Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Skyggepoint? Det har jeg godt nok aldrig hørt om før.
    Vi har ja også en skyggesportsdirektør og en skyggetræner. Så kan vi vel også få skyggepoint. ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Vi har ja også en skyggesportsdirektør og en skyggetræner. Så kan vi vel også få skyggepoint. ;-)
      Gad vide om vi også stadig har en skyggeliste, eller om det kun var under PH
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Vi har ja også en skyggesportsdirektør og en skyggetræner. Så kan vi vel også få skyggepoint. ;-)
        Og husk nu vores skyggehold med indtil flere gode spillere til hver plads. Tror desværre JH har smidt det regneark i papirkurven.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Efter 0-0 må målforskellen stadig være ens for Viborg og os. Hvad er det så der afgør placeringen. Flest scorede mål? (say no more.....)
          Nå, men vi skal bare lave et kludemål og undgå forsvarskoks - så er den hjemme.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Efter 0-0 må målforskellen stadig være ens for Viborg og os. Hvad er det så der afgør placeringen. Flest scorede mål? (say no more.....)
            Nå, men vi skal bare lave et kludemål og undgå forsvarskoks - så er den hjemme.
            Tja, man får desværre absolut INTET for "men vi var helt god med"...
            Tror på sejr:et kludemål eller Randers scorer selvmål - tager det som det kommer.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Jeg kan gå med til at vi har en skyggefløj på venstrefløjen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Jeg kan gå med til at vi har en skyggefløj på venstrefløjen.

                Comment


                  En rigtig skygge fylder og kæmper da langt mere end ham vi har nu...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Jeg kan gå med til at vi har en skyggefløj på venstrefløjen.
                    Haha ved ikke engang, om man kan påstå, RJ er en skygge af sig selv :-) eller om det bare er hans niveau?

                    Comment

                    Working...
                    X