Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Har ham på min jubilæumstrøje! 

    Daniel er en god dreng, med et kæmpe striwet Odense-hjerte, ben i næsen og på jorden.

    Han skal nok komme hjem, inden han trækker stikket. Der står et hus med hans navn på, ikke langt herfra ...
    Glæder mig til den dag kommer. Håber bare at det bliver mens han stadig er på toppen

    Comment


      Nogen der har en ide om Daniel Høegh tilbage til OB kunne være realistisk - fx til sommer?

      Han har ikke spillet for Basel siden november, og i 2017 har han ikke været udtaget til truppen halvdelen af gangene.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Nogen der har en ide om Daniel Høegh tilbage til OB kunne være realistisk - fx til sommer?

        Han har ikke spillet for Basel siden november, og i 2017 har han ikke været udtaget til truppen halvdelen af gangene.
        Fik selv samme tanke. Tror dog ikke at DH er færdig med udlandet og vi har vel heller ikke pt lønkroner til ham i defensiven..
        Men optimalt scenarie er at komme af med KEP og hente DH..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fik selv samme tanke. Tror dog ikke at DH er færdig med udlandet og vi har vel heller ikke pt lønkroner til ham i defensiven..
          Men optimalt scenarie er at komme af med KEP og hente DH..
          DET tror jeg heller ikke - men kunne jo være han havde brug et par år med noget fast spilletid - der kunne et smut hjem være en mulighed.

          Meeeeen tror umiddelbart heller ikke på den - og som du siger; Så skal KEP afhændes først

          Comment


            Vil ikke vurdere på realismen i det, men det ville være en drømmetransfer, nok nærmest den jeg helst vil se af det, der på en eller anden måde måske er muligt.

            Comment


              Høegh er og bliver en klubmand. Fremragende fyr!



              Daniel Høegh‏ @daniel26hoegh 4h4 hours ago




              Jørgen Sømand Edmundsson!! #AGFOB

              0 replies 8 retweets 24 likes

              Daniel Høegh‏ @daniel26hoegh 4h4 hours ago




              Tingager!! #AGFOB

              0 replies 0 retweets 21 likes

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Høegh er og bliver en klubmand. Fremragende fyr!



                Daniel Høegh‏ @daniel26hoegh 4h4 hours ago




                Jørgen Sømand Edmundsson!! #AGFOB

                0 replies 8 retweets 24 likes

                Daniel Høegh‏ @daniel26hoegh 4h4 hours ago




                Tingager!! #AGFOB

                0 replies 0 retweets 21 likes
                Kom hjeeeeeeeeeeem

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fik selv samme tanke. Tror dog ikke at DH er færdig med udlandet og vi har vel heller ikke pt lønkroner til ham i defensiven..
                  Men optimalt scenarie er at komme af med KEP og hente DH..
                  Jeg tror også han vil forsøge en del for at blive i udlandet til gode penge. Men hvis muligehederne er for dårlige - og det kan ske, kan det da ikke helt udelukkes han kan lokkes tilbage for at komme igang igen. Og det kan kun blive i stedet for KEP - som egentlig gjorde det pænt i dag.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Jeg tror også han vil forsøge en del for at blive i udlandet til gode penge. Men hvis muligehederne er for dårlige - og det kan ske, kan det da ikke helt udelukkes han kan lokkes tilbage for at komme igang igen. Og det kan kun blive i stedet for KEP - som egentlig gjorde det pænt i dag.
                    Syntes jeg også at han gjorde.. Kent så helt klart rigtigt idag ved at sætte Tverskov op på midten og KEP i midtforsvaret
                    Men mon dog at en klub som vores kan have Tingager,Tverskov,Høegh og KEP i truppen samtidig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes jeg også at han gjorde.. Kent så helt klart rigtigt idag ved at sætte Tverskov op på midten og KEP i midtforsvaret
                      Men mon dog at en klub som vores kan have Tingager,Tverskov,Høegh og KEP i truppen samtidig
                      Det ville være fantastisk at få Daniel tilbage, og selvfølgelig bliver det i givet fald på bekostning af KEP.

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ke-nogen-messi
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment

                        Working...
                        X