Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    I vores kommende magasin er det vores viceanfører, Jeppe Tverskov, der svarer på spørgsmål fra fansene. Så kom endelig med alle jeres spørgsmål til ham, så snakker vi med ham i næste uge.
    Ud over de sædvanlige spørgsmål om fremtiden/ kontraktforlængelse ville jeg gerne spørge:

    Hvem synes du er de top 3 af angribere i superligaen?

    Hvem er den angriber du selv havde de største problemer at spille imod og hvorfor?

    Hvordan ser og oplever du Daniel Obbekjær i truppen?

    Hvad er forklaringen for den gode udvikling i OB i denne sæson? Han skulle undgå at svare med "hård arbejde" og "god sammenhold", tak, og gerne bliver konkret.

    Holdet viser et helt andet mentalt udtryk i denne sæson end i de sidste. Det ser ud end at spiller har en helt anden tiltro til sig selv. Hvad gjorde JM at skabe det og er der andre personer eller faktorer som er ansvarlig derfor?

    Hvilket spillesystem preferer du? Hvad tænker du om at holdet skifter nu ofte spillesystem? Var det vanskeligt for spillere at tilvænne sig til de forskellige systemer?

    Hvad var din bedste kamp i sæsonen og er der en kamp hvor du var utilfreds med din præstation i sæsonen.

    Kan du fortælle en sjov oplevelse fra træning eller én af kampene?

    Hvem i truppen er den som skaber stemning og har sjove ideer?
    Hvem i truppen tager autoritets- og lederrollen? Hvem i truppen ville du helst vælge til Folketinget? Hvem i truppen ville være den bedste bilsælger? Hvem i truppen ville være den bedste sygeplejerske?
    Hvem i truppen ville du spørge hvis du måtte leje penge fra nogen?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      I vores kommende magasin er det vores viceanfører, Jeppe Tverskov, der svarer på spørgsmål fra fansene. Så kom endelig med alle jeres spørgsmål til ham, så snakker vi med ham i næste uge.
      Så er det ved at være sidste chance for at stille spørgsmål til Jeppe Tverskov. Så fyr løs hvis i har noget.

      Comment


        #78
        Jeg vil gerne vide, om der er større chance for en forlængelse, hvis den her sang bliver indspillet ;-) https://m.youtube.com/watch?v=-wonSFsxEAU

        og så vil jeg gerne vide, om forlængelsen med Ryan kan have indflydelse på hans lyst til at forlænge.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Lad os se, hvis han ikke bliver skadet eller mister niveau, så ryger han, senest, til sommer ... det siger min logik mig.
          Sker det ikke så har du i hvert fald haft ret 1 gang :D!
          Du slynger om dig med postulater ....

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Du slynger om dig med postulater ....
            Entusiastens hitrate på eventuelle kommende landsholdespillere og spekulationer omkring transfers på vegne af OBŽs spillere, er = 0.00%. Man skulle tro at det var umuligt at gætte mere forkert end Svinet.
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Du slynger om dig med postulater ....
              Tillykke, du har haft ret 1 gang :D (men ja, jeg er pænt overrasket her ... der satses/bruges penge pt).
              Last edited by Entusiastens; 03-08-2019, 15:16.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #82
                Det var en rigtig god nyhed på en dag hvor jeg var til bisættelse af god ven.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Tillykke, du har haft ret 1 gang :D (men ja, jeg er pænt overrasket her ... der satses/bruges penge pt).
                  Du ramte ca lige så præcis som med Obbekjær. Helt udelukket han ville forlænge. Tillykke ... du er jo bare skide dygtig til at gætte forkert.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Du ramte ca lige så præcis som med Obbekjær. Helt udelukket han ville forlænge. Tillykke ... du er jo bare skide dygtig til at gætte forkert.
                    Ja forlængelserne har jeg ikke været heldig med, det er lidt som dine gæt på nedrykkere :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #85
                      Godt arbejde JH
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...nde-situation/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Helt fair at Jeppe gerne vil overveje sine muligheder. Han har været rigtig loyal, selv i virkelig svære tider. Så hvis han gerne vil noget andet, så er han bestemt i sin fulde ret til det. Håber dog virkelig han bliver.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Helt fair at Jeppe gerne vil overveje sine muligheder. Han har været rigtig loyal, selv i virkelig svære tider. Så hvis han gerne vil noget andet, så er han bestemt i sin fulde ret til det. Håber dog virkelig han bliver.
                            Enig. Han har aftjent sin værnepligt. Men skulle det vise sig at der ikke dukker noget nere spændende op på han og agentens bord skal han være mere end velkommen til at skrive en ny 3-4 årig kontrakt.
                            Men vil du ikke godt gøre mig en tjeneste Jeppe…. Skift til udlandet hvis du smutter… Ikke DK

                            Comment


                              #89
                              I mine øjne den vigtigste OB spiller siden legenderne fra 00’erne. Spillemæssigt den største profil siden sølvdagene set over hele hans OB tid imo, kolossal indflydelse på holdet på og uden for banen i hele perioden, og så har han bare været bundloyal over for klub og fans på trods af at hans niveau har været til mere end den udpinende ørkenvandring klubben har befundet sig i. En kandidat til legendestatus som jeg håber forlænger med OB, men som man også klart under et eventur og en sidste rigtigt stor kontrakt.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                I mine øjne den vigtigste OB spiller siden legenderne fra 00’erne. Spillemæssigt den største profil siden sølvdagene set over hele hans OB tid imo, kolossal indflydelse på holdet på og uden for banen i hele perioden, og så har han bare været bundloyal over for klub og fans på trods af at hans niveau har været til mere end den udpinende ørkenvandring klubben har befundet sig i. En kandidat til legendestatus som jeg håber forlænger med OB, men som man også klart under et eventur og en sidste rigtigt stor kontrakt.
                                Helt enig. Han har været en profil fra start til slut, og at han er forblevet på Fyn på trods af, at han som minimum kunne få et skifte som Thomasens, er meget sigende. Det kan godt være, at armbåndet først for nylig er blevet en permanent del af hans kamptøj, men han har været klubbens ledestjerne i mange, mange år. Jeg håber at han slutter karrieren hos os, men jeg kan heller ikke bebrejde ham et eventyr i varmere breddegrader.

                                Comment

                                Working...
                                X