Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg kan læse, vi er meget uenige mht. Falke og hans tid og præstationer i BIF. Jeg syntes, han var middelmådig, omend ganske habil.
    Jeg synes han var over middelmådig, og lovende. Jeg var okay tilfreds, da vi hentede ham. Men da han fik en skade, der allerede dengang med stor sandsynlighed kunne forudses ville holde ham ude i en hel sæson, skulle man have hentet en ny førstemålmand. Jeg ved ikke, om jeg synes han har vist nok til at vi ligefrem skulle vente et år på ham.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #62
      Et Grytebust spilleberettiget? Er alle papirer faldet på plads?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #63
        8 kampe for BIF engang for 4 år siden... Nu 3 kampe for OB, og efterfølgende ude med en skade et års tid, samt en ny målmand er ankommet...

        Ikke voldsomt underligt hvis folk ikke lige tror på ham... Argumenterne for at gøre det, må også siges at være stærkt begrænsede...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          8 kampe for BIF engang for 4 år siden... Nu 3 kampe for OB, og efterfølgende ude med en skade et års tid, samt en ny målmand er ankommet...

          Ikke voldsomt underligt hvis folk ikke lige tror på ham... Argumenterne for at gøre det, må også siges at være stærkt begrænsede...
          Jeg er ikke uenig. Omend jeg ikke synes han spillede sig af, så spillede han sig heller ikke PÅ, så ingen kunne være i tvivl om hans evner. Jeg vil gerne se hvad han kan, når han er fit, men han har ikke sat i banken til at indgyde blind tiltro. Jeg anser konkurrencen for helt åben mellem ham og Sten, og håber blot én af dem er løsningen på en plads der har været problematisk siden Arek og Carroll...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Jeg er ikke uenig. Omend jeg ikke synes han spillede sig af, så spillede han sig heller ikke PÅ, så ingen kunne være i tvivl om hans evner. Jeg vil gerne se hvad han kan, når han er fit, men han har ikke sat i banken til at indgyde blind tiltro. Jeg anser konkurrencen for helt åben mellem ham og Sten, og håber blot én af dem er løsningen på en plads der har været problematisk siden Arek og Carroll...

            Mvh

            MaxHH
            Meget enig - har vi en holdbar løsning i en af vores to nævnte keepere, så er vi kommet langt. Tænker, at én af dem slår igennem og den anden forlader klubben om 1½ år

            Comment


              #66
              Falkesgaard er stadig en ung målmand. Som de fleste unge målmænd har han ikke det helt store CV; hans store ulykke er, at han blev skadet - ellers havde vi alle sammen nok allerede haft en halvsæson at bedømme ham på. Nu er Sten så kommet til, og umiddelbart står han først i køen og har de bedste chancer. Hans papirer burde ikke være noget problem, da han var uden kontrakt, da vi signede ham (og vi laver vel ikke en Hobro og glemmer hans evt spillerlicens i Aalesund - det burde være umuligt).
              Jeg tror, OB satser ret hårdt på Sten, og der skal mere end et drop eller to til at smide ham af kassen. De 3½ år siger noget, hvis det er rigtigt, at vi talte med Sten i sommers, så har Falkesgaard muligvis hele tiden været tænkt som back-up.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg er ikke uenig. Omend jeg ikke synes han spillede sig af, så spillede han sig heller ikke PÅ, så ingen kunne være i tvivl om hans evner. Jeg vil gerne se hvad han kan, når han er fit, men han har ikke sat i banken til at indgyde blind tiltro. Jeg anser konkurrencen for helt åben mellem ham og Sten, og håber blot én af dem er løsningen på en plads der har været problematisk siden Arek og Carroll...

                Mvh

                MaxHH
                Er meget enig... Vil dog sige at jeg forventer at Sten bliver 1. målmand, for
                han SKAL simpelthen kunne finde det niveau højere end hvad man kan forvente fra Falkes (især grundet skaden)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Et Grytebust spilleberettiget? Er alle papirer faldet på plads?

                  MvT
                  Hvis de er det, er det ikke noget der er offentliggjort

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Falkesgaard er stadig en ung målmand. Som de fleste unge målmænd har han ikke det helt store CV; hans store ulykke er, at han blev skadet - ellers havde vi alle sammen nok allerede haft en halvsæson at bedømme ham på. Nu er Sten så kommet til, og umiddelbart står han først i køen og har de bedste chancer. Hans papirer burde ikke være noget problem, da han var uden kontrakt, da vi signede ham (og vi laver vel ikke en Hobro og glemmer hans evt spillerlicens i Aalesund - det burde være umuligt).
                    Jeg tror, OB satser ret hårdt på Sten, og der skal mere end et drop eller to til at smide ham af kassen. De 3½ år siger noget, hvis det er rigtigt, at vi talte med Sten i sommers, så har Falkesgaard muligvis hele tiden været tænkt som back-up.
                    Fint indlæg, og generelt enig...

                    Synes dog det er svært det der med argumentet om at han er ung... Hradecky som fik pladsen i BIF, er yngre - Rønnow som blev afløseren, er yngre - Og Sten er ikke forfærdelig meget ældre...
                    Falkes skiller sig ud ved det at han næsten ikke har spillet 1. holds bold i karrieren... De andre har "lange" karrierestatstikker, ligesom også Larsen i AaB (24 år) - Jensen i FcN (24 år) osv...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Fint indlæg, og generelt enig...

