Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Dejligt at se, at Daniel Høegh er ved at være tilbage på sit gamle niveau.

    Tankevækkende, at vi har lukket 9 mål ind i de 969 minutter, Daniel Høegh har været med i efteråret.

    Der er lukket 14 mål ind i de 561 minutter, han ikke har været med.

    Der er altså lukket 0,84 mål ind pr kamp, når Høegh har været med mod 2,25 mål pr kamp, han ikke har deltaget i.

    Det er altid godt at se, når en OB-spiller kommer godt igen. Men lige i Høeghs tilfælde bliver man sgu bare lidt ekstra glad. Godt efterår af ham fra start til slut!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Dejligt at se, at Daniel Høegh er ved at være tilbage på sit gamle niveau.

      Tankevækkende, at vi har lukket 9 mål ind i de 969 minutter, Daniel Høegh har været med i efteråret.

      Der er lukket 14 mål ind i de 561 minutter, han ikke har været med.

      Der er altså lukket 0,84 mål ind pr kamp, når Høegh har været med mod 2,25 mål pr kamp, han ikke har deltaget i.

      Det er altid godt at se, når en OB-spiller kommer godt igen. Men lige i Høeghs tilfælde bliver man sgu bare lidt ekstra glad. Godt efterår af ham fra start til slut!
      interessant statistik... Er der andre faktorer der kunne spille ind?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        interessant statistik... Er der andre faktorer der kunne spille ind?
        en ny træner med mere fokus på at få styr på defenssiven.....men ellers ret enig, høegh ser ud til at være tilbage på et højt niveau - det sgu dejligt

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Dejligt at se, at Daniel Høegh er ved at være tilbage på sit gamle niveau.

          Tankevækkende, at vi har lukket 9 mål ind i de 969 minutter, Daniel Høegh har været med i efteråret.

          Der er lukket 14 mål ind i de 561 minutter, han ikke har været med.

          Der er altså lukket 0,84 mål ind pr kamp, når Høegh har været med mod 2,25 mål pr kamp, han ikke har deltaget i.

          Det er altid godt at se, når en OB-spiller kommer godt igen. Men lige i Høeghs tilfælde bliver man sgu bare lidt ekstra glad. Godt efterår af ham fra start til slut!
          jeg er fuldstændig enig, DH har vist et godt højt niveau, både top- og bundniveau, hvis han fortsætter her kan vi vel kun frygte at han bliver et oplagt transfermål for udenlandske klubber.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            en ny træner med mere fokus på at få styr på defenssiven.....men ellers ret enig, høegh ser ud til at være tilbage på et højt niveau - det sgu dejligt
            Har lige regnet på hvor mange mål, vi i efteråret har lukket ind med/uden Daniel Høegh på banen under Troels Bech og Ove Pedersen.

            Med Høegh på banen...
            under TB: 0,95 mål pr kamp
            under OP: 0,73 mål pr kamp

            Uden Høegh på banen...
            under TB: 2,41 mål pr kamp
            under OP: 2 mål pr kamp

            Høegh har spillet 12 kampe (9 fuld tid). Der er max lukket 1 mål ind pr kamp i de perioder af kampene, han har deltaget i.

            Ingen tvivl om, at der er strammet op i defensiven med OP. Det hjælper nok også på Høeghs statistik, at han har været med mod nogle lidt mindre formstærke hold, og at det vel også betyder noget, at han har fået et godt samarbejde med Lasse Nielsen som makker. Men det er sgu dejligt at stå tilbage med fornemmelsen af, at Høegh nærmer sig et godt, stabilt niveau, hvor han gør afgørende forskel, og nu har gjort det over en hel efterårssæson. Forhåbentlig kan det også løfte Kasper Larsen, at han nu har 2 stærke midterforsvarer at læne sig op ad.

            Comment


              #21
              Det er virkelig en fornøjelse at se at DH er tilbage hvor vi men han bør være.
              Han var en fadæse og i den grad blevet til "Mr. Personlige Fejl" og det var fuldt berettiget at han mistede sin startplads.
              Nu spiller han igen fantastisk. Godt gået Høegh!

              Comment


                #22
                Sammen med Falk er det jo bare den spiller man ønsker mest succes for. Så det er bare lækkert at se ham tilbage i storform..

                Comment


                  #23
                  DH opereret i knæet igen

                  http://www.bold.dk/nyt/ob-forsvarer-opereret-i-knaeet

                  Comment


                    #24
                    Jeg fik lige en frygtelig tanke. EfB begynder nu at lede efter en afløser for Gomes. 11 mill. i kassen fik de ca. Kan de evt være interesseret i DH som direkte afløser. Pengene lugter ikke hvis de kaster 5 mill. efter ham siger JH næppe nejtak, og vi har jo HJ som kan overtage fra DH i cf.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg fik lige en frygtelig tanke. EfB begynder nu at lede efter en afløser for Gomes. 11 mill. i kassen fik de ca. Kan de evt være interesseret i DH som direkte afløser. Pengene lugter ikke hvis de kaster 5 mill. efter ham siger JH næppe nejtak, og vi har jo HJ som kan overtage fra DH i cf.
                      Det kan (og vil) jeg ikke forestille mig, især da er spekulationer om KL. Måske din tanke er kommertfra et mareridt. Havde su spegepølsemadder med hvidløg før sengetid? Onkel Riffel skrev om problemer med det et par dage siden.
                      Last edited by andlox; 25-01-2015, 12:45.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg fik lige en frygtelig tanke. EfB begynder nu at lede efter en afløser for Gomes. 11 mill. i kassen fik de ca. Kan de evt være interesseret i DH som direkte afløser. Pengene lugter ikke hvis de kaster 5 mill. efter ham siger JH næppe nejtak, og vi har jo HJ som kan overtage fra DH i cf.
                        Nej det tror jeg ikke på at det sker. Det er Daniel for stribede til (både tror og håber jeg). Hvis han nogensinde drager afsted bliver det til udlandet.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg fik lige en frygtelig tanke. EfB begynder nu at lede efter en afløser for Gomes. 11 mill. i kassen fik de ca. Kan de evt være interesseret i DH som direkte afløser. Pengene lugter ikke hvis de kaster 5 mill. efter ham siger JH næppe nejtak, og vi har jo HJ som kan overtage fra DH i cf.
                          tror du har ret i JH ikke siger nej....men vil DH være interesseret - så meget højere niveau er EFB jo trods alt ikke - og mon dog de kan byde en meget højere løn??

                          Desuden har jeg set Nicolai Høegh har fået ophævet sin kontrakt i det norske....den lægger vel næsten lige til højrebenet at de henter ham hjem igen.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            tror du har ret i JH ikke siger nej....men vil DH være interesseret - så meget højere niveau er EFB jo trods alt ikke - og mon dog de kan byde en meget højere løn??

                            Desuden har jeg set Nicolai Høegh har fået ophævet sin kontrakt i det norske....den lægger vel næsten lige til højrebenet at de henter ham hjem igen.
                            jeg håber du har ret, det var kun en løs tanke der voksede lidt. Naturligvis er DH ikke interesseret i at trække de falske striber over hans OB-hoved
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              http://www.bold.dk/nyt/ob-forsvarer-...r-sig-comeback

                              lyder godt, men det er næppe nok til at han bliver klar til de første par kampe

                              Comment


                                #30
                                Lidt mere fra DH selv her

                                http://www.fyens.dk/sport/OB-Hoeegh-...rtikel/2657369

                                Comment

                                Working...
                                X