Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jönsson ville selv kun have en 2 årig aftale

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-springbraet

    Comment


      #32
      Jönsson exit overrasker ny Aab'er

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...-aab-svensker/

      Comment


        #33
        Valge OB for karrieren's skyld

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rrierens-skyld

        Comment


          #34
          Jönsson vil være angriber i OB

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...al-i-top-seks/

          Comment


            #35
            Jeg er umanerligt uimponeret af Jönssons start i OB. Han virker langsom, uskarp og umotiveret. I Lyngby blev han hevet ud i pausen, og mod AAB var han totalt usynlig.

            Var han skadet da han kom til? Er der noget jeg har overset? For lige nu ligner det, at vi har købt katten i sækken.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg er umanerligt uimponeret af Jönssons start i OB. Han virker langsom, uskarp og umotiveret. I Lyngby blev han hevet ud i pausen, og mod AAB var han totalt usynlig.

              Var han skadet da han kom til? Er der noget jeg har overset? For lige nu ligner det, at vi har købt katten i sækken.
              Jeg mener jeg har læst et sted at han glædede sig over at han var over sine skader og at der nu skulle bygges på kampformen især.
              Jeg har lidt "hear-say" på at Jönnson var den eneste spiller som AaB var rigtigt kede af smuttede til os, af de 3 der er hentet deroppe. KEP ville de efter forlydende ikke give 3 år p.gr.a. hans alder, og Thrane trængte til "frisk luft" for at udvikle sig
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg er umanerligt uimponeret af Jönssons start i OB. Han virker langsom, uskarp og umotiveret. I Lyngby blev han hevet ud i pausen, og mod AAB var han totalt usynlig.

                Var han skadet da han kom til? Er der noget jeg har overset? For lige nu ligner det, at vi har købt katten i sækken.
                Jeg har en idé om han ikke har evnerne/motivationen til at være kantspiller, jævnfør hans egne ord om, hvad han selv sig selv som.

                En Skulason situation om igen?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg har en idé om han ikke har evnerne/motivationen til at være kantspiller, jævnfør hans egne ord om, hvad han selv sig selv som.

                  En Skulason situation om igen?

                  MvH ChrisOB
                  Jeg er helt på det rene med at han opfatter sig som angriber, men det vil da undre mig meget hvis ikke KN har snakket med Jönnson om planerne med ham i OB. Det er skræmmende hvis spillerne på den måde laver arbejdsværgring og kun yder det absolut minimalt acceptable
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg er helt på det rene med at han opfatter sig som angriber, men det vil da undre mig meget hvis ikke KN har snakket med Jönnson om planerne med ham i OB. Det er skræmmende hvis spillerne på den måde laver arbejdsværgring og kun yder det absolut minimalt acceptable
                    Når man offentligt går ud og siger, hvad man gerne vil spille, så er det som regel blot en tilkendegivelse om hvad man helst vil. Hvad træneren så ser ham som er en anden ting, og han vil da nok tage en startplads som kant, fremfor som reserve for angriberne.

                    Jeg tror Kent har en opfattelse af Jönsson som mindre målfarlig, mere chanceskabende angriber, og vil så ikke skabe en position indenfor spillestillen, hvor Jönsson så kunne være hængende angriber.

                    Det betyder kant, som han også spillede, på et hold der spillede med om guldet.

                    Min påstand er at "gulerødder" som dette automatisk skaber mere motivation, ubevidst, så Jönsson så præsterer bedre på en plads, han helst ikke vil spille, end han vil gøre på et hold, der ikke har kinamands chance for at spille med om guldet.

                    Han spiller ikke dårligt "med vilje", hans indre motivation er bare ikke helt så stor på et hold, der måske knap nok når med i top 6, fremfor på ét, der fører ligaen, når han dukker op. Det er simpel psykologi. Som når en unavngiven Costa ricaner falder igennem i 2. Divisions kampe for siden at spille godt på et mesterhold.

                    Så kan man diskutere om vi skal ha sådanne spillere, men fodboldhistorien vil fortsat spytte spillere ud, hvis motivation bare er større, når de spiller førsteholdsbold, på deres foretrukne plads, på et hold der er med, hvor det er sjovt.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #40
                      Håber vi køber en ny kant og så må Jönsson slås med Bredebro om angrebspladsen, når AK har ondt i ryggen.

                      Comment


                        #41
                        Rasmus Pölsson ligner mere og mere den nye David Löfquist i OB. Kan det virkelig passe, at ingen i OB ser emnerne spille en kamp, inden man signer med dem? Er det hele nedgraderet til gamle optagelser på videobånd i en kælder af OB's serie 5-agtige træningsanlæg?
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Rasmus Pölsson ligner mere og mere den nye David Löfquist i OB. Kan det virkelig passe, at ingen i OB ser emnerne spille en kamp, inden man signer med dem? Er det hele nedgraderet til gamle optagelser på videobånd i en kælder af OB's serie 5-agtige træningsanlæg?
                          Hold nu op med de øgenavne. Er du 12 år?
                          Og tag ned i Ådalen og hiv fat i Kent. Det er uden tvivl ham der har peget på RJ. Så kan du bede ham om en forklaring.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Rasmus Pölsson ligner mere og mere den nye David Löfquist i OB. Kan det virkelig passe, at ingen i OB ser emnerne spille en kamp, inden man signer med dem? Er det hele nedgraderet til gamle optagelser på videobånd i en kælder af OB's serie 5-agtige træningsanlæg?
                            Han spillede mange gode kampe i AAB, jeg synes, det er for tidligt at udelukke, det også kan ske i OB. Han er vel om nogen også en relationsspiller, så måske har han bare brug for tid til at falde til på holdet.

                            Comment


                              #44
                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ndkoeb/6360990
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                #45
                                Ouchhhh. Fortjent. Men ouchhhh

                                Havde man lavet en fra vinterens vindue ville vi nok også have "vundet" med Izunna

                                Comment

                                Working...
                                X