Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja....vi må vel bare tørt konstatere at de er lysår foran os.....en motiveret og skadesfri kadrii - JA tak. Har sgu altid godt kunnet li' ham, forståeligt han gerne ville tilbage til kbh - men hvis nu ikke det fungere så kunne det da være.....
    Kunne sagtens forestille mig at Kadrii evt så bare gerne vil videre... OB er been there and done that for ham... Jeg tror ikke på det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne sagtens forestille mig at Kadrii evt så bare gerne vil videre... OB er been there and done that for ham... Jeg tror ikke på det
      jeg ved heller ikke om jeg tror på det - mig bekendt er der også kun snak om et ønske/håb/drøm fra en anden bruger - og ikke noget "konkret" rygte.


      Problemet for kadrii vil vel generelt være at det er ved at være længe siden an rigtigt har vist noget - pga af sin skade.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        jeg ved heller ikke om jeg tror på det - mig bekendt er der også kun snak om et ønske/håb/drøm fra en anden bruger - og ikke noget "konkret" rygte.


        Problemet for kadrii vil vel generelt være at det er ved at være længe siden an rigtigt har vist noget - pga af sin skade.
        Ja de minutter jeg har set efter skaden har ikke været super overbevisende.. Men det var også sidste sæson.. Mon ikke at han udlejes til EfB eller Norge i 6-12 måneder..

        Comment


          Bestemt ikke et rygte fra min side. Blot et ønske. Jeg har dog også svært ved at se det ske.

          Comment


            Jeg tror da klart at kadrii ønsker sig selv videre i hans position. Hans ambitioner må trods alt være større København eller ej. Nordsjælland er et godt bud på næste destination for ham i mine øjne, men han havde jo sin storhedstid hos os, så melder vi os på banen, kunne vi være et godt sted. En klub på vej frem og en ny start i vante omgivelser kan vel vægte lidt. Fansene elsker ham trods hans angreb på sygesektoren. Det ville overraske mig meget hvis han bliver og EfB tror jeg ikke meget på, når de er så ringe. Tror han er mere ombejlet end at skulle med til en potentiel nedrykker

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg tror da klart at kadrii ønsker sig selv videre i hans position. Hans ambitioner må trods alt være større København eller ej. Nordsjælland er et godt bud på næste destination for ham i mine øjne, men han havde jo sin storhedstid hos os, så melder vi os på banen, kunne vi være et godt sted. En klub på vej frem og en ny start i vante omgivelser kan vel vægte lidt. Fansene elsker ham trods hans angreb på sygesektoren. Det ville overraske mig meget hvis han bliver og EfB tror jeg ikke meget på, når de er så ringe. Tror han er mere ombejlet end at skulle med til en potentiel nedrykker
              Der bliver næppe nogen besværligheder for FCK at leje ham ud, mon ikke både BK selv, og FCK helst vil leje ham ud til "sikker" spilletid for at få ham i gang igen ..Det håber, og tror ikke der er nogen garantier for "faste" pladser i OB.
              Last edited by manner; 31-07-2016, 07:41.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-remmer-i-fck/
                Så røg han i hvert fald ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment

                Working...
                X