Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transferønsker og muligheder sommeren 2016

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...t-tre-klubber/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Bestemt en mulighed. Men mon dog han ser sig selv som 3.angriber i OB

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Bestemt en mulighed. Men mon dog han ser sig selv som 3.angriber i OB
      Han kan vel se sig selv som en blandt tre angribere, hvis han har tro nok på egne evner. Hvis han vil til en klub der kun har en angriber i forvejen, så skal han lede længe. Hvis han vil til en klub hvor han er garanteret som 1. valg, så skal ikke søge på højere niveau end Horsens.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Han kan vel se sig selv som en blandt tre angribere, hvis han har tro nok på egne evner. Hvis han vil til en klub der kun har en angriber i forvejen, så skal han lede længe. Hvis han vil til en klub hvor han er garanteret som 1. valg, så skal ikke søge på højere niveau end Horsens.

        MvT
        så er spørgsmålet vel om han er bedre end Thomas Mikkelsen
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          så er spørgsmålet vel om han er bedre end Thomas Mikkelsen
          Og spørgsmålet er vel også, om vi en ønsker en 3. angriber uden fremtid? han kommer ikke til at slå AK eller festersen af. Han (Kjartan Finnbogasson) er 30 år og er vel ikke et salgspotentiale.

          Håber vores 3. angriber bliver en med noget fremtidsperspektiv. Både ifht udvikling af den pågældende spiller, men også i form af en evt. indtægt mht videresalg.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Og spørgsmålet er vel også, om vi en ønsker en 3. angriber uden fremtid? han kommer ikke til at slå AK eller festersen af. Han (Kjartan Finnbogasson) er 30 år og er vel ikke et salgspotentiale.

            Håber vores 3. angriber bliver en med noget fremtidsperspektiv. Både ifht udvikling af den pågældende spiller, men også i form af en evt. indtægt mht videresalg.
            Der skal er ikke alt der absolut skal være salgspotentiale på alle handler i OB, mener jeg. Stabilitet/kontinuitet er også nøgleord når det gælder trup sammensætning, og hans alder ser jeg nu ikke så meget på. Hvis han er god nok til at forstærke eller supplere os er hans alder (30 år 9/7-16) ikke en hindring.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Ved nogen om OB går efter Rilwan Hassan? Han er transferfri til sommer og Izunna er en god ven.

              Comment


                #8
                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-en-mulighed

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Ved nogen om OB går efter Rilwan Hassan? Han er transferfri til sommer og Izunna er en god ven.
                  Jeg tror at du kan være ret sikker på, at FCMs bedste spiller i foråret, ikke ender i OB til sommer.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Der skal er ikke alt der absolut skal være salgspotentiale på alle handler i OB, mener jeg. Stabilitet/kontinuitet er også nøgleord når det gælder trup sammensætning, og hans alder ser jeg nu ikke så meget på. Hvis han er god nok til at forstærke eller supplere os er hans alder (30 år 9/7-16) ikke en hindring.
                    TAK fordi du også siger det!
                    Det der med salgspotentiale mig her og salgspotentiale mig der...det er godt nok trist at se som et krav til en ny spiller.

                    Hvad pokker er der galt i, hvis man får fat i en spiller, der er på toppen af sin fysiske formåen - dvs. omkring de 30 år - som så samtidig har noget lækker rutine? Og hvis han så samtidig har klassen til at kunne hjælpe OB i 2-3 år, så gør det vel for pokker ikke så meget, at vi ikke lige kan lave en milliard-handel på den spiller?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #11
                      HØRT! (OBforever + manner)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Der skal er ikke alt der absolut skal være salgspotentiale på alle handler i OB, mener jeg. Stabilitet/kontinuitet er også nøgleord når det gælder trup sammensætning, og hans alder ser jeg nu ikke så meget på. Hvis han er god nok til at forstærke eller supplere os er hans alder (30 år 9/7-16) ikke en hindring.
                        Det burde være en hindring, i et "angrebsteam" med en spiller omkring de 30 (Festersen) og en anden i start tyverne (AK). I forhold til vores økonomiske formåen, så giver det ikke så meget mening, at hente en halvgammel angriber ind som 3. mand i angrebet.

                        Hvis vi nu kun havde Desler til højre back, så ja - så skal vi have en fuldgod spiller til at supplere uanset alder. Men i angrebet, men to veletablerede angribere skal der være plads til ung/yngre gut eller to.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Der skal er ikke alt der absolut skal være salgspotentiale på alle handler i OB, mener jeg. Stabilitet/kontinuitet er også nøgleord når det gælder trup sammensætning, og hans alder ser jeg nu ikke så meget på. Hvis han er god nok til at forstærke eller supplere os er hans alder (30 år 9/7-16) ikke en hindring.
                          Det er en hindring i forhold til at udvikle på spilleren og i forhold til videresalg og dermed økonomi.
                          Altså er det en kortsigtet løsning ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Hvis vi skal rykke os, så tror jeg at vi skal vi skal tænke væk fra termer som 2., 3. og 7. valg, men mere se truppen lidt mere overordnet. Jeg vil gerne vi havde fire angribere med hver deres kompetencer. Da AK var ude af form, så vi hvor vigtigt det var at vi havde Zohore der nærmest gik fra tredievalg til førstevalg. I en kamp hvor det ikke køre for en type som Fester, så nytter det vel ikke noget at sætte hans tro kopi ind. Der vil altid være nogen der står forest i køen i en given periode, men det er vigtigt, at vi har f.eks. fire angribere der gør det umådeligt svært for trænere at vælge og kan sørge for at træneren kan sætte det hold der har størst chance for at vinde mod en given modstander.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Hvis vi skal rykke os, så tror jeg at vi skal vi skal tænke væk fra termer som 2., 3. og 7. valg, men mere se truppen lidt mere overordnet. Jeg vil gerne vi havde fire angribere med hver deres kompetencer. Da AK var ude af form, så vi hvor vigtigt det var at vi havde Zohore der nærmest gik fra tredievalg til førstevalg. I en kamp hvor det ikke køre for en type som Fester, så nytter det vel ikke noget at sætte hans tro kopi ind. Der vil altid være nogen der står forest i køen i en given periode, men det er vigtigt, at vi har f.eks. fire angribere der gør det umådeligt svært for trænere at vælge og kan sørge for at træneren kan sætte det hold der har størst chance for at vinde mod en given modstander.

                              MvT
                              Rotation vil jeg mene mest skal være for, at udvikle de forskellige spillere og spare på kræfterne.
                              Det stærkeste hold i en klub varierer ikke voldsomt fra modstander til modstander ... er min erfaring.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X