Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Spændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.
    Forstår dem bestemt også godt... Så sent som i går tabte de til hvad de i forvejen kalder "AaB light", og på en rigtig træls måde. Og så kommer de to skifte her lige dagen efter...

    De må føle sig lidt voldtaget...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      God signing, som AaB's fans selvfølgelig er kede af, men mon ikke det ender sådan, at de gæve gutter fra Aalborg alligevel går hen og vinder et mesterskab igen om et år eller to, når man mindst venter det. Sådan plejer det at gå.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #18
        Fint at have en anden Rasmus i holdet igen.
        Velkommen!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          https://www.youtube.com/watch?v=wvoofxM3dG0

          Comment


            #20
            To år er IMO mindst et år for lidt til en 26-årig spiller, hvis man virkelig tror på ham, men det er måske fornuftigt nok med hans skadeshistorik. Håber, man har en klausul på et år mere. Vil hade at se en succes forlade os på samme måde, som han smutter fra Aab nu.

            Comment


              #21
              Det bliver meget interessant at se, hvor Kent ser ham: umiddelbart tænker jeg på kanten, hvor han har gjort det fint i AaB her i foråret; men som offensiv midt eller hængende angriber er jo også klare muligheder. En 2-årig kontrakt ser jeg også som lidt tøvende; havde man virkelig troet på ham, så var kontrakten nok blevet længere.

              Derfor tror jeg stadig på én offensivspiller mere - måske endda 2 - og den ene skal gerne være mere 'udviklet' end 'uforløst'.

              Comment


                #22
                Det lyder ikke til han er helt billig i løn i AaB... Jeg ved selvfølgelig ikke om han får en højere løn i OB, men det er vel et meget godt bud at han gør... Det er vel ikke noget der lugter voldsomt af at han skal være 3. mand i angrebet..?

                Jeg tænker også det er afløseren for Falk på kanten, men det var klart i angrebet at Kent foretrak at bruge ham i AaB. Det kunne måske lugte lidt af en allrounder...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Kunne det mon ikke tænkes at Kents 442 kan svinge hen i nærheden af en 433, hvor AK er central angriber, fester ligge til Højre og Svensken til venstre? Så en centermidt med El Mak og Izunna bagerst og Greve foran?

                  Kampen mod AaB fik i al fald Desler til at spille en angrebsivrig back

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                    Kunne det mon ikke tænkes at Kents 442 kan svinge hen i nærheden af en 433, hvor AK er central angriber, fester ligge til Højre og Svensken til venstre? Så en centermidt med El Mak og Izunna bagerst og Greve foran?

                    Kampen mod AaB fik i al fald Desler til at spille en angrebsivrig back
                    Kent afviger ikke fra sin 4-4-2 tror jeg. Men skal der være plads til Izunna og Mak samtidig er det bestemt en løsning

                    Comment


                      #25
                      https://www.facebook.com/SkyggerOver...nf&pnref=story

                      Comment


                        #26
                        Han er sgu sjov ham Onkel

                        Comment


                          #27
                          Ville nu også mene den kunne ses som en Kent Nielsensk 442, hvor de to "fløjangribere" Fester og Jønsson tæller som indadgående fløje og Greve skyder op i banen som hængende angriber.

                          Comment


                            #28
                            velkommen til rasmus.....ikke den store overraskelse at han blev hentet......

                            Comment


                              #29
                              Jönssons lønkrav blev for høje til AaB

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...eholdt-jonsson

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jönssons lønkrav blev for høje til AaB

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...eholdt-jonsson
                                Forhåbentligt et spørgsmål om AAB' lønudspil har været lavere end det han havde grundet manglende spilletid/skader osv ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X