Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    FCK nupper ham.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
      FCK nupper ham.

      Det tror jeg så ikke, de kigger vist en hylde eller tre højere
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det tror jeg så ikke, de kigger vist en hylde eller tre højere
        Som Tverskov spiller pt. Så er tre hylder over, måske lige skudt over. Jeg syntes han er en af de bedste centerforsvarsspillere i suppen. Mest pga af hans coolness. Hvor mange andre suppe spille, tager gang på gang bare bolden ned med brystet, og holder bolden i egne rækker, i stedet for at heade eller losse bolden væk?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Mon dog at OB laver den igen, det tror jeg næsten ikke.
          Hvis man kan lave den med oplagte salgsobjekter som Falk og Gryte, kan man vel også lave det igen.

          Vi må også bare spørge os selv, hvor stort er markedet for Tverskov? Der skal nok være nogle derude der synes, at han er spændende, men er det nogle der er villige til at lægge +5 millioner med 1-1œ år tilbage? Jeg tvivler. Mange har antaget, at en af grundende til, at Gryte ikke er solgt er, at han er en forholdsvis lille målmand, hvilket måske har været den dealbreaker for nogle klubber. Samme bekymring må man have med Tverskov.

          185 er ikke meget for en midterforsvarer, og når man så heller ikke er mere robust bygget eller duelstærk end Tverskov er, så får han nok sine begrænsninger. Jeg kan f.eks. slet ikke se ham være et emne i FCK, som det anføres at han kunne være. De har alle dage gået efter stærke duelspillere der helst ikke skulle være meget under 190, bl.a. fordi at det er afgørende at have den fysik i de europæiske kampe. Det har Tverskov ikke, og lad os være ærlige, han er ikke FCKs hylde. Han er 26 inden længe, så det er begrænset hvor meget han kan udvikle sig. Når FCK går ud og henter forsvarer, er det som regel enten yngre spillere i starten af 20erne, som Vavro eller Lüftner til €2-3 mio., eller spillere med international erfaring som Bjelland og Johansson, Tverskov falder ikke ned i nogle af de kasser.

          Jeg tror også det begrænser hans muligheder i udlandet. Mange af de større ligaer derude er også meget fysisk betonede. Det gjorde Tingager salgbar på en måde, som Tverskov nok ikke er. Det mest realistiske er vel, at vi snakker et skridt op til en centraleuropæisk liga, som f.eks. Holland, Belgien, Schweiz eller Østrig, men vi snakker jo nok heller ikke klubber som PSV, Ajax, Anderlecht, Salzburg osv. der er i markedet for en Tverskov. Vi snakker nok midterklubber, højest subtopklubber, og går de ud og smider omkring €1 mio. for en Tverskov med et år tilbage af kontrakten? Det er jeg ikke sikker på, at der er mange der er villige til.

          Alt i alt synes jeg, at der er mange gode argumenter for, at Tverskov bliver mindst kontrakten ud. Han er nok den vigtigste og bedste forsvarer vi har, ergo han har en ret stor sportslig værdi, og han er ikke prototypen på et stort salg, når vi kigger på alder, spillertype og kontraktlængde. Og det er jo øjensynligt ikke nogen nødvendighed i OB, at man skal have penge for sine gode spillere før kontraktudløb.
          Last edited by Sheed; 05-12-2018, 19:18.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Altså, jeg har ikke lige den konkrete klub ... men når man præsterer godt i superligaen og har de specifikke evner som Tverskov har, teknik og overblik, så vil der være mulige købere.
            Men ingen danske spillere gider vel efterhånden Tyrkiet? Det er jo kun diverse skumle agenter der skal tjene penge der foreslår Tyrkiet.
            Tverskov er ikke god nok til FCK og FCM. Brøndby er ikke realistisk med dansk pas, og hvorfor skifte til andre klubber i Danmark? Young boys er han for gammel til. Nej han må blive i Odense.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Men ingen danske spillere gider vel efterhånden Tyrkiet? Det er jo kun diverse skumle agenter der skal tjene penge der foreslår Tyrkiet.
              Tverskov er ikke god nok til FCK og FCM. Brøndby er ikke realistisk med dansk pas, og hvorfor skifte til andre klubber i Danmark? Young boys er han for gammel til. Nej han må blive i Odense.
              Lad os se, hvis han ikke bliver skadet eller mister niveau, så ryger han, senest, til sommer ... det siger min logik mig.
              Sker det ikke så har du i hvert fald haft ret 1 gang :D!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Lad os se, hvis han ikke bliver skadet eller mister niveau, så ryger han, senest, til sommer ... det siger min logik mig.
                Sker det ikke så har du i hvert fald haft ret 1 gang :D!
                Jeg har ret de fleste gange :) men du skriver din egen fortælling. Det gør gamle sure mænd :)

                Comment


                  #68
                  Mon ikke Tverskov også har en mening om hvor han vil tilbringe de næste år af sit liv.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Mon ikke Tverskov også har en mening om hvor han vil tilbringe de næste år af sit liv.
                    Ja, det kan naturligt godt være muligt...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Mon ikke Tverskov også har en mening om hvor han vil tilbringe de næste år af sit liv.
                      Præcis og der er han jo ret klar ... der vil med sikkerhed være bejlere.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #71
                        Du har helt sikkert ret.
                        Det bedste vi kunne håbe på, er at Niels får lyst til at bidrage mere og at udsigten til at spille på et tophold kan motivere ham til 3 åre mere med en friløb på 15 millioner.

                        Comment


                          #72
                          Tverskov valgt som efterårets profil i OB af Stemmer fra Ådalen:
                          http://obstemmer.dk/jeppe-tverskov-v...ets-ob-profil/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Tverskov valgt som efterårets profil i OB af Stemmer fra Ådalen:
                            http://obstemmer.dk/jeppe-tverskov-v...ets-ob-profil/
                            Meget fortjent. Kæmpe højt bundniveau

                            Comment


                              #74
                              I vores kommende magasin er det vores viceanfører, Jeppe Tverskov, der svarer på spørgsmål fra fansene. Så kom endelig med alle jeres spørgsmål til ham, så snakker vi med ham i næste uge.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                I vores kommende magasin er det vores viceanfører, Jeppe Tverskov, der svarer på spørgsmål fra fansene. Så kom endelig med alle jeres spørgsmål til ham, så snakker vi med ham i næste uge.
                                Jeg har 2 spørgsmål

                                Hvornår forlænger du?
                                Hvor lang tid forlænger du?

                                Comment

                                Working...
                                X