Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    helt enig. Mente bare, at Koval skal stå overnaturligt godt, hvis der skal være et argument for at have ham på kassen, så snart Sten er klar.
    Så er det komplet umuligt for os at blive mere enige

    Comment


      #32

      Comment


        #33
        Grytebust får ikke bare pladsen foræret

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-er-den-bedste

        Comment


          #34
          JH om Grytebust og Koval

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...st-ser-fin-ud/
          Last edited by fmprOB; 20-02-2016, 16:06.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det lyder godt og giver til mindst håb at se ham i start-11 næste uge.
            Han kan gribe bolden.
            Han kan bokse bolden ud af feltet.
            Han kan kommunikere med holdet.
            Det giver et klart resultat i mine øjne:
            Grytebust - Koval 3:0
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Det lyder godt og giver til mindst håb at se ham i start-11 næste uge.
              Han kan gribe bolden.
              Han kan bokse bolden ud af feltet.
              Han kan kommunikere med holdet.
              Det giver et klart resultat i mine øjne:
              Grytebust - Koval 3:0
              Ikke mange målmænd vil tabe til Koval i de discipliner ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Det er da ikke ambitioner vores nye målmand mangler. Hvis han bliver Europas bedste målmand, lever jeg fint med, vi har lavet en lang kontrakt:)

                http://www.smp.no/100Sport/fotball/e...icle486765.snd

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Det er da ikke ambitioner vores nye målmand mangler. Hvis han bliver Europas bedste målmand, lever jeg fint med, vi har lavet en lang kontrakt:)

                  http://www.smp.no/100Sport/fotball/e...icle486765.snd
                  Fedt fedt. Lad os håbe at han har noget at have det i

                  Comment


                    #39
                    Er 12. Gang lykkens gang? (Ved ikke om den har været postet)

                    http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ykkens-gang-ob

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er 12. Gang lykkens gang? (Ved ikke om den har været postet)

                      http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ykkens-gang-ob
                      Vanvittigt !

                      2 målmand i snit pr år er hentet de seneste 6 år ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Vanvittigt !

                        2 målmand i snit pr år er hentet de seneste 6 år ..
                        ikke at det ændrer meget på det, men Lindegård og Radza er vel ikke hentet til klubben.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Vanvittigt !

                          2 målmand i snit pr år er hentet de seneste 6 år ..
                          Så prøv at tænk på at de 5 af navnene er fra Juli 2015 og frem til nu, en halv sæsons tid senere... Dét er vanvittigt, og det gør så også de resterende 5 år noget mere normale...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Tja den 4. dårligste målmand i den noske liga, og folk her gå amok som om det er et scoop. Han kan næppe komme med den store selvtillid, og så får han ligaens dårligste midterforsvar foran sig. Håber godt nok han er tænkt som 2/3 målmand og at den rigtige kommer til sommer. Det vil nok stabilisere vores forsvar i åbn spil, at Izuna er kommet, men vi vil sandsynligvis stadig ligne hovedløse kaniner på dødbolde. SG har ikke vist i Norge, at han styre feltet for vildt, men vi må håbe jeg tager fejl.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Tja den 4. dårligste målmand i den noske liga, og folk her gå amok som om det er et scoop. Han kan næppe komme med den store selvtillid, og så får han ligaens dårligste midterforsvar foran sig. Håber godt nok han er tænkt som 2/3 målmand og at den rigtige kommer til sommer. Det vil nok stabilisere vores forsvar i åbn spil, at Izuna er kommet, men vi vil sandsynligvis stadig ligne hovedløse kaniner på dødbolde. SG har ikke vist i Norge, at han styre feltet for vildt, men vi må håbe jeg tager fejl.
                              Jeg har ingen forhåbninger om at han bliver mega scoop. Men en stabil målmand der minimum har Falkes niveau der giver lidt ro i truppen er det man håbe og måske også forvente

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Tja den 4. dårligste målmand i den noske liga, og folk her gå amok som om det er et scoop. Han kan næppe komme med den store selvtillid, og så får han ligaens dårligste midterforsvar foran sig. Håber godt nok han er tænkt som 2/3 målmand og at den rigtige kommer til sommer. Det vil nok stabilisere vores forsvar i åbn spil, at Izuna er kommet, men vi vil sandsynligvis stadig ligne hovedløse kaniner på dødbolde. SG har ikke vist i Norge, at han styre feltet for vildt, men vi må håbe jeg tager fejl.
                                Det tror jeg ikke. Vi har kontrakt med Falke til 2017, med Grytebust til 2019. Ingen af begge er kommet som 3. valg. Så tænker vi går med Falke og Grytebust som 1./2. målmand i næste sæson og de kæmper om pladsen i start-11. Vi vil vel kun hente en ung talent ind eller Würtz fra U 19.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X