                      Synes dog det er svært det der med argumentet om at han er ung... Hradecky som fik pladsen i BIF, er yngre - Rønnow som blev afløseren, er yngre - Og Sten er ikke forfærdelig meget ældre...
                      Falkes skiller sig ud ved det at han næsten ikke har spillet 1. holds bold i karrieren... De andre har "lange" karrierestatstikker, ligesom også Larsen i AaB (24 år) - Jensen i FcN (24 år) osv...
                      Det er lidt forskelligt hvornår keepere for alvor topper hradecky og Rønnow slog hurtigt igennem, men en som Kasper Schmeichel eller Lindegaard var mange år undervejs inden gennembruddet kom. Falke har tid endnu til at blive god. Nu må vi se hvordan han kommer tilbage fra sin slemme skade. Personligt tror jeg ikke voldsomt meget på ham, netop pga. den voldsomme skade. Sten får et forspring her over foråret, og bider han sig fast der, skal Falke virkelig komme stærkt tilbage!

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det er simpelthen ikke rigtigt hvad du skriver...

                        For det første var han ungdomsmålmand, da Stephan Andersen var i BIF (og kun 19 år gammel).
                        Han fik en del ros i de kampe han fik. Han holdt (den langt mere erfarne) Tørnes på bænken, da sidstnævnte kom tilbage fra skade, og blev slået af af den nok bedste målmand i ligaen i de sidste seks-otte år (der nu står fast i Bundesligaen). Og han undlod at forlænge, fordi han i modsætning til Toppel ikke ville være 2. målmand.

                        Din karateristik får "glasset halvt tomt" til at lyde som uforbedrelig optimisme.

                        Om han er god nok til at blive førstemålmand, ved jeg ikke. det må tiden vise. Men han imponerede mig i de kampe han fik for Brøndby i sin tid. Som du selvfølgelig har set, siden du kan bedømme ham som du gør?
                        Jeg ved ikke hvor mange kampe der var tilbage da Tørnæs kom tilbage fra skade men Falke fik 8 kampe og bagefter signede BIF med Lukas så der var nok ikke den store tiltro til Tørnæs alligevel .. Eller Falkesgard for den sags skyld ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                          Det er sjovt. 3½ kamp skulle der til, inden I fuldstændigt havde afdækket Falkes niveau i buret. Siden hans skade har det, hos en del herinde, været en etableret sandhed, at Falkesgaard ikke har et højt nok niveau. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om opfattelsen af ham som en middelmådig målmand bunder i en reel vurdering, eller om der i højere grad er tale om, at det passer godt ind i den kritiske indstilling til Jesper Hansen.
                          Jeg synes det er noget tyndt, at stemple ham som middelmådig efter 3½ kamp i en ny klub, bagved et forsvar som bestemt ikke holder særligt højt niveau. Se blot på El Makrini, som spillede temmeligt skidt de første mange kampe. Han begyndte vel ikke at vise sit reelle niveau før omkring 7-8 spillerunde. Eller Anders Lindegaard, som også begik nogle store fejl i de kampe han fik, inden Caroll blev hevet ind.
                          Jeg er helt enig i, at Falke begik nogle få store fejl i de første kampe - men giv nu manden en chance for at vise sit niveau, inden i dømmer ham.
                          Det er vel ikke så meget forskel på om nogle ser et lys i ham , og andre ikke gør .
                          Ja jeg har kun set de 3 1/2 kamp for OB og 6-8 stk for BIF med ham . Derfor er det dømt ud fra mavefornemmelse , det han har vist , tillagt det faktum at BIF end ikke på nærmest fallittens rand ville give ham chancen .
                          Makrini fik kritik i starten , men her var der tale om en ny liga , nyt sprog osv han skulle vænne sig til samt at han havde spillet et hav af kampe på samme niveau .

                          En anden anke imod Falke fra mig har været vores situation taget i betragtning , så var/er der ikke råd til at tage en chance og oplære i målmand som måske/måske ikke er/bliver god nok .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Gad godt om der var nyt med hans spillerlicens.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Gad godt om der var nyt med hans spillerlicens.

                              MvT
                              Plejer vi at høre om spillerlicenser? Det er praktisk ting, som man må forvente er i orden; det er ikke nok til en pressemeddelelse.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Gad godt om der var nyt med hans spillerlicens.

                                MvT
                                Det tror jeg altså ikke, at du skal være nervøs for. Som regel er det, der kan tage lang tid opholds/arbejdstilladelse, men det er næppe et problem for en nordmand. Spillerlicensen skulle heller ikke være noget problem. Han er kontraktfri og har ikke noget udestående med sin gamle klub. Spillerlicenserne skaber typisk kun problemer, hvis hans tidligere klub ikke vil udlevere den, f.eks. hvis der er en twist om kontraktlige forhold (hvilket typisk kun sker i mere kaotiske lande end Norge). Det burde være en formsag, der er på plads.

                                Comment

                                Working...
                                X