og en rimelig svag midt, uprøvet hold og så mangler Falk som bandt tingene sammen før ..
          ..
          der nogen der skal op i gear hvis de vil gøre sig gældende for alvor .. Izu, Tingager, Joan, Greve, Lund, Falke og så noget talentmasse i JJT, Buus, Thrane og Yao ..
          En del under niveau ( Halgrimur, Ari, Lucas, og Mikkelsen) som vi bør afskibe ...

          Vi kom ikke i top6 i sidste sæson og jeg syntes ikke at vi er meget stærkere i denne sæson men der er også meget ubekendt .. Og jeg har ikke sat mig ind i om andre hold er styrket eller svækket ..
          Du mener simpelthen, at Kenneth Emil, Pereira, Tverskov og Jönsson kun er "acceptable" spillere, der ikke kan løfte os?

          Og at Falk "bandt os sammen" i sidste sæson? Må jeg spørge hvor mange kampe med AAB, Randers og SDJ du har set de sidste par sæsoner?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Du mener simpelthen, at Kenneth Emil, Pereira, Tverskov og Jönsson kun er "acceptable" spillere, der ikke kan løfte os?

            Og at Falk "bandt os sammen" i sidste sæson? Må jeg spørge hvor mange kampe med AAB, Randers og SDJ du har set de sidste par sæsoner?
            Selvfølgelig er det altid med en lille ubekendt når en ny spiller kommer til..
            Men helt enig ellers

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Med det hold vi har nu, synes jeg vi har en stærk start-11'er, mens vi specielt offensivt ser tynde ud, hvis bare vi rammes af et par skader. Vi skal have fundet en konkurrence-dygtig angriber. TM har for langt op til de to andre, selvom hans type passer meget godt, da vi helst skal finde et stort brød, som giver noget andet i kampe, hvor ak og fest ikke rammer dagen. Derudover så jeg også gerne en mere offensivt orienteret central midtbane. Izu/mak-duoen har stadig ikke overbevist om de passer sammen, og der skal en ekstra ind, så det ikke afhænger af JJT, hvis de fucker op igen. Det synes jeg ikke han er klar til, og selvom Tverskov åbenbart også kan spille deroppe, så bryder jeg mig ikke om at flytte for meget rundt på spilleres positioner.
              Pt. har vi holdet til at konkurrere om top 6, men Inge af vores direkte konkurrenter er færdige med at handle endnu, så derfor er det svært at sige hvor vi står. Det så dog aldeles fremragende ud i første træningskamp, hvor de nye spillere så stærke ud, og allerede ser ud til at finde sig rimeligt til rette på holdet, men synes godt vi kan opgraderes på bredden ved at sende vores to islændinge afsted og erstatte dem med et par kvalificerede offensivspillere.
              Enig ... de første 11 kunne godt være okay ... men bredden er der ikke.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er rigtigt at der har gået rygter om dette. Jeg har også hørt dem. Også at han gerne vil afsted.
                Men om der så er noget ægthed over rygtet ved jeg ikke
                Han (Enevoldsen) vil vist gerne til udlandet igen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Han (Enevoldsen) vil vist gerne til udlandet igen.
                  Jeg vil også gerne knalde naboens kone. Men tilbuddet skal jo være der før det er en mulighed

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg vil også gerne knalde naboens kone. Men tilbuddet skal jo være der før det er en mulighed
                    Hvem er hun?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Hvem er hun?
                      Et pænt hunkøn jo

                      Comment


                        #26
                        Jeg mener bestemt vi har to top-6 angribere, og vi har en top-6 midtbane general, samt en top-6 målmand... ja de er nok også top-3 potentiale allesammen, men nu ser vi jo ud fra top-6, så det bliver lige den jeg går efter... og der kunne nok nævnes flere fra OB, når de er bedst...
                        Så mener jeg også vi er styrket i forsvaret, men jeg vil nu gerne lige se det i suppen et par gange før jeg udråber det som værende det nye sort... det kommer nok også til at tage lidt inden det er spillet sammen, der er trods alt kommet en del til i den bagerste kæde...

                        Som flere andre sidder jeg også med et håb om en lidt mere, men som sagt, på nuværende tidspunkt er vi en anelse styrket...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Det er selvfølgelig en smagssag, men nu ha jeg læst et par indlæg med en ordlyd om at de andre opruster. Jamen det er vi da også i gang med. Joao, KEP, Tverskov og Jönsson er 4 spillere som deres gamle klubber gerne ville forlænge med og generelt synes jeg at det har lydt at klubbernes fans har været kede af deres exit, Samtidig ser de ud til at styrke os. Det kalder jeg da en markant oprustning!

                          Jeg synes vi har en fin trup som den står nu. Hvis vi kan få en ny god target mand til at presse og supplere AK og Festersen, så ser det ganske fint ud. Vores start 11 ser rigtig fornuftig ud, og selvom reserverne lige er en tand efter, så er jeg ikke i tvivl om at vi kommer i top 6. Hvad der så sker i slutspillet er en bonus... som udgangspunkt.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg vil også gerne knalde naboens kone. Men tilbuddet skal jo være der før det er en mulighed
                            Jeg kender din nabo ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg kender din nabo ...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Du mener simpelthen, at Kenneth Emil, Pereira, Tverskov og Jönsson kun er "acceptable" spillere, der ikke kan løfte os?

                                Og at Falk "bandt os sammen" i sidste sæson? Må jeg spørge hvor mange kampe med AAB, Randers og SDJ du har set de sidste par sæsoner?
                                KEP, Pereira, Tverskov og Jonsson er for mig ubekendte i OB selvom de har gjort det godt i tidligere klubber. Vi skal trods alt ikke længere tilbage end til Izu for at finde en spiller der med godt CV ikke har gjort det meget bedre end hvad vi havde i forvejen ...
                                Det er fire nye spillere der skal spilles ind på holdet .. Vil da være fantastisk hvis alle slår til ...
                                Et hold hvor 50% er kommet indenfor 5 mdr. ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X