Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Brøndby solgte Rønnow for 20 mill , hvor mange gyldne bur vandt Rønnow?
    I april sidste år var det fremme at OB ville have 7,5 mill for Gryte.
    Tror beløbet var højere end 20 mill. Var det ikke 23-27 mill der var fremme?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det kan jo også være, at vi har fået et rimeligt bud, men at Gryte ikke fandt det interessant. Det så jeg da flere gætte på i sommer, at det måske var tilfældet. Faktum er at vi ikke ved det, derfor kan vi ikke ophøje noget til sandhed, men vi kan selvfølgelig diskutere sandsynligheder. Hårdnakkede rygtesmede har snakket om konkrete bud på både 10 og 5 millioner på forskellige tidspunkter. Så kan vi diskutere, hvorvidt det er troværdigt, hvorvidt det er den rimelige pris, hvorvidt måske OB har spillet højt spillet højt spil og gået efter at få mere, eller hvad der ligger bag. Det kan jo også være, at man hurtigt fandt ud af, at Sayouba ikke var en god løsning, ligesom man hurtigt fandt ud af det med Rømer? Det er i hvert fald bemærkelsesværdigt, at manden ikke er blevet udtaget til en kamptrup siden oktober, så noget tyder jo på, at man ikke anser ham som bedre end Oliver C. Det kan også have bremset et salg.

      Igen, vi kan ikke vide det med sikkerhed, men kan diskutere muligheder og sandsynligheder for dit og dat, og så er det altså ikke noget argument, at ens egen opfattelse af tingene er en urokkelig sandhed.

      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tilbud/7124126
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Vi ved intet om hvad der har været af tilbud, men vi kan vel blive enige om at der ikke har været det rette tilbud.
        Er det så spilleren, prisen eller sælgeren som er skyld i det vil også kun være gætterier.
        Last edited by Magge; 20-03-2019, 12:42.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror beløbet var højere end 20 mill. Var det ikke 23-27 mill der var fremme?
          Jo måske og AGF fik vist 7,5 mill Jovanovic som vi nok kan blive enige om ikke er lige så god som Gryte.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jo måske og AGF fik vist 7,5 mill Jovanovic som vi nok kan blive enige om ikke er lige så god som Gryte.
            Enig.. De skulle nok have købt Gryte istedet

            Comment


              Vi ved ikke om der var mere konkrete bud end BIFs, vi ved ikke om Gryte eller OB måske afviste et bud.
              Vi ved at VI LIGGER NUMMER TRE og spiller en fedt sæson hvor Gryte er vigtig del af holdet. Og vi ved at vi har en ung fynsk stortalent som er klart at overtage.
              ALT ER GODT!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Vi ved ikke om der var mere konkrete bud end BIFs, vi ved ikke om Gryte eller OB måske afviste et bud.
                Vi ved at VI LIGGER NUMMER TRE og spiller en fedt sæson hvor Gryte er vigtig del af holdet. Og vi ved at vi har en ung fynsk stortalent som er klart at overtage.
                ALT ER GODT!
                ENIG

                Comment


                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...3k16qo-glQ8RYo

                  Comment


                    Uanset hvor han ender så gør det ondt at han gratis ender hos en af dem, har det dog sådan at skal man vælge så må det blive FCK fremfor BIF og for alt i verden ikke Herning/Ikast
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Uanset hvor han ender så gør det ondt at han gratis ender hos en af dem, har det dog sådan at skal man vælge så må det blive FCK fremfor BIF og for alt i verden ikke Herning/Ikast
                      Meget enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Uanset hvor han ender så gør det ondt at han gratis ender hos en af dem, har det dog sådan at skal man vælge så må det blive FCK fremfor BIF og for alt i verden ikke Herning/Ikast
                        Det kan da være pest eller kolera.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Det kan da være pest eller kolera.
                          Ik for mig. FCK er i en anden stratosfære for mig, de er ikke som sådan en konkurrent af indlysende årsager. FCM er en bonderøvsklub uden historie, og det er en skændsel og gør ondt hver dag, at de har sejlet os agterud på så mange planer. Det vil gøre mere ondt på mig at se dem hente Gryte gratis. Brøndby kan jeg bare virkelig ikke udstå som klub af mange grunde, og når de tilmed ikke engang er et bedre fodboldhold end os i skrivende stund, så vil det også være ekstra træls.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jo måske og AGF fik vist 7,5 mill Jovanovic som vi nok kan blive enige om ikke er lige så god som Gryte.
                            Som der sikkert er andre OB fans, der kan huske, var der i sommeren 2018`s transfervindue heftige rygter om et salg af Grytebust til en spansk La Liga oprykker. OB hentede som afløser Mande`i Norge, men blev i sidste øjeblik overhalet af AGF, som solgte Jovanovic til den samme spanske oprykkerklub, ifølge aviserne angiveligt til et mindre beløb, end OB ville have for Gryte. Jovanovic og klubben har vist ikke været nogen succes - man får, hvad man betaler for.

                            Comment


                              Uanset hvordan det ender, så er jeg på andlox's hold mht at være ok tilfreds. Vi har haft en god målmand i 3 år. Nu satser vi forhåbentlig på vores egne talenter. Det kunne være værre. Faktisk er det helt OK. Historien om Gryte er allround en kæmpe succéshistorie om fin scouting og et glimrende match mellem klub og spiller.

                              Det er da knapt så fedt, hvis Gryte skifter til en anden dansk klub, men sådan er livet. Vi fik ikke gode bud nok, og han har måske også selv vurderet, at et rart sign-on fee lige ned i foret kunne være en kanon slutning på OB-eventyret. Og det kan man ikke sige så meget til eller stille så meget op imod.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ik for mig. FCK er i en anden stratosfære for mig, de er ikke som sådan en konkurrent af indlysende årsager. FCM er en bonderøvsklub uden historie, og det er en skændsel og gør ondt hver dag, at de har sejlet os agterud på så mange planer. Det vil gøre mere ondt på mig at se dem hente Gryte gratis. Brøndby kan jeg bare virkelig ikke udstå som klub af mange grunde, og når de tilmed ikke engang er et bedre fodboldhold end os i skrivende stund, så vil det også være ekstra træls.
                                Aldeles enig
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X