Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han lagde den målgivende sukkerbold. Men set fra sofaen var indsatsen langt fra god nok. En årsag til at han fik lov at spille må være at han trods alt er lidt bedre i det offensive spil end Greve. En af de to skal altså snart overbevise.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Han lagde den målgivende sukkerbold. Men set fra sofaen var indsatsen langt fra god nok. En årsag til at han fik lov at spille må være at han trods alt er lidt bedre i det offensive spil end Greve. En af de to skal altså snart overbevise.
      Set på Stadion var han en katastrofe. Han laver det samme ugidelige alibi-presspil som Emil i sin tid. Det er ikke til at holde ud at se på. Han lavede én god tackling i hele kampen (det var til gengæld en flot glidende tackling) og så én god offensiv aktion (der til gengæld førte til et mål). Men det er bare ikke nok, når han er usynlig i 89 minutter.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Han lagde den målgivende sukkerbold. Men set fra sofaen var indsatsen langt fra god nok. En årsag til at han fik lov at spille må være at han trods alt er lidt bedre i det offensive spil end Greve. En af de to skal altså snart overbevise.
        måske løses problemet med prøvespilleren i dag. Er han god nok kan Desler rykkes op på kanten og Joan kan så skifte side til vk.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Ja, det ville være godt.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Set på Stadion var han en katastrofe. Han laver det samme ugidelige alibi-presspil som Emil i sin tid. Det er ikke til at holde ud at se på. Han lavede én god tackling i hele kampen (det var til gengæld en flot glidende tackling) og så én god offensiv aktion (der til gengæld førte til et mål). Men det er bare ikke nok, når han er usynlig i 89 minutter.
            Ret skal være ret. Han var kun på banen i 60 min-ish.

            At han var meget ringe i de 60 minutter, kan vi så nemt blive enige om. Helt ærlig, så er det lige før jeg synes han er en ringe udgave af Emil Larsen's dårlige udgave. Og det er fandme skidt. Han bidrager med helt ufattelig lidt set over en hel kamp. Det er jo stort set Joan der driver vores omstillinger, og han er heller ikke specielt brugbar defensivt. I går kom Greve ind og fik en halv time, og "jeg er forbandet" over, at han ikke får gjort bedre opmærksom på sig selv. Jeg syntes faktisk, at han plejer at have god energi og drive, når han kommer ind. Slutproduktet mangler i den grad, men måske han i går var et offer for, at holdet forsvarede rigtig meget til sidst.

            Jeg kan i hvert fald ikke se, at det skulle gå dårligere med Greve på banen end Jønsson. Nu har han da også snart haft 15-16 kampe fra start. NOT convinced.

            Comment


              Så ikke kampen i går, men de gange jeg har været på stadion her i efteråret, og Pereira og Jønnson har ageret venstreside, er det lige før at jeg længtes tilbage til tiden med Emil Larsen/ Kirkeskov. Tænk at der ikke er sket nogensomhelst udvikling

              Comment

              Working...
              X