Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
    Så må det blive bænk så Oliver kan få chancen
    Gryte var altid loyal.
    Vi spiller om bronze og Europaventyr.

    Kan god se at det ville være godt at give Oliver mere erfaring og derned hår på brystet. Men synes situationen kræver at spille med det stærkeste hold.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Gryte var altid loyal.
      Vi spiller om bronze og Europaventyr.

      Kan god se at det ville være godt at give Oliver mere erfaring og derned hår på brystet. Men synes situationen kræver at spille med det stærkeste hold.
      Selvfølgelig gør den det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Kigger man over på venstre back, tror jeg nu de betaler pæne lønninger til både Boilesen og Bengtsson, og Ryan er langt bedre end en afdanket Bengtsson anno 2019. Hvis de kommer i CL-gruppespil kunne jeg sagtens se dem tage den luksus det er at have en dygtig højre back som backup, så man kan rotere uden at tabe for meget niveau i Suppen. Jeg synes heller ikke rigtigt, at det ligner, at Roerslev er klar til at tage en stor rolle her fra sommer af. 200 minutter i foråret hos Vendsyssel kan jeg i hvert fald ikke rigtigt se som et vidnesbyrd om, at han er klar til at gå ind og spille en del kampe for FCK.

        Jeg har i hvert fald hørt mere usandsynlige ting, end at FCK skulle hente en dygtig spiller i OB til en plads, hvor de allerede er godt besat. Jeg behøver jo ikke engang at kunne huske meget mere end en time tilbage for at finde et eksempel på dette.
        Nej, men jeg det er heller ikke fordi jeg vil afskrive muligheden. Og hvad han i givet fald ville ende med at koste i det samlede lønbudget, har jeg jo heller ikke nogen idé om.

        Comment


          ....og en udtalelse jeg bare bliver træt af er, at man ikke kan give højere lønninger - bad business!

          man hørte at OB var for nærige m.h.t. Falk, og sandsynligvis også med Grytebust.

          Hvad betyder 500.000 når man har 30 mio i underskud (eller hvad det var)

          man ville kunne tegne bedre kontrakter (bedre videresalgspotentiale) og få flere tilskuere og sælge mere merchandise.

          bad business, og dårlig sportslig ledelse

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-en-storklub

            Kaster lidt op i munden over vores sportsdirektør ...igen.....
            Ja, sådan fik jeg det også :-/
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Ja, sådan fik jeg det også :-/
              Alene Jesper Hansens nærmest kronisk katastrofale mediehåndtering burde koste ham jobbet. Vi har så meget brug for en person med karisma der tegner klubben udadtil, det er ikke nok at være en hyggelig foreningsmand i direktørklæder.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                Så må det blive bænk så Oliver kan få chancen
                Det er lidt for sent, skulle være sket i det øjeblik top 6 var sikret.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus

                  Er det dig Jesper Hansen.
                  Også her, den mand er bare gennemsyret kvalmende i hver eneste udtalelse han kommet med.

                  Ja der var kritik da han hentede Gryte, men den kritik kom jo i kølvandet på de ca 33 flopindkøb som var gået forud for det indkøb, og Koval stod lysende klar i hukommelsen hos alle.


                  Og nej man skal ikke være stolt og glad for vores største profil IGEN skifter GRATIS til
                  FCK, heller ikke selvom de spiller europæisk.. jamen er der da ingen i bestyrelsen som kan sætte en stopper for at den mand nogensinde udtaler sig igen, eller endnu bedre får smidt ham ud af min klub.
                  Last edited by Magge; 07-05-2019, 13:12.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Ja der var kritik da han hentede Gryte, men den kritik kom jo i kølvandet på de ca 33 flopindkøb som var gået forud for det indkøb, og Koval stod lysende klar i hukommelsen hos alle.
                    Var der kritik? Hvis man går ind i trådene fra dengang er langt størstedelen da positive.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Var der kritik? Hvis man går ind i trådene fra dengang er langt størstedelen da positive.
                      Okay, ja det kunne jeg så heller huske men tog for en gangs skyld JH’s ord for værende i tråd med virkeligheden .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Det er lidt uheldigt, at han ligefrem melder ud, at han er glad for at han skifter til FCK. Han burde ærgre sig over, at vi ikke kunne holde på ham, og så ellers sig held og lykke, farvel og tak.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-en-storklub

                          Kaster lidt op i munden over vores sportsdirektør ...igen.....
                          At rose FCK og glæde sig om et skifte til plastikklubben er no-go. Det er bare pinligt og JH har vel ikke den bedste følelse for hvornår man skulle bedre holde kæft.
                          Det er ærgerligt at vi ikke kunne finde noget sydpå for Gryte men der må vel ses at det er Gryte som taler ikke kun med men er den eneste som beslutter sig hvor han skriver under. Når jeg kigger på Jørgensen-transfer og Grubbe-rygter så er det ja åbenbart ikke så at andre klubber fra større ligaer kigger ikke til OB.
                          At beskrive Grytebust som succeshistorie i OB der har JH fuldstændigt ret.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Det er lidt uheldigt, at han ligefrem melder ud, at han er glad for at han skifter til FCK. Han burde ærgre sig over, at vi ikke kunne holde på ham, og så ellers sig held og lykke, farvel og tak.
                            Lidt uheldigt.. det er jo himmelråbende idioti at udtale sig så eventyrligt åndssvagt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Det er lidt uheldigt, at han ligefrem melder ud, at han er glad for at han skifter til FCK. Han burde ærgre sig over, at vi ikke kunne holde på ham, og så ellers sig held og lykke, farvel og tak.
                              Jeg vil så sige, at det en endog endnu mere uheldigt at trække: "Mange var skeptiske"-kortet, når det ganske enkelt ikke er rigtigt. Det er sgu ynkeligt at se en sportsdirektør forsøge at hævde sig ved at fyre sådan en historie af. Sådan kan han forholde sig til de spillere, hvor der oprigtigt var en del skeptikere: Kryger, Thomas Mikkelsen (angriberen), Tørnes, Fellah, Sayouba, Vacek, Oliver Lund (2. gang). At påstå, at der skulle have været mange der var forudindtaget skeptiske overfor Grytebust, er simpelthen uværdigt at melde ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg vil så sige, at det en endog endnu mere uheldigt at trække: "Mange var skeptiske"-kortet, når det ganske enkelt ikke er rigtigt. Det er sgu ynkeligt at se en sportsdirektør forsøge at hævde sig ved at fyre sådan en historie af. Sådan kan han forholde sig til de spillere, hvor der oprigtigt var en del skeptikere: Kryger, Thomas Mikkelsen (angriberen), Tørnes, Fellah, Sayouba, Vacek, Oliver Lund (2. gang). At påstå, at der skulle have været mange der var forudindtaget skeptiske overfor Grytebust, er simpelthen uværdigt at melde ud.
                                Lad os bare blive enige om, at han ikke melder for heldigt ud generelt... :D

                                Comment

                                Working...
                                X