Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er jo ok at SÆLGE spillere til de større klubber. Så kan man være "stolt" og alt det pis. Men at de smutter gratis, gør bare så ekstremt ondt. Vi har måske hentet mange af pengene hjem ved at beholde Gryte til udløb, men det gør stadig ondt. Havde han dog bare smuttet syd for grænsen. Men kæmpe tak, til den bedste vi har haft siden måske endda Høgh. Han har været med til at redde os, og rykke os. Han var længe en profil på et profilløst hold. Og senere en der har tagte et kæmpe ansvar for OB. Tak Gryte

    Comment


      Er der nogen som har det interview det er klippet ud af? Tror det er taget ud af en kontekst, eksempelvis:
      synes det er synd at han ikke bliver, men...

      Så inden JH skal saves midtover, vil jeg gerne have konteksten med. Men alene er udtalelserne ikke heldig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        ....og en udtalelse jeg bare bliver træt af er, at man ikke kan give højere lønninger - bad business!

        man hørte at OB var for nærige m.h.t. Falk, og sandsynligvis også med Grytebust.

        Hvad betyder 500.000 når man har 30 mio i underskud (eller hvad det var)

        man ville kunne tegne bedre kontrakter (bedre videresalgspotentiale) og få flere tilskuere og sælge mere merchandise.

        bad business, og dårlig sportslig ledelse
        Hvor ser du den udtalelse?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Ja, sådan fik jeg det også :-/
          Det er ikke skarp målgruppekommunikation i hvert fald.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Det er ikke skarp målgruppekommunikation i hvert fald.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Gryte var altid loyal.
              Vi spiller om bronze og Europaventyr.

              Kan god se at det ville være godt at give Oliver mere erfaring og derned hår på brystet. Men synes situationen kræver at spille med det stærkeste hold.
              Hvis vi skal stille stærkeste hold kan det i mine øjne ALDRIG blive med en mand på holdkortet, der HAR valgt anden side.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

                Hvis vi skal stille stærkeste hold kan det i mine øjne ALDRIG blive med en mand på holdkortet, der HAR valgt anden side.
                Har ikke den mindste tvivle at Gryte giver sine 100% for os til sidste minut.
                Kan forstå at man tager i overvejelsen at spille en afløser ind når en spiller smutter.
                Men vi havde ligaens bedste målmand i burret de sidste år og det ændrer intet i Grytes evner og indsats at han rejser videre nu (desværre i den forkerte retning). Eller tænker du at han præsterede ikke i de kampe mod FCK??? Han vidste vel allerede at det ville blive den næste klub for ham. Og han vidste også allerede for længere tid at han ville skifte efter sæsonen uden at få problemer med koncentration eller præstation for OB. Gryte var altid loyal og hvis du vil hentyde at han vil ikke præstere for os så er det absolut uacceptabelt for mig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

                  Hvis vi skal stille stærkeste hold kan det i mine øjne ALDRIG blive med en mand på holdkortet, der HAR valgt anden side.
                  Gryte skulle have været bænket i samme øjeblik vi sikrede top 6. Det var desværre ikke
                  OB’s holdning.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Gryte skulle have været bænket i samme øjeblik vi sikrede top 6. Det var desværre ikke
                    OB’s holdning.
                    Også selvom det at Gryte spiller potentielt kan give Europæisk og bronze?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Har ikke den mindste tvivle at Gryte giver sine 100% for os til sidste minut.
                      Kan forstå at man tager i overvejelsen at spille en afløser ind når en spiller smutter.
                      Men vi havde ligaens bedste målmand i burret de sidste år og det ændrer intet i Grytes evner og indsats at han rejser videre nu (desværre i den forkerte retning). Eller tænker du at han præsterede ikke i de kampe mod FCK??? Han vidste vel allerede at det ville blive den næste klub for ham. Og han vidste også allerede for længere tid at han ville skifte efter sæsonen uden at få problemer med koncentration eller præstation for OB. Gryte var altid loyal og hvis du vil hentyde at han vil ikke præstere for os så er det absolut uacceptabelt for mig.
                      Når en lejesvend vælger at han ikke længere vil være en del af klubben, og vi har afløseren i truppen så skal den lejesvend smides på bænken og afløseren køres ind i truppen. Så får den ene tid til at vænne sig til bænken og den anden får noget vigtig spilletid så træner og sportschef kan vurdere ham forud for den nye sæson.

                      Da top 6 var sikret skulle Gryte have været bænket . Imo
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Når en lejesvend vælger at han ikke længere vil være en del af klubben, og vi har afløseren i truppen så skal den lejesvend smides på bænken og afløseren køres ind i truppen. Så får den ene tid til at vænne sig til bænken og den anden får noget vigtig spilletid så træner og sportschef kan vurdere ham forud for den nye sæson.

                        Da top 6 var sikret skulle Gryte have været bænket . Imo
                        Skrev ja at det er en overvejelse i sådan en situation. Men for mig er det afhængigt af situationen og det går til sidst om hvad man kan vinde med lejesvenden i den aktuelle situation eller om det er vigtiger at spille afløseren ind. For fremtiden kan det sikker være en fordel at spille afløseren ind men hvad vil man give i nutiden derfor?
                        Det er ja ikke "gratiskampe' vi spiller og vi besluttede os at gå med alt vi har efter bronze og et muligt Europaeventyr og det er noget jeg er med.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Når man åbenbart har valgt at sige nej til nogle beløb for Gryte, og nu lader ham gå gratis. Så er vurderingen jo at han er mere værd i målet, end det vi kunne sælge for. Så giver det stadig ikke mening at smide ham på bænken, når klubben har valgt at prioritere sådan. Desuden er han suppens bedste keeper, og det ville være hjernedødt at smide ham på bænken nu, hvor vi står foran en mulig mindre genfødsel.

                          Comment


                            Jeg mener, at jeg så en svagere udstråling fra Grytebust mod FCK. Det skrev jeg også dengang.

                            og så lige en ting mere. Grytebust var fantastisk på stregen - i feltet og i spillet var han ret svag. Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                              Så må det blive bænk så Oliver kan få chancen
                              Oliver er skadet. Så ingen grund til at diskuttere dette

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Jeg mener, at jeg så en svagere udstråling fra Grytebust mod FCK. Det skrev jeg også dengang.

                                og så lige en ting mere. Grytebust var fantastisk på stregen - i feltet og i spillet var han ret svag. Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.
                                Det godskriver jeg din frustration over at vi mister ham. Ingen grund til at tale Suppens klart bedste målmand ned, fordi han laver et skifte vi ikke bryder os om. Ja med fødderne er han ordinær. Men syntes bestemt ikke han er svag i feltet. Senest set mod FCM. Med hænderne er han tæt på "verdensklasse". Hans spil med fødderne, og det "sene" gennembrud, holder ham væk fra større ligaer i mine øjne. Sidst vi mistede en god målmand som for mig er Roy Carrol, gik der altså 5 år før vi igen fik ro på den post. Der er bare ikke så nemt at finde gode målmænd.

                                Comment

                                Working...
                                X