Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det lugter af et udenlands eventyr, det har Jeppe fortjent, jeg håber der kommer en udmelding inden sidste kamp så vi kan nå at få givet ham en ordentlig afsked på stadion.

    Comment


      Jeppe Tverskov ser stadig tiden an i forhold til hans fremtid, men han lægger ikke skjul på, at han havde håbet på mere i OB.

      Tverskov ser stadig tiden an, men havde håbet på mere i OB - OBstruktion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Jeppe Tverskov ser stadig tiden an i forhold til hans fremtid, men han lægger ikke skjul på, at han havde håbet på mere i OB.

        Tverskov ser stadig tiden an, men havde håbet på mere i OB - OBstruktion
        Meget forståeligt,hvis Tver vil prøve noget andet. Men han skal godt nok erstattes 1 til 1.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Jeppe Tverskov ser stadig tiden an i forhold til hans fremtid, men han lægger ikke skjul på, at han havde håbet på mere i OB.

          Tverskov ser stadig tiden an, men havde håbet på mere i OB - OBstruktion
          Den bedste 6'er i OBs historie. Hvor har den mand bare betydet meget for i OB i mange år.

          Jeg håber han bliver, men klapper ham ud af stadion hvis han skal nå en stor kontrakt i udlandet.

          Dejligt ærligt interview, virker til at han er lidt knotten over at det ikke rigtigt har fungeret i OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Meget forståeligt,hvis Tver vil prøve noget andet. Men han skal godt nok erstattes 1 til 1.
            Og det bliver svært.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Og det bliver svært.
              Faktisk umuligt. Med de budgetter OB arbejder med.

              Comment


                Hvis han smutter…hvilket er ham mere end vel undt…så henter vel 2 der til sammen kan det samme som Tverskov…lige som man gjorde da Jebali og Gigo smuttet…

                Comment


                  Så er det ikke kun vi fans der bliver snydt med flotte ord og urealistiske planer. Synd for Tverskov, han har fortjent at komme til en klub med ambitioner. Håber at det bliver i en udenlandsk klub.

                  Fra Obstruktions interview:

                  Jeg har været her i så mange år, og sidst jeg forlængede købte jeg ind på en præmis om, at vi skulle se bedre dage. Vi skulle hente flere spillere til, vi skulle konkurrere om mere og det ene og det andet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                    Så er det ikke kun vi fans der bliver snydt med flotte ord og urealistiske planer. Synd for Tverskov, han har fortjent at komme til en klub med ambitioner. Håber at det bliver i en udenlandsk klub.

                    Fra Obstruktions interview:

                    Jeg har været her i så mange år, og sidst jeg forlængede købte jeg ind på en præmis om, at vi skulle se bedre dage. Vi skulle hente flere spillere til, vi skulle konkurrere om mere og det ene og det andet.
                    Klar og tydelig tale. Men OBs ledelse er forlængst blevet immune overfor den slags udtalelser. Ligegyldigt hvem der kommer med dem.
                    Last edited by sinus; 05-04-2023, 16:39.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Jeppe Tverskov ser stadig tiden an i forhold til hans fremtid, men han lægger ikke skjul på, at han havde håbet på mere i OB.

                      Tverskov ser stadig tiden an, men havde håbet på mere i OB - OBstruktion

                      Tver skal have stor ros for sin tålmodighed med OB. Enten så har han været for naiv og troet på fremgang i OB, eller også må det satme være nogle sløje klubber som har budt på ham i tidens løb.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Faktisk umuligt. Med de budgetter OB arbejder med.

                        Vi må se hvad der dumper i fælden på
                        sidste transfer dag, hvis Tver smutter.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Klar og tydelig tale. Men OBs ledelse er forlængst blevet immune overfor den slags udtalelser. Ligegyldigt hvem der kommer med dem.
                          Det rokker ikke en tøddel ved ledelsens tilfredshed med blot at have en okay afstand til nedrykningsstregen.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Tverskov kan nok ikke købes til at fortsætte på et halvgodt hold. Og desuden forestiller jeg mig også, at han ønsker en træner han i højere grad kan have tillid til.

                            BW (og NT) skal så også erstatte ham. Det bliver dyrt. Gigo og Jebali blev ikke erstattet - nogle af de tilbageværende skulle steppe op, sagde Bjørn, men det skete ikke og kan måske slet ikke ske - i al fald ikke med den nuværende trænertrio.
                            Tverskov ER OB for mig.....

                            Comment


                              Selvfølgelig er Tverskov ikke OB.

                              Og hvad er OB i grunden? Jeg kan ikke rigtigt pege på noget. Anstændigt akademi, elendigt hold, forfærdelig infrastruktur. Men jeg ser ingen OB-kultur - måske fraset den spirrende fanscene.

                              Tverskov er en rigtig god Superligaspiller, der har været har i mange år. Jeg vil endda gå med til at han er tæt på at være med i det helt fine selskab.

                              Man at snakke om, at én spiller er OB; det må være forbeholdt de store legender som fx LH.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Tverskov kan nok ikke købes til at fortsætte på et halvgodt hold. Og desuden forestiller jeg mig også, at han ønsker en træner han i højere grad kan have tillid til.

                                BW (og NT) skal så også erstatte ham. Det bliver dyrt. Gigo og Jebali blev ikke erstattet - nogle af de tilbageværende skulle steppe op, sagde Bjørn, men det skete ikke og kan måske slet ikke ske - i al fald ikke med den nuværende trænertrio.
                                Tverskov ER OB for mig.....
                                Hvordan ved du hvad Tverskov mener om Alm ? Useriøse kritiske bemærkninger om spillernes tillid til trænerduoen klæder ikke os som Ob tilhængere .

                                Comment

                                Working...
                                X