Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    PIS OS!!!..................... at det skal frem nu hvor al fokus ellers bør være på sæsonafslutningen og chancen for Bronze
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Så er spørgsmålet bare. Hvem henter de næste gang?
      Det er blevet en fast del af suppen, FcK henter OB profil.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Vi skal jo bare være glade for at vi har spillere som større klubber er interesserede i.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
          Vi skal jo bare være glade for at vi har spillere som større klubber er interesserede i.
          Bevares, så mangler vi bare at tjene nogle penge på dem også :) Det kunne da være helt sjovt at prøve.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            PIS OS!!!..................... at det skal frem nu hvor al fokus ellers bør være på sæsonafslutningen og chancen for Bronze
            Jeg ville ikke blive chokeret, hvis de ender med at hente Ryan. De mister med al sandsynlighed Ankersen til sommer, og så har de så hentet Varela ind, men han skal måske stadig have noget tid til at vænne sig til FCK og Superligaen, og de skal jo også have mere end én højre back, så en spiller som Ryan der beviseligt har et højt Superliganiveau, og som næppe koster det store med 1 år tilbage, ville da give fin mening, hvis jeg var FCK-manager

            Comment


              Shit, havde stadig et smule håb at han gør sydpå.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Fra OB.dk:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sten-g...fc-koebenhavn/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jeg ville ikke blive chokeret, hvis de ender med at hente Ryan. De mister med al sandsynlighed Ankersen til sommer, og så har de så hentet Varela ind, men han skal måske stadig have noget tid til at vænne sig til FCK og Superligaen, og de skal jo også have mere end én højre back, så en spiller som Ryan der beviseligt har et højt Superliganiveau, og som næppe koster det store med 1 år tilbage, ville da give fin mening, hvis jeg var FCK-manager
                  Lytter ofte til Transfervinduet (BT podcast), og her går snakken i hvert fald på, at Varela er en mand, man tror utrolig meget på i København. Så kan godt tvivle på, at Ryan er interessant for FCK.

                  Comment


                    "Grytebust ønsker at fokusere på at gøre sæsonen færdig i OB, og vi har derfor ikke yderligere kommentarer på nuværende tidspunkt, skriver FCK i en kort meddelelse på sin hjemmeside."

                    Lidt af en kontrast til annonceringen af Falk i sin tid. Det synes jeg trods alt viser hvad Gryte er for en person, så respekt for det herfra. Det gør det så bare endnu mere bittert at miste ham til FCK, men fair nok at en målmand på 29 vælger pengene i det der måske bliver hans sidste store kontrakt.

                    Glæder mig til at se Oliver på kassen fra næste sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Lytter ofte til Transfervinduet (BT podcast), og her går snakken i hvert fald på, at Varela er en mand, man tror utrolig meget på i København. Så kan godt tvivle på, at Ryan er interessant for FCK.
                      De skal jo stadig have mere end én højre back. Især hvis de skal spille gruppespil i Europa, så rammer de +50 kampe på en sæson.
                      Last edited by Sheed; 07-05-2019, 12:08.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        De skal jo stadig have mere end én højre back. Især hvis de skal spille gruppespil i Europa, så rammer de +50 kampe på en sæson.
                        Selvfølgelig skal de det! Spørgsmålet er så, om det giver mening at sende en pæn lønpose i Ryans retning, hvis de åbenlyst har en anden, de satser mere på. Giver mere mening at holde en som Roerslev eller en anden på nogenlunde samme ancinnitetsniveau som back up.

                        Pt. har de jo kun 2 så gode højrebacks fordi a) de vidste at Ankersen skulle videre denne sommer og b) De formentlig regnede med, at Varela havde brug for tilvænningsperiode.

                        Comment


                          Så må det blive bænk så Oliver kan få chancen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Selvfølgelig skal de det! Spørgsmålet er så, om det giver mening at sende en pæn lønpose i Ryans retning, hvis de åbenlyst har en anden, de satser mere på. Giver mere mening at holde en som Roerslev eller en anden på nogenlunde samme ancinnitetsniveau som back up.

                            Pt. har de jo kun 2 så gode højrebacks fordi a) de vidste at Ankersen skulle videre denne sommer og b) De formentlig regnede med, at Varela havde brug for tilvænningsperiode.
                            Kigger man over på venstre back, tror jeg nu de betaler pæne lønninger til både Boilesen og Bengtsson, og Ryan er langt bedre end en afdanket Bengtsson anno 2019. Hvis de kommer i CL-gruppespil kunne jeg sagtens se dem tage den luksus det er at have en dygtig højre back som backup, så man kan rotere uden at tabe for meget niveau i Suppen. Jeg synes heller ikke rigtigt, at det ligner, at Roerslev er klar til at tage en stor rolle her fra sommer af. 200 minutter i foråret hos Vendsyssel kan jeg i hvert fald ikke rigtigt se som et vidnesbyrd om, at han er klar til at gå ind og spille en del kampe for FCK.

                            Jeg har i hvert fald hørt mere usandsynlige ting, end at FCK skulle hente en dygtig spiller i OB til en plads, hvor de allerede er godt besat. Jeg behøver jo ikke engang at kunne huske meget mere end en time tilbage for at finde et eksempel på dette.

                            Comment


                              Selv om det var verdens mindst bevarede hemmelighed at Grytebust skal til FCK, er det stadig en skandale og Bad business at sende de bedste spillere til andre danske klubber.

                              OB skal hæve den måde man ser sig selv på

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-en-storklub

                                Kaster lidt op i munden over vores sportsdirektør ...igen.....
                                Last edited by Bossy; 07-05-2019, 12:35.
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X