Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja han vil absolut blive savnet , men bænken og den høje løn i FCK bliver nok også godt for Gryte i næste sæson
    Ligaens bedste keeper skal selvfølgelig ikke sidde på bænken...

    Comment


      Min største bekymring ift. at skifte Gryte med Oliver er for så vidt det jeg foreløbig har set som Olivers spillestil. En god shotstopper, men relativt flagrende og alternativ i sin spillestil. Bruger fødder, hvor mange normalt ville bruge hænder. Går i tackling inden i feltet. Står placeret lidt sjovt nogle gange.

      Den slags der kan gøre, at man aldrig er helt tryg. jeg har helt sikkert set ham spille for lidt til at kunne sige det med nok tyngde, men i Brøndby var han her der og alle vegne på godt og ondt. Havde han lavet et drop havde fortællingen om den kamp været med modsat fortegn og kun få ville her have været tryg ved at sætte ham ind.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Min største bekymring ift. at skifte Gryte med Oliver er for så vidt det jeg foreløbig har set som Olivers spillestil. En god shotstopper, men relativt flagrende og alternativ i sin spillestil. Bruger fødder, hvor mange normalt ville bruge hænder. Går i tackling inden i feltet. Står placeret lidt sjovt nogle gange.

        Den slags der kan gøre, at man aldrig er helt tryg. jeg har helt sikkert set ham spille for lidt til at kunne sige det med nok tyngde, men i Brøndby var han her der og alle vegne på godt og ondt. Havde han lavet et drop havde fortællingen om den kamp været med modsat fortegn og kun få ville her have været tryg ved at sætte ham ind.
        100% enig.

        Jeg tror bestemt på Oliver - på sigt, men nu og her. Det kræver en god start, hvor marginalerne går Olivers vej.

        Er spændt på Mandé.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Ligaens bedste keeper skal selvfølgelig ikke sidde på bænken...
          Jeg frygter på Gryte’s vegne at Joronen skal være FCK’s næste store målmands salg og at han derfor forbliver førstevalg i FCK i første omgang. Joronen har haft en aldeles udemærket sæson og det tror jeg de vil bygge videre på fremfor at sylte den unge mand. Det kan selvfølgelig være at der kommer et for FCK passende bud til sommer, men det tror jeg ikke ligger i luften lige nu. FCK har gennem flere år haft to gode målmænd i truppen så det er ikke nyt.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            100% enig.

            Jeg tror bestemt på Oliver - på sigt, men nu og her. Det kræver en god start, hvor marginalerne går Olivers vej.

            Er spændt på Mandé.
            Oliver skulle have været på mål da top 6 var sikret.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Det bliver helt klart et kæmpe tab at sige farvel til ligaens bedste målmand - og det mener jeg Gryte er. Jesper Hansen i FCM er måske lige så god , fordi han er så stabil og sikker, men naturligvis er det et klart step ned kvalitetsmæssigt at få en helt urutineret målmand ind.
              JA - det kommer til at koste points. Ja - der vil blive sagt, også herinde, at Oliver ikke er god nok. JA - han kommer til at lave fejl og dermed også skabe noget usikkerhed i de bagerste rækker, som igen kan koste.Men når man endelig har en ung homegrown spiller, som man tror på; så skal man også gå all-in på det. Oliver bliver måske ikke så god som Gryte, men det er nu en gang sådan det er, hvis man vil se egne unge spillere.
              Og for resten af pengene vil jeg bare sige tak til Gryte, som har givet både sig selv og OB et fantastisk løft i sin tid her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Oliver skulle have været på mål da top 6 var sikret.
                Total tåbeligt.
                Ligaens bedste målmand skal selvfølgelig stå i buret og forhåbentlig sikre en plads i Europa.
                Mvh
                pnl

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Selvfølgelig skal de det! Spørgsmålet er så, om det giver mening at sende en pæn lønpose i Ryans retning, hvis de åbenlyst har en anden, de satser mere på. Giver mere mening at holde en som Roerslev eller en anden på nogenlunde samme ancinnitetsniveau som back up.

                  Pt. har de jo kun 2 så gode højrebacks fordi a) de vidste at Ankersen skulle videre denne sommer og b) De formentlig regnede med, at Varela havde brug for tilvænningsperiode.
                  Heldigvis bliver det ikke Ryan, men mit bud på, at FCK godt kunne finde på at hente en af Suppens bedre højre backs, var da ikke helt skævt.

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elland-profil/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Heldigvis bliver det ikke Ryan, men mit bud på, at FCK godt kunne finde på at hente en af Suppens bedre højre backs, var da ikke helt skævt.

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elland-profil/
                    Du har ret. Det er lidt overraskende for mig, må jeg sige. Eller også har man virkelig ikke den store fidus til Varela alligevel.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Du har ret. Det er lidt overraskende for mig, må jeg sige. Eller også har man virkelig ikke den store fidus til Varela alligevel.
                      Han er vel ikke tiltænkt en startplads. Ellers synes jeg det er uambitiøst af FCK.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Han er vel ikke tiltænkt en startplads. Ellers synes jeg det er uambitiøst af FCK.
                        Kunne sagtens se Bartolec slå Varela af. Har ikke set noget godt fra ham endnu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kunne sagtens se Bartolec slå Varela af. Har ikke set noget godt fra ham endnu
                          Heller ikke jeg, men det kan da være det kommer. Bartolec er en fremragende back på Superliga-niveau, og måske nogle lidt større forhold, mere fokus på at udvikle de defensive evner, og en øget konkurrence på pladsen, er det der flytter ham det næste skridt, for han var gået lidt i stå her i FCN til sidst. Manden er trods alt ved at blive fast inventar i Kroatiens landsholdstrup, og er nok ikke meget mere end en enkelt skade fra at starte inde for et hold der spillede VM-finale for under et år siden. Kan sagtens se fidusen i det fra FCKs side.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Kunne sagtens se Bartolec slå Varela af. Har ikke set noget godt fra ham endnu
                            Bartolec er god ... hurtig og relativt teknisk stærk og ikke lettere håbløs defensivt som Mads Valentin.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment

                            Working...
                            X