Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Lucas Jensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Tommel op til JH. God signing!
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Ja velkommen til, nåede lige at skrive i en anden tråd, at vi skulle gå benhårdt efter ham.

      Jeg er meget tilfreds. Han har hurtighed, rimelig teknik og et Søren Bergsk drive, mangler så lige noget af Bergs fysik, men det er en rigtig rigtig god tilgang.

      fysik kan man heldigvis træne sig til.. Talent kan man ikke..

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Den artikel på tipsbladet minder sku meget om den mail jeg har fået tilsendt
        Måske er rønnebærrerne sure, men et par brugere på VFF forum syntes ikke han har et imponerende niveau.

        Comment


          #19
          Nej. De brokker sig lidt over hans manglende niveau i efteråret. Det er nok bare sure rønnebær. Kender ikke det store til ham, men synes han lyder spændende.

          Comment


            #20
            LJ har været svingende. Sådan lidt himmel eller helvede. Men det vist ret normalt hans alder taget i betragtning.
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #21
              God signing. Talentfuld spiller, som vi forhåbentlig kan udvikle til noget stort; det giver perspektiv i 4-årig kontrakt.

              Comment


                #22
                God signing, synes jeg, omend han jo næppe går direkte ind og forstærker førsteholdet. Men en fremtidens mand, og rart at JH & Co. (også) har dét for øje. Og at de ikke er faldet helt i søvn her i transfervinduet, hvor vi dagligt må læse at Esbjerg, Vestsjælland m.fl. køber ind.
                Last edited by ScouserTommy; 17-01-2014, 13:15.

                Comment


                  #23
                  Jesper Hansen!!!!!!! :D

                  Comment


                    #24
                    en interessant signing. Hellere et 19/20 årigt dansk talent der kan overraske end en afdanket og dyr svensker fra serie B, der kun kan skuffe

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      en interessant signing. Hellere et 19/20 årigt dansk talent der kan overraske end en afdanket og dyr svensker fra serie B, der kun kan skuffe
                      Eller arrogante franske taktikmongoler, der kun kan tre ting: drible ind i modstanderen, hæve en fed løncheck og være udiciplinererede...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Jesper Hansen viser altså, at han er den helt rette mand i OB - i hvert fald i den situation vi er i nu. Han henter spillere billigt ind. Ari, Azer, O'Brien og Lucas Jensen er hentet for næsten ingen penge. Det er sgu stærkt arbejde.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Jesper Hansen viser altså, at han er den helt rette mand i OB - i hvert fald i den situation vi er i nu. Han henter spillere billigt ind. Ari, Azer, O'Brien og Lucas Jensen er hentet for næsten ingen penge. Det er sgu stærkt arbejde.
                          sådan set enig - nu håber jeg bare truppen som den ser ud nu er stærk nok til at vi klare os gennem foråret

                          Comment


                            #28
                            Er bare tilfreds når der købes skandinaver. Ikke fordi jeg er racist eller hvad mindre indsigtsfulde kan finde på at beskylde mig for men fordi det nu engang er meget lettere at lave et homogent hold når langt de fleste er fra samme kulturkreds og forstår hinanden.
                            Så jeg synes naturligvis om Lucas
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Velkommen Lucas....

                              Comment


                                #30
                                Glæder mig til at se ham i kamp for striwerne

                                Comment

                                Working...
                                X