Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Makrini, Fester eller KEP. Det er nok de bedste bud, og hvis det bliver en af dem så brokker jeg mig ikke. Der er helt klart forskellige fordele ved dem alle sammen.

    Jeg havde dog valgt Makrini.
    KEP er helt ny i klubben og Fester faldt lidt for meget i niveau sidst på sæsonen. Makrini burde også den der er mest sikker på sin plads.

    Jeg magter simpelthen ikke en ny anfører som bare SKAL spille hvergang, uanset præstationer.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Makrini, Fester eller KEP. Det er nok de bedste bud, og hvis det bliver en af dem så brokker jeg mig ikke. Der er helt klart forskellige fordele ved dem alle sammen.

      Jeg havde dog valgt Makrini.
      KEP er helt ny i klubben og Fester faldt lidt for meget i niveau sidst på sæsonen. Makrini burde også den der er mest sikker på sin plads.

      Jeg magter simpelthen ikke en ny anfører som bare SKAL spille hvergang, uanset præstationer.
      Jeg ser også en joker i Grytebust som i min verden også ville kunne løfte opgaven.

      Jeg ved godt nok ikke hvem jeg ville spille en flad 50'er på hvis jeg skulle.
      Det er fedt den er så åben og vi nu har flere ledertyper på holdet.

      Comment


        #18
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-anfoerer-i-ob

        Det blev KEP. Ikke kæmpe fan af, at det er en helt ny mand i truppen, som ikke rigtigt har bevist sig i OB endnu - men det kunne nok ikke være så meget anderledes denne gang

        Comment


          #19
          Fornuftigt og naturligt valg - det handler også om personlighed og erfaring, og her har KEP præcist det, som Kent efterspørger.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-anfoerer-i-ob

            Det blev KEP. Ikke kæmpe fan af, at det er en helt ny mand i truppen, som ikke rigtigt har bevist sig i OB endnu - men det kunne nok ikke være så meget anderledes denne gang
            Der er så få spillere med flere års anciennitet i truppen, at jeg ikke anser det for værende et problem. De spillere der har været i dansk fodbold kender udmærket KEP, og flere af dem har han jo spillet sammen med i AaB, så han skal nok hurtigt få sat sig i respekt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-anfoerer-i-ob

              Det blev KEP. Ikke kæmpe fan af, at det er en helt ny mand i truppen, som ikke rigtigt har bevist sig i OB endnu - men det kunne nok ikke være så meget anderledes denne gang
              Omvendt er det vigtigt at anføreren har vindermentalitet. Og der må vi sige at dem vi har i den gamle eksisterende trup, ikke rigtigt har formået at vinde noget som helt. Tværtimod fristes man til at sige. Så jeg glæder mig over at det er en vindertype, som kan give en opsang og en gang prygl til de andre når det behøves.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-anfoerer-i-ob

                Det blev KEP. Ikke kæmpe fan af, at det er en helt ny mand i truppen, som ikke rigtigt har bevist sig i OB endnu - men det kunne nok ikke være så meget anderledes denne gang
                Jeg er helt på linje med dig. Jeg synes det er risikabelt at udnævne en mand, der ikke har spillet for klubben endnu. Jeg har masser af respekt for KEPs meritter og indstilling, men hvem ved, om han er fast mand, når sæsonen er slut, eller om OB er klubben det går skævt for ham i?

                Jeg synes man skal vælge en mand, der har gået forrest for klubben i en periode, og hvor man ved hvilken indflydelse han har i omklædningsrummet. Jeg havde valgt Festersen, Makrini eller Grytebust.

                Det er liiiidt "AAB light", at vores tidligere AAB-træner vælger sin nyankomne AAB-anfører til OB-anfører, inden han overhovedet har spillet. Men det er måske bare mig?
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg er helt på linje med dig. Jeg synes det er risikabelt at udnævne en mand, der ikke har spillet for klubben endnu. Jeg har masser af respekt for KEPs meritter og indstilling, men hvem ved, om han er fast mand, når sæsonen er slut, eller om OB er klubben det går skævt for ham i?

                  Jeg synes man skal vælge en mand, der har gået forrest for klubben i en periode, og hvor man ved hvilken indflydelse han har i omklædningsrummet. Jeg havde valgt Festersen, Makrini eller Grytebust.

                  Det er liiiidt "AAB light", at vores tidligere AAB-træner vælger sin nyankomne AAB-anfører til OB-anfører, inden han overhovedet har spillet. Men det er måske bare mig?
                  Var det ikke Augo der på papiret var anfører og Würtz på banen (i og med Augo sjældent spillede)?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Var det ikke Augo der på papiret var anfører og Würtz på banen (i og med Augo sjældent spillede)?
                    Hmm. Jo, det tror jeg faktisk du har ret i. Der var jeg lidt for hurtig på aftrækkeren.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Kan godt se pointen i, det med at vi nu har en anfører der ikke har spillet en kamp for klubben endnu. Men på den anden side, kan det være en positiv ting, at vores nye kaptajn afspejler ny sæson, nye tider, at vi kigger fremad. Det at hente en leder ind, der ikke har nogle gamle relationer kan give et nyt, frisk pust til en organisation. Jeg er pro for KEP som kaptajn.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg er helt på linje med dig. Jeg synes det er risikabelt at udnævne en mand, der ikke har spillet for klubben endnu. Jeg har masser af respekt for KEPs meritter og indstilling, men hvem ved, om han er fast mand, når sæsonen er slut, eller om OB er klubben det går skævt for ham i?

                        Jeg synes man skal vælge en mand, der har gået forrest for klubben i en periode, og hvor man ved hvilken indflydelse han har i omklædningsrummet. Jeg havde valgt Festersen, Makrini eller Grytebust.

                        Det er liiiidt "AAB light", at vores tidligere AAB-træner vælger sin nyankomne AAB-anfører til OB-anfører, inden han overhovedet har spillet. Men det er måske bare mig?
                        Er helt enig. Havde også vælget hellere El Makrini eller Festersen.
                        Og på den ene side er det sjovt at røve Aabs spillere men på den anden side vil jeg ikke bytte en O med en Aa. ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Har lige givet KEP en røffel på Twitter over at han stadig har et AaB-bannerbillede på sin profil.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Jeg er glad for det blev KEP, han skal nok udfylde den rolle til perfektion. Det er jeg slet ikke i tvivl om - Og så vil jeg gerne have Makrini som viceanfører, og få nu forhelvede forlænget med ham!!!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Har lige givet KEP en røffel på Twitter over at han stadig har et AaB-bannerbillede på sin profil.

                              MvT

                              Comment


                                #30
                                Haha - 'Kong Emil Pedersen'😃 I hans seneste udtalelser til tipsbladet udtaler han sig om folket. Citat Kong Emil: "Der er stor opbakning fra folket".

                                Hvad med fans ?

                                Comment

                                Working...
                                X