Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    To år senere ... er KEP stadig anfører når vi nu får ny træner?
    Henter vi en mere til midterforsvaret eller den defensive midt betyder det vel en bænkplads til KEP ....
    Kunne man forlænge med Tverskov og give ham armbindet så han kunne styre holdet fra den defensive midt/centrale forsvar?
    Er det en måde at holde på Grytebust?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      To år senere ... er KEP stadig anfører når vi nu får ny træner?
      Henter vi en mere til midterforsvaret eller den defensive midt betyder det vel en bænkplads til KEP ....
      Kunne man forlænge med Tverskov og give ham armbindet så han kunne styre holdet fra den defensive midt/centrale forsvar?
      Er det en måde at holde på Grytebust?
      Så længe KEP har udsigt til spilletid er jeg overbevist om at han også er anfører. Og som truppen ser ud lige nu er jeg ikke i tvivl om at KEP kommer til at spille.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Så længe KEP har udsigt til spilletid er jeg overbevist om at han også er anfører. Og som truppen ser ud lige nu er jeg ikke i tvivl om at KEP kommer til at spille.

        Gad vide om KEP stopper karrieren efter denne sæson, har han ikke kun et år tilbage af hans kontrakt?
        siden 1887

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Gad vide om KEP stopper karrieren efter denne sæson, har han ikke kun et år tilbage af hans kontrakt?
          Han har kun 1 år tilbage ja.. Men mon ikke han og klubben afventer indtil foråret med at se hvad fremtiden skal bringe. Kunne sagtens se ham forlænge med 1 år hvis fysikken og lysten er der stadig

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han har kun 1 år tilbage ja.. Men mon ikke han og klubben afventer indtil foråret med at se hvad fremtiden skal bringe. Kunne sagtens se ham forlænge med 1 år hvis fysikken og lysten er der stadig
            Nu kom han jo ikke med til VM, tror du stadigvæk han kan finde motivationen til at fortsætte med at spille fodbold.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Nu kom han jo ikke med til VM, tror du stadigvæk han kan finde motivationen til at fortsætte med at spille fodbold.
              Ham bliver ved fordi ham vil nu sikker til mindst til EM. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Nu kom han jo ikke med til VM, tror du stadigvæk han kan finde motivationen til at fortsætte med at spille fodbold.
                #KEPtilEM

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han har kun 1 år tilbage ja.. Men mon ikke han og klubben afventer indtil foråret med at se hvad fremtiden skal bringe. Kunne sagtens se ham forlænge med 1 år hvis fysikken og lysten er der stadig
                  Han er kun god nok hvis vi rykker ned.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Han er kun god nok hvis vi rykker ned.
                    Og et indlæg fra tOrnBjerg om hvor ringe han synes KEP er - big surprise!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Han er kun god nok hvis vi rykker ned.
                      Meget uenig

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Meget uenig
                        hans opblomstring var pga at Gyte var en mur og Tingagers hovedspil og lange stænger. Ellers er han en tikkende bombe- tænk at en 34 årig anfører skal bede om at blive skiftet ud før han bliver smidt ud. Det er sku et skidt forbillede for unge mennesker. Han er langsom og ingen offensiv trussel. Jo han er sjov, men ser også nødigt christian Fuhlendorff på holdet, selvom han er sjov.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          hans opblomstring var pga at Gyte var en mur og Tingagers hovedspil og lange stænger. Ellers er han en tikkende bombe- tænk at en 34 årig anfører skal bede om at blive skiftet ud før han bliver smidt ud. Det er sku et skidt forbillede for unge mennesker. Han er langsom og ingen offensiv trussel. Jo han er sjov, men ser også nødigt christian Fuhlendorff på holdet, selvom han er sjov.
                          Men samtidig bare pt nødvendig på et hold der udover KEP ikke har en der brænder igennem på samme måde. Ja, manden taber hovedet, men for helvede hvor er det befriende at se på fra sidelinjen. En der også fortæller når noget er helt væk (eller ser sådan ud). Forsvarsmæssigt har han været udemærket, men derudover mangler vi bare andre der på samme måde virkelig lægger alt i det. Jeg ville nødigt have 11 KEP, men jeg vil fandme heller ikke spille med 0.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            hans opblomstring var pga at Gyte var en mur og Tingagers hovedspil og lange stænger. Ellers er han en tikkende bombe- tænk at en 34 årig anfører skal bede om at blive skiftet ud før han bliver smidt ud. Det er sku et skidt forbillede for unge mennesker. Han er langsom og ingen offensiv trussel. Jo han er sjov, men ser også nødigt christian Fuhlendorff på holdet, selvom han er sjov.
                            Selvfølgelig ser han bedre ud med en Tingager ved siden end Lund som langt under Tingagers niveau.. Jeg har i mange kampe lagt ekstra mærke til hans forudseenhed og indgreb. Og der syntes jeg virkelig han var god. Jeg kan sagtens se ham og Ludwig være et godt forsvar næste sæson hvis de stadig har en god målmand bag sig. Ja jeg vil da hellere have Sanneh. Men hans klasse kan åbenbart ikke tiltrækkes pt.

                            Jeg syntes heller ikke det var okay at han bad om at blive skiftet ud. Langt fra. Men som jeg ser det er det en af de få fejl han lavede hele sidste sæson.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Men samtidig bare pt nødvendig på et hold der udover KEP ikke har en der brænder igennem på samme måde. Ja, manden taber hovedet, men for helvede hvor er det befriende at se på fra sidelinjen. En der også fortæller når noget er helt væk (eller ser sådan ud). Forsvarsmæssigt har han været udemærket, men derudover mangler vi bare andre der på samme måde virkelig lægger alt i det. Jeg ville nødigt have 11 KEP, men jeg vil fandme heller ikke spille med 0.
                              Enig. Derudover har KEP åbenbart også en stor betydning for de unge i truppen. Husker at Tingager sagde at det var KEP som lærte ham meget og at sammenarbejde med KEP var en vigtig grund for sin udvikling.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Men samtidig bare pt nødvendig på et hold der udover KEP ikke har en der brænder igennem på samme måde. Ja, manden taber hovedet, men for helvede hvor er det befriende at se på fra sidelinjen. En der også fortæller når noget er helt væk (eller ser sådan ud). Forsvarsmæssigt har han været udemærket, men derudover mangler vi bare andre der på samme måde virkelig lægger alt i det. Jeg ville nødigt have 11 KEP, men jeg vil fandme heller ikke spille med 0.
                                Meget meget enig i det sidste. Well said

                                Comment

                                Working...
                                X