Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det tror jeg altså ikke, at du skal være nervøs for. Som regel er det, der kan tage lang tid opholds/arbejdstilladelse, men det er næppe et problem for en nordmand. Spillerlicensen skulle heller ikke være noget problem. Han er kontraktfri og har ikke noget udestående med sin gamle klub. Spillerlicenserne skaber typisk kun problemer, hvis hans tidligere klub ikke vil udlevere den, f.eks. hvis der er en twist om kontraktlige forhold (hvilket typisk kun sker i mere kaotiske lande end Norge). Det burde være en formsag, der er på plads.
    Hvis spillerlicensen ikke kan komme frem i tide, laver man blot en "spillererklæring" og lader som om, at det er første gang at vedkommende skal spille bold ;o)
    problem løst!

    On topic: mon ikke det er en formsag og der er styr på tingene. Hvis hans agent bare er nogenlunde velfungerende, så var der en licens klar samme dag eller kort tid efter han skrev kontrakt.

    Comment


      #77
      Der må være styr på papirerne! http://www.fyens.dk/sport/Chok-OB-sk...rtikel/2950018

      Comment


        #78
        Bum! Sagde det... Alligevel lidt overrasket...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Det er jeg også - men det lover sgu da egentlig meget godt! :)

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det tror jeg altså ikke, at du skal være nervøs for. Som regel er det, der kan tage lang tid opholds/arbejdstilladelse, men det er næppe et problem for en nordmand. Spillerlicensen skulle heller ikke være noget problem. Han er kontraktfri og har ikke noget udestående med sin gamle klub. Spillerlicenserne skaber typisk kun problemer, hvis hans tidligere klub ikke vil udlevere den, f.eks. hvis der er en twist om kontraktlige forhold (hvilket typisk kun sker i mere kaotiske lande end Norge). Det burde være en formsag, der er på plads.
            Enig. Den eneste grund til jeg bemærkede det, var at JH havde udtalt i en artikel af man afventede DBU for dispensation (mener altså det var det ord han brugte) på hanlen, da den var foretaget efter at vinduet var lukket. Men alt det er jo historie nu.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #81
              Nøøøj, hvor er jeg spændt på at se IzOz og Myseost in action for første gang. Premierenerver galore!

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #82
                Håber bare at han er klar.. Noget at det værste der kunne sker var at han dropper og står en forfærdelig kamp... Så kører debatten bare på fuld blus igen.

                Comment


                  #83
                  Jeg så ham til træning i går (onsdag) og vil sige at Koval var tydeligevis bedre i alle dele af de forskellige øvelser. Sten ligner mere en der skal konkurrere om 2. valget, men det er selvfølgelig kun vurderet ud fra en træning - dog med en del forskellige øvelser.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                    Jeg så ham til træning i går (onsdag) og vil sige at Koval var tydeligevis bedre i alle dele af de forskellige øvelser. Sten ligner mere en der skal konkurrere om 2. valget, men det er selvfølgelig kun vurderet ud fra en træning - dog med en del forskellige øvelser.
                    Puha, det lyder sgu ikke for godt. Vi må håbe han er langt bedre i en gældende kamp. :-)

                    Comment


                      #85
                      Vurderet på den del af træningen jeg så i dag, så vil jeg også sige at Koval så mere skarp ud, men altså et meget tyndt grundlag.

                      Koval har set meget mere sikker ud end de første træninger jeg så i år.
                      Kent må have vurderet at det er en kæmpe fordel med Grytebust kommunikationsevner og udstråling ift Koval.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Vurderet på den del af træningen jeg så i dag, så vil jeg også sige at Koval så mere skarp ud, men altså et meget tyndt grundlag.

                        Koval har set meget mere sikker ud end de første træninger jeg så i år.
                        Kent må have vurderet at det er en kæmpe fordel med Grytebust kommunikationsevner og udstråling ift Koval.
                        Hvis svalen mht at Falk spiller fordi han er den bedste til pladsen gælder det samme vel her også
                        KN må vurdere at Grytebust er bedre en Koval

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                          Jeg så ham til træning i går (onsdag) og vil sige at Koval var tydeligevis bedre i alle dele af de forskellige øvelser. Sten ligner mere en der skal konkurrere om 2. valget, men det er selvfølgelig kun vurderet ud fra en træning - dog med en del forskellige øvelser.
                          Der fik mine nerver lige en tur med rivejernet, helt flossede. Åh nej, tænker man bare.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Der fik mine nerver lige en tur med rivejernet, helt flossede. Åh nej, tænker man bare.

                            MvT
                            Ja hænger man på katten i sækken igen... Og så oven i købet i 3,5 år

                            Comment


                              #89
                              Jeg synes, der fra starten af var rimelig gode tilbagemeldinger om Koval fra dem, der havde set ham til træning.
                              I kampene er 'et eller andet' så gået helt galt for ham.....
                              Forhåbentlig laver grytebust en 'omvendt' Koval; er ikke så overbevisende til træning, men i kamp er han super solid!
                              Og der skrives jo kun, at Koval var bedre i øvelserne, IKKE at Gryte var ringe....
                              (Forsøger at være optimistisk!)
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                                Vurderet på den del af træningen jeg så i dag, så vil jeg også sige at Koval så mere skarp ud, men altså et meget tyndt grundlag.

                                Koval har set meget mere sikker ud end de første træninger jeg så i år.
                                Kent må have vurderet at det er en kæmpe fordel med Grytebust kommunikationsevner og udstråling ift Koval.
                                Jeg tror at du rammer "spot on" her. Vi skal ikke undervurdere hvor vigtigt det er at kunne kommunikere 100 % forståeligt med sit forsvar og på dette punkt er det klart, at en normand er at foretrække fremfor en ukrainer.

                                Comment

                                Working...
                                X